Mikä ärsyttää tänään?
Eikö täällä oikeesti ole ketään ärsyttänyt mikään kohta kahteen viikkoon?
Mua ärsyttää se, että olisin ollut kiinnostunut murha.infon miitistä, mutta prkln työ taas pilaa kaiken kivan. Taidankin tästä mennä mollin sivuille katsomaan uutta työpaikkaa...
Mua ärsyttää se, että olisin ollut kiinnostunut murha.infon miitistä, mutta prkln työ taas pilaa kaiken kivan. Taidankin tästä mennä mollin sivuille katsomaan uutta työpaikkaa...
Misery is almost always the result of thinking.
http://www.valtioneuvosto.fi/ajankohtai ... oid=236469Annie W kirjoitti:Eikö täällä oikeesti ole ketään ärsyttänyt mikään kohta kahteen viikkoon?![]()
![]()
mulla ärsyttää tuo... alkaa tää sairaanhoitajan homma olla jo aika jännää.. rajoitettu oikeus tuollasiin tietoihin pitäisi olla, hittooko se kuuluu naapurin papalle, minkä ammattitutkinnon olen suorittanut ja minä vuonna olen syntynyt
MIEHET vituttaa tänään taas niin suunnattomasti!!! Tai se kun niitä ei ymmärrä...
Miksei voi sanoa suoraan mikä vaivaa, kun selvästi joku nyppii?! Ärsyttää katella sellasta perseelle ammuttua karhua, kun ei voi kertoa miks on sellanen. Pitäisi oikeesti saada sellainen suomi-mies-suomi sanakirja...
KYRSII!!!
(pakko jonnekkin purkaa vitutusta...)
Miksei voi sanoa suoraan mikä vaivaa, kun selvästi joku nyppii?! Ärsyttää katella sellasta perseelle ammuttua karhua, kun ei voi kertoa miks on sellanen. Pitäisi oikeesti saada sellainen suomi-mies-suomi sanakirja...
KYRSII!!!
Jostain syystä hartioiden alue vähän jumissa, tai ei siis silleen kipeästi jumissa, mutta huomaa että jotain on taas tehnyt. Lisäksi ärsyttää, että tuolla on sadekeli ja koira ei varmaan arvosta jos lähdetään sateella lenkille (vihaa vettä yli kaiken). Ja ärsyttää myös, että miksi helvetissä ei voi omissa aivoissa olla sellaista on/off nappia, mitä voisi käyttää kun haluaisi vain vaikka lukea kirjaa ja olla miettimättä omia tai läheisten ongelmia. PRKL.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
johnny
Perkele tippu aamupäivällä 200litran tynnyri jalkapöydän päälle.
Onneksi oli sentään tyhjä tynnyri.. mutta kyllähän tuo jalka hiukan turpoovan näyttää. Kävellä pystyy, mutta kenkää ei meinaa jalkaan saada.
Nooh, perjantai.. ja alkossakin jo käyty, eli mikäs hätä tässä kotona on ollessa.
Onneksi oli sentään tyhjä tynnyri.. mutta kyllähän tuo jalka hiukan turpoovan näyttää. Kävellä pystyy, mutta kenkää ei meinaa jalkaan saada.
Nooh, perjantai.. ja alkossakin jo käyty, eli mikäs hätä tässä kotona on ollessa.
"Yöperho on koteloitunut"
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Joo, illalla saat ottaa kun on viikonloppuloneliness kirjoitti: Odottavan aika on pitkä, illalla vasta voi korkata muutaman olusen
Minua ärsyttää flunssa joka pitää otteessaan ja kaksi päivää joutunut jo makoilemaan pedissä. Jospa maanantaina olisi sitten jo hyvässä kunnossa ja pääsisi ihmisetenilmoille. Mökkihulluus vaanii jo nurkantakana.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Ärsyttää kun melkein puolet perheestä kärsii kovasta kurkkukivusta ja kuumeen tunteesta (sitä ei kuitenkaan ole). Yksi käytettiin jo anginatestissä, mutta ei se ollut kuin virusjuttu. Oireet kuitenkin kovat ja peitteitä. Kiva yö odotettavissa... onneksi sairastavat melko harvoin.
Nothing is quite what it seems
Ärsyttää, kun tajusin että olen viimeisen kahden viikon aikana käynyt 3 kertaa verikokeissa ja ensiviikolla pitää vielä mennä ainakin kerran. ARGH. Miksei ne voi ottaa kaikkia testejä kerralla? Ärsyttää myöskin, että kun ko. labran työntekijät sanoo ensin toista ja sitten toista. GRRRR. Mistä helvetistä minä tiedän pitääkö olla enintään vai vähintään tunti hereillä ennen kuin voi ottaa testin X.
Lisäksi ärsyttää, kun meinaa taas kerran koskea.
Lisäksi ärsyttää, kun meinaa taas kerran koskea.