Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

John Smith puhuu asiaa, nimittäin pennut pienessä kännissä ovat kunnolla. :D :shock: :shock: :shock: :shock:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Horothan ne ärsyttää aina. Mutta myös tuleva viikko ahdistaa jo nyt, paljon juttuja joita pitää tehdä, virastoissakin rampata.
Annie W
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Annie W »

Eikö täällä oikeesti ole ketään ärsyttänyt mikään kohta kahteen viikkoon? :shock: :D

Mua ärsyttää se, että olisin ollut kiinnostunut murha.infon miitistä, mutta prkln työ taas pilaa kaiken kivan. Taidankin tästä mennä mollin sivuille katsomaan uutta työpaikkaa...
Misery is almost always the result of thinking.
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

Annie W kirjoitti:Eikö täällä oikeesti ole ketään ärsyttänyt mikään kohta kahteen viikkoon? :shock: :D

Mua ärsyttää se, että olisin ollut kiinnostunut murha.infon miitistä, mutta prkln työ taas pilaa kaiken kivan. Taidankin tästä mennä mollin sivuille katsomaan uutta työpaikkaa...
http://www.valtioneuvosto.fi/ajankohtai ... oid=236469
mulla ärsyttää tuo... alkaa tää sairaanhoitajan homma olla jo aika jännää.. rajoitettu oikeus tuollasiin tietoihin pitäisi olla, hittooko se kuuluu naapurin papalle, minkä ammattitutkinnon olen suorittanut ja minä vuonna olen syntynyt :evil:
horrorpop
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja horrorpop »

MIEHET vituttaa tänään taas niin suunnattomasti!!! Tai se kun niitä ei ymmärrä...
Miksei voi sanoa suoraan mikä vaivaa, kun selvästi joku nyppii?! Ärsyttää katella sellasta perseelle ammuttua karhua, kun ei voi kertoa miks on sellanen. Pitäisi oikeesti saada sellainen suomi-mies-suomi sanakirja...
KYRSII!!! :evil: (pakko jonnekkin purkaa vitutusta...)
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Jostain syystä hartioiden alue vähän jumissa, tai ei siis silleen kipeästi jumissa, mutta huomaa että jotain on taas tehnyt. Lisäksi ärsyttää, että tuolla on sadekeli ja koira ei varmaan arvosta jos lähdetään sateella lenkille (vihaa vettä yli kaiken). Ja ärsyttää myös, että miksi helvetissä ei voi omissa aivoissa olla sellaista on/off nappia, mitä voisi käyttää kun haluaisi vain vaikka lukea kirjaa ja olla miettimättä omia tai läheisten ongelmia. PRKL.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ääääh....illaksi töihin. Kuka menis mun puolesta sinne...ei viitti soittaa ja keksiä mitään tekosyitä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
johnny

Viesti Kirjoittaja johnny »

Loneli, jaksa työsi. Voimistu. Et tule elämään taivaanrantoja maalaillen, etkä etenkään runoillen. Khihihihi
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Perkele tippu aamupäivällä 200litran tynnyri jalkapöydän päälle.
Onneksi oli sentään tyhjä tynnyri.. mutta kyllähän tuo jalka hiukan turpoovan näyttää. Kävellä pystyy, mutta kenkää ei meinaa jalkaan saada.

Nooh, perjantai.. ja alkossakin jo käyty, eli mikäs hätä tässä kotona on ollessa.
"Yöperho on koteloitunut"
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

johnny kirjoitti:Loneli, jaksa työsi. Voimistu. Et tule elämään taivaanrantoja maalaillen, etkä etenkään runoillen. Khihihihi
Kyllä, siviilissäolo on kuitenkin lopulta mukavampaa :lol:

Odottavan aika on pitkä, illalla vasta voi korkata muutaman olusen :roll:
Paavo Arhinmäki on äijä!
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

loneliness kirjoitti: Odottavan aika on pitkä, illalla vasta voi korkata muutaman olusen :roll:
Joo, illalla saat ottaa kun on viikonloppu :wink:

Minua ärsyttää flunssa joka pitää otteessaan ja kaksi päivää joutunut jo makoilemaan pedissä. Jospa maanantaina olisi sitten jo hyvässä kunnossa ja pääsisi ihmisetenilmoille. Mökkihulluus vaanii jo nurkantakana.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Nannalee
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nannalee »

Ärsyttää kun on kamala ikävä, mutta minkäs teet. Elämä ei oo kovin reilua koskaan.
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Tilasin Amazon.co.uk:sta läksiäislahjaksi saamallani lahjakortilla suuren kirjapaketin (mm. paljon true crime kirjallisuuttta) joitakin aikoja sitten, mutta eipä se tullut tänäänkään. Royal mail arvatenkin taas sählinyt... hieman ikäviä kokemuksia ko. laitoksesta. Saamattomat nilviäiset...
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ärsyttää kun melkein puolet perheestä kärsii kovasta kurkkukivusta ja kuumeen tunteesta (sitä ei kuitenkaan ole). Yksi käytettiin jo anginatestissä, mutta ei se ollut kuin virusjuttu. Oireet kuitenkin kovat ja peitteitä. Kiva yö odotettavissa... onneksi sairastavat melko harvoin.
Nothing is quite what it seems
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ärsyttää, kun tajusin että olen viimeisen kahden viikon aikana käynyt 3 kertaa verikokeissa ja ensiviikolla pitää vielä mennä ainakin kerran. ARGH. Miksei ne voi ottaa kaikkia testejä kerralla? Ärsyttää myöskin, että kun ko. labran työntekijät sanoo ensin toista ja sitten toista. GRRRR. Mistä helvetistä minä tiedän pitääkö olla enintään vai vähintään tunti hereillä ennen kuin voi ottaa testin X.

Lisäksi ärsyttää, kun meinaa taas kerran koskea.
Lukittu