Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Tirehtoori
Harjunpää

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

Jos ko iltana yläasteella oli 25 nuarta niin ei Rasmus sinne asti oo ainakaan päässy. Joku sen olis nähäny kuitenkin.
Sano mun sanoneen. JOESSA SE ON
Lapualta terveiset
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Lapualta terveiset »

Tirehtoori kirjoitti: To Tammi 26, 2023 9:32 pm Jos ko iltana yläasteella oli 25 nuarta niin ei Rasmus sinne asti oo ainakaan päässy. Joku sen olis nähäny kuitenkin.
Jos olet koululla käynyt tiedät sen sähly kentän, siellä alueella ja jäähallin edessä nuoret pyöri. Eli jos rape on tippunut jokeen ei välttämättä ole nähty. Mutta kukas sen tieyäisi
Nml84
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nml84 »

Onko koulu lähelläkään sitä Salea minne joku kertoi koiran löytäneen jäljet?

Mä uskon tähän ainakin, varmasti joku tuttu tai vaikka vähemmän tuttu otettu koiran kanssa jos ei poliisit tee mitään, ehkä tästä syystä äitikin osasi epäillä että noussut jonkun auton kyytiin
urpo-anneli
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja urpo-anneli »

Lapualta terveiset kirjoitti: To Tammi 26, 2023 9:41 pm Jos olet koululla käynyt tiedät sen sähly kentän, siellä alueella ja jäähallin edessä nuoret pyöri. Eli jos rape on tippunut jokeen ei välttämättä ole nähty. Mutta kukas sen tieyäisi
Kerroppa nyt meille minkälainen jantteri se Rape oikeastaan on, kun täälä on niin perkeleesti kaikenlaisia huhuja ja mistään ei ota mitään selkoa. Äitin pikku mussukka joka diilaa kamaa, kotona asiat hyvin ja laitokseen lähdössä..
mätlokki
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mätlokki »

Tirehtoori kirjoitti: To Tammi 26, 2023 9:14 pm Mun eka veikkaus oli että Rasse on pyrkiny yläasteelle baarikeissin jäläkeen ja tippunu siitä kävelysillan kivityksiltä tai sillalta jokehe.
Onkos tämä se kävelysilta ja koulu melkein heti tuossa toisella puolella jokea?

@Nml84 Sale on tuossa vieressä, kuvasta oikealla

Kuva
Nml84
Harjunpää

Ois aika oleellista tietää oliko se laitokseen lähtö ihan ajankohtainen asia, jostain luin että maanantaina ois tästä jotenkin enempi keskusteltu tms.

Tuntuu kyllä todella oudolle että just sit vkl aikana ois joku onnettomuus tai rikos käynyt, jos tosiaan maanantaina ois jotain laitoshommia mietitty. Tappelu ehkä oli sellainen et R tiesi että nyt viimeistään tulee sinne lähtö
Tirehtoori
Harjunpää

mätlokki kirjoitti: To Tammi 26, 2023 9:56 pm
Tirehtoori kirjoitti: To Tammi 26, 2023 9:14 pm Mun eka veikkaus oli että Rasse on pyrkiny yläasteelle baarikeissin jäläkeen ja tippunu siitä kävelysillan kivityksiltä tai sillalta jokehe.
Onkos tämä se kävelysilta ja koulu melkein heti tuossa toisella puolella jokea?

@Nml84 Sale on tuossa vieressä, kuvasta oikealla

Kuva
Joo se on tua. Yläaste, jäähalli ja urheilutaloo on tualla toisella pualella. Puistoa vähä välis.

Sale on oikialla mutta siinä on vanaha meijerin kiinteestö välis ennen salea.

Kuva otettu ton merkin kohoralta.

Screenshot_20230126_220252_Maps_2.jpg
Screenshot_20230126_220252_Maps_2.jpg (180.52 KiB) Katsottu 2262 kertaa
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Viimeksi muokannut Tirehtoori, To Tammi 26, 2023 10:04 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lapualta terveiset
Scooby-Doo

Nml84 kirjoitti: To Tammi 26, 2023 9:49 pm Onko koulu lähelläkään sitä Salea minne joku kertoi koiran löytäneen jäljet?

Mä uskon tähän ainakin, varmasti joku tuttu tai vaikka vähemmän tuttu otettu koiran kanssa jos ei poliisit tee mitään, ehkä tästä syystä äitikin osasi epäillä että noussut jonkun auton kyytiin
Sanoisin että max 1km niitten välillä helposti allekkin
ToTheMoon
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja ToTheMoon »

Nml84 kirjoitti: To Tammi 26, 2023 9:49 pm Onko koulu lähelläkään sitä Salea minne joku kertoi koiran löytäneen jäljet?

Joen toisella puolella koulu. Salen kiinteistön molemmin puolin sillat, toinen niistä kävelysilta. Kävellen sellaset 500m, menee kumpaa kautta vaan.
Lapualta terveiset
Scooby-Doo

urpo-anneli kirjoitti: To Tammi 26, 2023 9:51 pm
Lapualta terveiset kirjoitti: To Tammi 26, 2023 9:41 pm Jos olet koululla käynyt tiedät sen sähly kentän, siellä alueella ja jäähallin edessä nuoret pyöri. Eli jos rape on tippunut jokeen ei välttämättä ole nähty. Mutta kukas sen tieyäisi
Kerroppa nyt meille minkälainen jantteri se Rape oikeastaan on, kun täälä on niin perkeleesti kaikenlaisia huhuja ja mistään ei ota mitään selkoa. Äitin pikku mussukka joka diilaa kamaa, kotona asiat hyvin ja laitokseen lähdössä..
Rape on tässä yli vuoden mitä hänet tiedän niin myynyt nuuskaa koko ajan ja itse käyttänyt sitä ja poltellut röökiä. En rapea itse kunnolla tuntenut mutta valmaa eli 10 luokkaa kävi nyt, en tiedä onko käyttänyt vielä ekan kerran jälkeen huumeita mutta kasperissa ainakin huume talolla käynyt luultavasti
Lapualta terveiset
Scooby-Doo

Nml84 kirjoitti: To Tammi 26, 2023 9:59 pm Ois aika oleellista tietää oliko se laitokseen lähtö ihan ajankohtainen asia, jostain luin että maanantaina ois tästä jotenkin enempi keskusteltu tms.

Tuntuu kyllä todella oudolle että just sit vkl aikana ois joku onnettomuus tai rikos käynyt, jos tosiaan maanantaina ois jotain laitoshommia mietitty. Tappelu ehkä oli sellainen et R tiesi että nyt viimeistään tulee sinne lähtö
Tämäpä, poika aiemminkin hatkoja tehnyt. Mutta aina ilmoittanut ystävälleen, en tiedä mitä käyny tuona yönä mutta laitokseen joutuminen oli todennäköistä
Nml84
Harjunpää

Lapualta terveiset kirjoitti: To Tammi 26, 2023 10:06 pm
Nml84 kirjoitti: To Tammi 26, 2023 9:59 pm Ois aika oleellista tietää oliko se laitokseen lähtö ihan ajankohtainen asia, jostain luin että maanantaina ois tästä jotenkin enempi keskusteltu tms.

Tämäpä, poika aiemminkin hatkoja tehnyt. Mutta aina ilmoittanut ystävälleen, en tiedä mitä käyny tuona yönä mutta laitokseen joutuminen oli todennäköistä
Mistäs sitä tietää onko ilmoittanut vai ei, onko kyse tästä V.A? Vai jostain muusta?

Jos ystävä ei halua käräyttää kun joutuisi sitten laitokseen.
Ilmoittaisi nyt olevansa edes hengissä :roll:
Voi sitä hatkassa olla vaikka läheiset tietäisikin että on
Nml84
Harjunpää

Onko siellä nuorten keskuudessa ihan yleisesti tiedossa että laitokseen todennäköisesti joutumassa?

Mulle jäi sellainen mielikuva jostain uutisesta että oli vasta mietinnän asteella eikä Rasmuksella ois tästä vielä ollut edes tietoa, mistähän moinen 😅
Tirehtoori
Harjunpää

Nml84 kirjoitti: To Tammi 26, 2023 10:14 pm Onko siellä nuorten keskuudessa ihan yleisesti tiedossa että laitokseen todennäköisesti joutumassa?

Mulle jäi sellainen mielikuva jostain uutisesta että oli vasta mietinnän asteella eikä Rasmuksella ois tästä vielä ollut edes tietoa, mistähän moinen 😅
Rasmuksen äitihän sanoi että eivät halunneet poikaa ulkopualiseen hoitoon ja halusivat tukea kotiin. Mun käsittääkseni tää laitos juttu on joku huhun tyylinen?!? En kyllä aivan varma oo.
Lapualta terveiset
Scooby-Doo

Nml84 kirjoitti: To Tammi 26, 2023 10:11 pm
Lapualta terveiset kirjoitti: To Tammi 26, 2023 10:06 pm
Nml84 kirjoitti: To Tammi 26, 2023 9:59 pm Tuntuu kyllä todella oudolle että just sit vkl aikana ois joku onnettomuus tai rikos käynyt, jos tosiaan maanantaina ois jotain laitoshommia mietitty. Tappelu ehkä oli sellainen et R tiesi että nyt viimeistään tulee sinne lähtö
Mistäs sitä tietää onko ilmoittanut vai ei, onko kyse tästä V.A? Vai jostain muusta?

Jos ystävä ei halua käräyttää kun joutuisi sitten laitokseen.
Ilmoittaisi nyt olevansa edes hengissä :roll:
Voi sitä hatkassa olla vaikka läheiset tietäisikin että on
Nyt puhun J. K joka myi nuuskaa rapen kanssa
Vastaa Viestiin