Zorro7 kirjoitti: Ti Maalis 14, 2023 7:04 pm
Oliko siellä baarissa muita alaikäisiä paikalla silloin vai oliko Rasmus ainut?
Oon myös miettinyt että joku voinut tiedon antaa milloin poistunut tai heitetty ulos.
Sekin ihmetyttää et onko tästä ketjusta jopa kaksi käyttäjää poistunut ja ne siis modejen poistamia jos ei itse sitä pysty tekemään ja toiselta kaikki viestikin poistuneet? Mikä mahtaa olla syy..
Itse siinä käsityksessä että täältä ei kovin helposti omia viestejä saa poistoon, joku aika painava syy oltava.
Mulla tulee noista poistoista vaa pari vaihtoehtoa mieleen. Joko kirjoittaneet jotain mistä omaiset vaatineet poistoon tai sitten käyttäjiä uhkailtu jotain kautta ja pyytäneet poistoa..?
Tai voiko ihan poliisi pyytää poistamaan jostain syystä sitä en tiedä..
Joo ainakin kaks hävinny ja molempien viestit poistuneet. Toinen oli paikallinen ja toinen ollut yhteydessä yhteen baarissa olleeseen.
Ihmettelen ja häviämisiä.
Aiempi kommenttini jollekin, ni en tarkottanu, et tää homma ny mihinkää kauheesti tääl edistyis muutenkaan, vaan sitä, ettei tuu samaa ilmiöö ku useis nois fasejutuis, et joka toinen kertoo lauseen, et kuolleena löytyy. Niin hyvin voi löytyykin, mut käy lukeminen raskaaks ku vastaavii kommenttei o 80 sadasta.
Kiinnostas paikallisten kuulemat jutut. Onko tullut mitään uusia juttuja/huhuja/käänteitä?
Toki nää paikalliset o kaikki hiljentyny tääl. Miks? En usko, etteikö tää Lapualaisten puheissa olis vieläkin ja varmaan riittää mielipiteitä/juttua asiasta.