Sirpa vs. muut

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Sirpa kirjoitti:Ehkä ylläpito ystävällisesti suo vielä tämän viimeisen kommentin tällä erää: Joey, et seiso sanojesi takana. Asian on moni tarkistanut ja tietää totuuden, et sinä sitä karkuun pääse. Eikä tässä nyt auta edes ylläpidon väliintulo.

Ja nyt on muut kiireet. Jatkakaa.
Keitäköhän nämä "monet" ovat, jotka ovat myöskin huomanneet tämän mysteerisen valehtelun, johon en ole tietoisesti syyllistynyt ja josta kukaan muu sinun lisäksesi ei ole minua syyttänyt?

Kerrotko vielä senkin, mikä se varsinainen valhe oli? Minulle on jäänyt se hieman epäselväksi tuosta sönkötyksestäsi, jonka oletan johtuvan vain siitä, ettei sinulla ole mitään muuta sanottavaa.

Harmi, ettet pääse muokkaamaan minun viestejäni. Et voi mitenkään lisätä valhetta sinne, missä sellaisen väität olleen. Joudut siis joko myöntää erehtyneesi tai sivuuttaa tämän kysymyksen kokonaan, vaikea valinta... En tiedä, kumman itse valitsisin.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minä voisin arvuutella millaisesta ja minkä tyyppisestä ''valheesta'' on kyse.

Olen joutunut tämän samankaltaisen 'riepottelun ja syyttelyn kohteeksi' aiemmin.

Olet kirjoittanut jollain palstalla viitataten johonkin lähteeseen, mutta vahingossa muistanut osan asiaan pikkasen väärin!

Se on MAAILMAN suurin synti ja KARMAISEVA valhe, josta Sirpa tulee sinua vainoamaan lopun elämääsi. Halusit tai et!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Sirpa kirjoitti: Olisi todella mielenkiintoista tietää, että löytyykö minfosta ketään, joka ymmärtää tätä puhetta?
Tuskin.

Mutta Suomi24:stä ehkä löytyy... Vai mitä - premiata?
Every ship must sail a world.
dark attraction
Susikoski

Viesti Kirjoittaja dark attraction »

Joo, suomi24:ssä voi olla Sirpan _tasoista_ porukkaa, jos siellä vaikka ymmärrettäisiin Häntä.
joey
Angus MacGyver

ABC kirjoitti: Mutta Suomi24:stä ehkä löytyy... Vai mitä - premiata?
Hahah, tästä tulee mieleen sellainen: "Or how is it... Spiderman?" -tyyppinen lausahdus jolla paljastetaan huonosti varjeltu kaksoishenkilöllisyys.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Vai kirjoittaa pakkomielteinen control-freak Sirpa ahkerasti suomi24 palstalla nimimerkillä Premiata :idea:
Palstan poirotit ovat maineensa ansainneet. Bravo.

Olin oikeassa, kaikilla ei pää yksinkertaisesti kestä rikosaiheisia juttuja.
dark attraction
Susikoski

Viesti Kirjoittaja dark attraction »

Harriet Makepeace kirjoitti:Vai kirjoittaa pakkomielteinen control-freak Sirpa ahkerasti suomi24 palstalla nimimerkillä Premiata :idea:
Palstan poirotit ovat maineensa ansainneet. Bravo.

Olin oikeassa, kaikilla ei pää yksinkertaisesti kestä rikosaiheisia juttuja.
Kirjoittaa vai? For real?
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Ainakin tosi samankaltaisia kirjoituksia :shock: Mutta tietysti Sirpa kieltää olevansa ja sitten on sana sanaa vastaan jnejne.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Sirpa kirjoittaa Raid'n mukaan erityistarkkailussa olevassa Madeleine-ketjussa mm.
Lähetetty: To Elo 07, 2008 2:16 pm Viestin aihe:

Mitäh! Kuuluuko Miss Holmeskin tähän porukkaan!?
Ja mitähän Sirpa vihjailee:
Lähetetty: Pe Elo 08, 2008 1:10 pm
Joka tapauksessa on PALJASTUNUT, että Suomessa on oikein pedofiilirinki, jolla on yhteydet Belgiaan. Mielenkiintoista. Taisi teillä jäädä huomaamatta. Tarkoituksella vai tahallaan, onkin sitten toinen juttu.
Lähetetty: Pe Elo 08, 2008 1:19 pm
Teidän mieletön kieltäminen tämän tosiasian suhteen, että Suomessa on pedofiilirinki, ja teidänkin lapsenne ovat uhattuna. Nyt pistätte uutisen suhteen kädet silmille, ja haluatte vähätellä asiaa.
:x :x :x

p.s. Tummennus: HM:n
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Jos Madeleine-keskusteluun saa osallistua vain ne, jotka tietävät totuuden - ja vaikuttaisi siltä, että näin todella on - eikö se ole vähän ongelmallinen lähtökohta?
Jos kaikki pohdiskelu ja spekulointi on pahantahtoista juoruilua, niin saman tien voisi koko keskustelu loppua.
Totuudesta perillä olijoiden kannattaisi kertoa tietonsa poliisille eikä jäädä tänne kontrolloimaan kanssakirjoittajia..
joey
Angus MacGyver

Harriet Makepeace kirjoitti:Sirpa kirjoittaa Raid'n mukaan erityistarkkailussa olevassa Madeleine-ketjussa mm.
Lähetetty: To Elo 07, 2008 2:16 pm Viestin aihe:

Mitäh! Kuuluuko Miss Holmeskin tähän porukkaan!?
Kyllä nyt menee niin törkeäksi, että ei aikuiselta ihmiseltä uskoisi...
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Sirpa vaikuttaa hieman epävakaalta ihmiseltä. Ihmettelin hetken, että miten minä en ymmärrä hänen juttujaan, vaikka kuinka yritän. Huomasin, että monella muullakin on sama ongelma. Kiihtymyksestä joissakin ketjuissa voisi kuvitella, että on todella läheiset välit kadonneisiin, tai sitten vaan omistautuu vähän liikaa asioihin ja menee liian syvälle omassa päässään, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Paavo Arhinmäki on äijä!
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

:)
Kyllä ymmärrän mitä tarkoitat!

Alussa jopa varoin ''aiheuttamasta mitään tunne kuohua'', ettei vaikka hyppää parvekkeelta.
Nyttemmin olen huomannut, ettei varominen auta; ne kuohut tulevat kuin itsestään ilman sen kummempaa 'keikuttelua'.

Olen itse joutunut hyökkäysten kohteeksi useasti aiemminkin johtuen 'väärästä kannastani' asiaan.

Mutta tuo kyllä jo ylitti kaiken hyvän ja huonon maun.

Sirpa syyttää minua, kolmen lähes täysi-ikäisen tyttölapsen, naimisissa olevaa hetero äitiä pedofiliksi. Tyttärieni poikaystävienkö tässä tulisi vapista????
Voi luoja.
Olisiko syytä nostaa juttu herjauksesta? :wink:
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Jos ei jo peräti kunnianloukkaus olisi kyseessä! :shock:

Mutta, ihan oikeasti, millä oikeudella kukaan täällä edes vihjailee toista pedofiiliksi tai vaikka murhaajaksi, kun ei ole minkäänlaisia todisteita? Niin ja vielä ehkä tärkeämpää, millainen ihminen? Jostain traagisesta tapahtumasta katkera, itse traagisen katoamisen kokenut, pedofilian uhri vaiko jotain ihan muuta?
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Vähintään noita Sirpan juttuja lukiessa alkaa mietityttämään, että miksei ole saanut huomautusta tämän kaltaisen tekstin kirjoittamisesta? Onko Sirpalla suhteita modeihin? :shock:
Vastaa Viestiin