Miten AINA joku muistaa tulla kertomaan erinäisiin spekulaatioihin, miten "Vaikka asia näin olisi, se ei oikeuta tekoon/tapaturmaan/whatever"? Kukaan ei ole sanonut, että mahdollinen humalassa olo ja kaatuminen/nojailu vapauttaisi asentajan tai valmistajan vastuussa. On vaan mielenkiintoista spekuloida miten näin on päässyt tapahtumaan, kun harvemmin parvekkeen läpi tullaan, yleensä yli.inka kirjoitti: To Maalis 09, 2023 5:38 am Typerää kirjoitella että kun oli tuohon aikaan parvekkeella, niin tuskin oli selvinpäin.
Itse en käytä muita päihteitä kuin tupakkaa, mutta monesti olen kipujen takia hereillä milloin mihinkin aikaan yöstä, ja parvekkeella tupakalla.
Mutta vaikka tämän tapauksen tyttö olisikin ollut humalassa, ei nuo lasit kuulu irtoilla vaikka niihin nojailisikin selällään. Istut lattialla ja nojaat selällä lasiin, niin silloin ei koko ihmisen elopaino paina lasiin. Pakko tuossa on olla valmistus/asennnusvirhe.
Olen itse kynnykseen kompastumisen kannalla, koska vauhtia on täytynyt olla, jotta parvekelasi on päätynyt piha-alueen puolelle. Pelkän nojailun seurauksena lasi olisi tippunut suoraan alaspäin.
Täst`eteenpäin täydennetyn otsikon voimin
-NILS-