Minä en usko sen paremmin palstalta tullutta tietoa kuin lehtienkään tietoja. Ilta- Sanomat on myynti kiimassaan kirjoitellut palturia aiemminkin, tekisikö tämä tapaus poikkeuksen? Palstalla esiintyy myös varmoja tietäjiä periaatteeltaan, että mitäs minä sanoin.damfin kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 1:25 pmNiin, siis tuollainen "tieto" on tullut huhupuheina palstalle henkilöiltä jotka ovat jossain kuulleet tai lukeneet jonkun näin kertovan.maxi kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 1:05 pm Nythän viimeisin ketjuun tullut ” tieto” on että haki toisen auton Haapavedeltä joten jos liikkui Volvon ojaan kippaamisen jälkeen taksilla niin taksi lienee ajanut lyhintä nopeinta reittiä joten tämä tästä.
Sitten on toisaalta olemassa myös tällainen tieto jota mediassa kerrotaan...https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009555400.htmlMIEHEN hyvin tuntenut henkilö kertoi maanantaina Ilta-Sanomille, että hänen tietojensa mukaan mies oli lähtenyt hotellin tapahtumien jälkeen ajamaan omalla Volvollaan kohti asuinpaikkakuntaansa Haapavettä.
Matka kuitenkin päättyi ojaan, minkä jälkeen mies otti taksin ja suuntasi takaisin kohti hotelli Katinkultaa.
Paikalle päästyään hän otti tuttavan mukaan käyttöönsä toisen auton, jolla hän ajoi lopulta kuolonkolarin Kärsämäellä noin 150 kilometrin päässä Katinkullasta.
Jostain syystä palstalla on nyt suuri halukkuus olla uskomatta tuota tietoa koska joku nimetön henkilö jossain on kuullut jonkun jossain kertovan toisenlaisen tiedon.
Tässä voidaan puntaroida eri vaihtoehtoja tietämättä mikä on oikein tai väärin ilman senkummempaa oikeassa olemisen riemua. Itse katselen asiaa loogisuus periaatteella lähinnä syystä, että jos teko ei ole harkittu miten mahdollisesti toimii sen jälkeen tunnetilansa kuohuessa.
Helposti näköjään unohdetaan myös se, että nämä naapurinsa hyvin tuntevat lehdistölle tietojaan jakavat olevat niitä oikeita ” tietäjiä” ja ikäänkuin pitäisi heitä uskoa vielä enemmän kun tieto on tullut sellaiselta taholta kuin ilta-Sanomat