Kokki kirjoitti:
Heittää jollekin avuttomalle näitä argumentum, todistustaakka juttuja.
.
Ainoa joka on jäänyt toistuvasti kiinni valheesta sekä jättänyt vastaamatta selviin kysymyksiin on Sinä. Etkä ymmärrä argumentointivirheistä mitään, käytät ad hominen-korttiakin täysin väärissä paikoissa. Siksi toteankin:markja kirjoitti: Päinvastoin, on hauska lukea näitä juttuja ja huomata, miten huonosti idiooteilla menee kun eivät yksinkertaisiakaan asioita tajua vaikka miten vääntää, ja miten kippuralle he menevät kun heille sanoo suoraan miten asiat ovat
Kuten missä ja mitä?Porin kirjoitti:Ainoa joka on jäänyt toistuvasti kiinni valheesta sekä jättänyt vastaamatta selviin kysymyksiin on Sinä.
markja kirjoitti:Miksi et voi suoraan viitata itse asiaan vihjailemisen sijasta? Etkö osaa?Kylli kirjoitti:Tarina muuten kertoo että ko. miehen käytös on jo vaikuttanut hänen menestykseensä työssään.... Jos "menestyksen" mittarina käytetään vaikkapa työsuhteen jatkumista.
Tiedoksesi: Kyse ei ole siitä, että käytökseni olisi vaikuttanut työsuhteeseeni, vaan siitä, että työnantajani on laittomasti kaivanut minusta tietoa netistä, syrjinyt minua (päihde)poliittisten mielipiteiteni vuoksi ja ketjuttanut työsuhdettani laittomasti.http://markusjansson.blogspot.com/2007/ ... minua.html
Asian käsittely etenee seuraavaksi oikeusteitse. Joko riita- tai mahdollisesti jopa syrjintään liittyvänä rikosoikeudellisena prosessina. Nähdäkseni työnantaja on tehnyt kolme räikeästi Suomen laissa kiellettyä tekoa.
1) Ilman työntekijän lupaa kaivanut tietoja työntekijästä ulkopuolisesta lähteestä (netti) ja käyttänyt näitä tietoja arvioitaessa sitä, palkatakko kyseinen henkilö töihin vaiko ei.
2) Syrjinyt työntekijää tämän poliittisten näkemysten vuoksi.
3) Syyllistynyt ns. työsuhteen ketjuttamiseen, koska määräaikaista suhdetta ei jatketa koska siitä seuraisi vakituinen työsuhde jota työnantaja pyrkii välttämään.
On se vaan kuule helvetin kiva, että Suomessa on muka sanan- ja mielipiteenvapaus, eikä sensuroida eikä syrjitä ihmisiä heidän esittämien poliittisten ja muiden mielipiteidensä vuoksi.
Jos et ymmärrä eroa sillä, että ollessani poliittisen puolueen listoilla ehdokkaana eduskuntavaaleissa ja siinä ollessani vastaan minulle esitettyyn kysymykseen päihdepolitiikasta - ja "käytöksestäni", en todellakaan voi auttaa. Ovat nimittäin "pikkuisen" eri asiat. Käytöksestäni ei ole mitään valittamista ollut. Ehdokkaana ollessani antamastani lausunnosta sen sijaan on.
Sen ihailemasi Suomen lain mukaan työnantajan harjoittama syrjintä mm. mielipiteen vuoksi on rikos. Ei, siellä ei lue, että minun kohdallani sitä ei pidä soveltaa, vaan kyllä se laki on kaikille sama.
Oletan tietysti, että foorumi sankoin joukoin asettuu taakseni ja tuomitsee tämän syrjinnän, Suomen lakihan ei voi erehtyä ja syrjintähän on kamalaa kuten Seppo Lehdon tapauksessa hyvin tuli ilmi! Vai onko niin, että Seppoa ja mua saa kohdella miten lystää, mutta autas armias jos SINUA kohdeltaisiin miten lystää niin SITTEN se olisikin rikos? Niinkö se menee? HAHAHAHA!