Sirpa vs. muut

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Anna mun kaikki kestää :lol: Minfon rokkistara on Sirpa. Soitatko skebaa vai rumpui, soitakko hevii vai poppii?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Myönnän rehellisesti, että ymmärrykseni on vajavainen. En siis ymmärrä esimerkiksi sitä, miten useiden soitinten hallitseminen edesauttaa sitä, että tietää "aika paljon" kaikesta (soittamiseen liittymättömästä).

Tätä palstaa ei ole (ymmärtääkseni, huomatkaa rajoitteeni!) tarkoitettukaan ydinfysiikan ihmeellisyyksien pohtimiseen. Mikäli kanssakirjoittajat tuntuvat yksinkertaisilta, eikö olisi viisaampi palata sinne, missä ymmärretään? Tai sitten yrittää muotoilla asioita siten, että ne ymmärrettäisiin. Ja että ne liittyisivät aiheeseen. Määrä ei korvaa laatua. Yksi ajatuksen kanssa kirjoitettu mielipide peittoaa kymmenen sinnepäin huitaistua.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Hevi on tämän päivän klassista musiikkia, sanotaan. Rummit eivät kuulu arsenaaliini - johtuu naapureista. :D

Atomin ytimessä tapahtuva reaktio liittyi uskontokeskusteluun, koska tiedemiehet pohtivat atimin ytimen voiman merkitystä suhteessa merkitykseen ja tarkoitukseen. Kuului siis ketjun aiheeseen.
Bellin verkkoteoria tuli selvinnäkijänaisesta Teemu Puumalan ketjuun, koska se tyrmättiin täysin, mutta tieteen valossa Bellin verkkoteoriaan mukaan se on mahdollista.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Kuvittelin tietysti lapsellisuuksissani, että ketjuissa voisi olla uusia näkemyksiä suhteessa keskustelun aiheeseen, kuten tuo uskontoketju ja sitten tämä selvännäkemisasia. Ehkä olin väärässä. Sorry.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

"kanssakirjoittajat tuntuvat yksinkertaisilta", väitetään edellä.

Missä kohdin olen tällaista väittänyt? Ei minulla ole ollut sellaista tunnetta. Sehän on tullut esiin vasta tässä! Nythän minulle sanotaan, ettei ymmärretä mitä puhun. Siitä kait tämä lähti? Enhän tiennyt sitä etukäteen!

Olette te mahdottomia!

Nyt voisi kyllä joku muukin katsoa peiliin kuin minä.
Alethes doksa meta logu
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Sirpa kirjoitti: Atomin ytimessä tapahtuva reaktio liittyi uskontokeskusteluun, koska tiedemiehet pohtivat atimin ytimen voiman merkitystä suhteessa merkitykseen ja tarkoitukseen. Kuului siis ketjun aiheeseen.
Kun sitten tiedemies huomautti, ettei näkemyksessäsi ole mitään järkeä, sivuutit kommentin täysin.

Sinulle ei varsinainen asiantuntemus paina yhtikäs mitään, vaikka sinulla itselläsi ei asiantuntemusta näyttäisi olevan miltään alalta (toisin kuin annat ymmärtää, eihän siinä muuten mitään väärää ole). Googlettamalla ja naistenlehtiä lukemalla ei luonnontieteistä(kään) saa aivan kokonaisvaltaista kuvaa, joten ymmärrän toisaalta hyvin, mikset aina osu aivan nappiin.

"Vastaiskusi" menevät yleensä täysin asian vierestä tai ovat muuten käsittämättömiä, minkä takia joudut harrastamaan usein yksinpuhelua. Kukaan ei jaksa vastata henkilölle, joka on haluton ymmärtämään vastausta ja jonka omat vastaukset ovat mahdottomia ymmärtää.

Siihen huippuälykkyyteen ja ylivertaisuuteen mitä huonolla sarkasmilla esität itsessäsi olevan, kuuluisi se, että osaisi esittää asiansa ymmärrettävästi. Muuten siitä erinomaisesta ylivertaisuudesta ei saada mitään todisteita. Et voi sönkätä kummallista vastausta ja sitten vain väittää, että asiasisältöäkin löytyy. Se pitäisi myös olla meidän muiden löydettävissä.
Sirpa

Mitäh! Onko se keskustlu jatkunut! En ole huomannut! Täytyy käydä katsomassa. Et silloin tullut takaisin keskustelemaan, ja luulin, että aihe kuivui kokoon. Käyn vilkaisemassa. Mielenkiintoista!

Tai kopioi vaikka se tiedemiehen vastine tähän, niin nähdään kaikki, kun tiedät missä se on!

Lisäys tekstiin: Mikä hiton logiikka sinulla on tulla tähän valehtelemaan! Minun kirjoitukseni on viimeinen, eikä siihen ole tullut kukaan komentoimaan mitään. Tarkistin asian!

Motiivisi?

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 620#137620
Alethes doksa meta logu
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Sirpa saan taas hedarin (engl. headache=pääkipu) lukiessani noita sun katoamisjuttuja. Ootkos sä ottanut opiksesi vinkeistä täällä? Minulla ei ole lainkaan psyykelääkitystä tällä hetkellä, mutta mielialani laskee huolestuttavasti kun luen sinun kirjoituksiasi Puumala-ketjussa. Seuraavaan terapiakäyntiinkin on viikko aikaa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Sirpa kirjoitti:
Miten me siis voimme uskoa tai luottaa siihen, mikä on totuus?

Spekuloinnin kehä on loputon.

Itselleni oli yllätys, että tällä kohdin jouduin filosofian rajalle ja vaikean, perimmäisen kysymyksen äärelle - mikä on totuutta ja miten sitä voidaan mitata?

Itse olen tullut tämän asian kohdalla samaan päätepisteeseen - totuus on arvo, kuten hyvyys ja kauneuskin, vaikka miten kuvittelisimme, että totuuden voi tarkistaa aina. Tässä tapauksessa, kun olemme lehtikirjoitusten varassa - ei voi. Se on henkilökohtainen kokemus, ja täysin subjektiivinen tunne.

Oma spekulointini tältä osin on saavuttanut päätepisteen.
No niin.
Sirpa on huutanut meille sen 700 sivua, että pitää etsiä totuutta.
Totuus ei ole se mitä mieltä on!!!!! Totuus on totuus!!!

Ja nyt hän sitten toteaakin, että hänen totuutensa onkin arvo hänessä itsessään.

Halleluuja ja Amen!
Toivottavasti tuo lupaus pitää paikkansa!
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

No mutta, MissHolmes, jos Sirpa on aivan filosofian rajoille joutunut matkustamaan Madeleinen takia, on ymmärrettävää että mielipiteet siinä matkalla saattavat hieman muuttua... :lol: :wink:
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Sirpa ja markja ne yhteen soppii huomenna viedään pussauskoppiin :D
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Sirpa, edelleen muokkaat viestejäsi jälkeenpäin ja jättämättä merkintää missä on alkuperäinen teksti ja mistä alkaa muokattu. Lisäksi, ei se quoten käyttö ole niin vaikeaa, nyt kun toteat vain "Kirjoitat:", niin vaikea pysyä kärryillä kenelle oikein kommentoit.
lot of mysteries
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja lot of mysteries »

Täytyy minunkin liittyä joukkoon tummaan :oops: Minä en tiedä ymmärränkö Sirpa puoliakaan mitä välillä kirjoitat :? Sekä välillä
kuin koitan lukea ihan"ajatuksen"kanssa edellistä tai seuraavaa kirjoitusta,
niin edellinen sinun kirjoitus onkin"päivittynyt"uusiksi :shock: Saattanut välillä olla pitkästikkin editoitua tekstiä ilman,että olet kertonut muokanneesi :?
En pahalla sano tätä :oops: Jotensakki selvempää olisi meidän muiden lukijoiden kannalta olla painamatta sitä *lähetä*nappia jos teksti ei ole valmis,kuin lähes joka kerta lisätä jälkikäteen? :roll:
ps: Kun kysyit sitä miten koirat voi hautausmaalta löytää sen"tietyn"ruumiin vain? Tuohon en tiedä vastausta :? Mut sieltä ruumiiden seasta koira voi haistaa sen mädän paprikan :wink:
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Ihmisen osa on aika yksinäinen ja raskas silloin, kun hän kuvittelee olevansa ainoa fiksu, ainoa liki täydellinen, ainoa joka tietää totuuden, ainoa joka osaa keskustella.. silloin kun syntyy tällainen asetelma yksi vs. toiset
Mukavampaa olisi suostua olemaan epätäydellinen ja samalla viivalla muiden kanssa.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minun on pakko siirtää tämä Madeleine ketjusta vielä tännekin 'säilymään'.
Howler kirjoitti:Tämä on viimein OT:ni tässä ketjussa vähäksi aikaa, lupaan sen, mutta tuli mieleen kun Sirpa jossain puhui trollaamisesta, että eihän hän siihen ole syyllistynyt. Kuitenkin, kun katsoo trollin määritelmää:
Trolli-artikkeli Wikipediasta kirjoitti:Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä, jonka tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa. Trolliksi voidaan kutsua myös henkilöä, joka kirjoittaa tällaisia viestejä.
... Etkös sinä, Sirpa, juuri tälläistä tee varsinkin tässä ketjussa?

/Muokkasin tuon "xxx kirjoitti" kohdan oikein, aiemmin oli pelkkä Trolli, nyt oikein.
:lol:
Vastaa Viestiin