Meidän kuvat/avattaret :)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Nanne kirjoitti:"Avattaret" olisin minäkin taivuttanut :lol:

Mä en saa haluamaani kuvaan näkymään millään! :oops:
Kyllä pännii olla näin onneton näiden asioiden kanssa vaikka sainkin Raidilta hyvät ohjeet!

Että jokainen voi kuvitella tuohon Tehiksen Neelan!
Tässä vielä yleisön pyynnöstä palstalla olleet nimim. kahvittaren ohjeet:
Tässä apua, eli menkää tälle sivulle:

http://www.imageshack.us

Sitten siinä on se selaa-kohta, sieltä valitsette oman koneenne tiedoistoista sen kuvan minkä haluatte avatariksi.

alapuolella on se koko-juttu, siellä on mm. avatar-koko ja thumbnail-koko. Minulla on tämä kuva tuon thumbnailin mukaan, avatar-vaihtoehdolla tuli hieman pienempi. Eli valitsette koon ja laitatte ruksin "resize image" -kohtaan. Sitten paina "Host it".

Sen jälkeen tulee se tulossivu, viimeinen kohta on "Direct link to image", kopioikaa sillä rivillä oleva osoite. Sitten vaan menette tänne murhainfon "omat asetukset" -kohtaan ja kopioitte tuon osoitteen siihen avatar-kohtaan niin pitäisi toimia.
Every ship must sail a world.
Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

Niin joo ja tuo Aarielin avatar on ihan huippu! Ilman tuota päälleliimatun näköistä sätkää olisi vielä parempi.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Luupää kirjoitti:Niin joo ja tuo Aarielin avatar on ihan huippu! Ilman tuota päälleliimatun näköistä sätkää olisi vielä parempi.
Tattis. Se on ihan mun näkönen :lol:
Netistähän se, en itse mitään siihen oo lisännyt.. Osaisinkin.. :oops:
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Luupää kirjoitti:Niin joo ja tuo Aarielin avatar on ihan huippu! Ilman tuota päälleliimatun näköistä sätkää olisi vielä parempi.
Se on. Se ei näytä päälleliimatulta, eikä se ole sätkä. :D
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

Haluan mainostaa omaani, koska tykkään siitä.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Kakojootin avasta tulee päänsärky ja silmät menee kieroon :shock: :shock:
Nerot hallitsevat kaaoksen
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Mariella, nyt on sitten uutta avaa...korjaantuuko sinun lukihäiriö, kun oli edellisen kanssa ongelmia? :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

apollolla on nyt kyllä paras avatar mitä sillä on koskaan ollu :wink:

kakojootin kuvaa katsoin pitkään, aattelin näin sunnuntaiaamuna et vieläkö on nuppi näin sekasi, mut ei kait siin mitään jos muutkin näkee..

edit: sunnuntaiaamu = 4:34 pm :)
Viimeksi muokannut esmes-, Su Elo 17, 2008 7:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

loneliness kirjoitti:Mariella, nyt on sitten uutta avaa...korjaantuuko sinun lukihäiriö, kun oli edellisen kanssa ongelmia? :lol:
Joo nyt menee jo oikein lukeminen :D 8)
Nerot hallitsevat kaaoksen
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Lonen avavalinta ei yllättänyt ollenkaan minua :P
Oon muuten ruvennu tykkää tosta musiikista vaikka aluks vähän vierastin. Niin siinä käy kun viljelet niitä youtube-linkkejä chatissa ja ircissä :wink:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

esmes- kirjoitti:apollolla on nyt kyllä paras avatar mitä sillä on koskaan ollu :wink:
Niinpä kai, johtuisko esmes siitä, että eräs palstalainen ei tykännyt sarvipäästä maapallon päällä, niin teki sitten uuden avataren mun silmästä ja maapallosta. no tosta silmästä ei kyllä kukaan voi tunnistaa mua, en edes itse tunnista sitä omaksi silmäksi 8)
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^aika tarkka tyyppi sais olla että pelkän pupillin mukaan tunnistaisi henkilön. mutta hieno on, parempi ku se vuohen pää ja pentagrammi. hetken jo luulin että oot menny johonkin lahkoon liittymään :D *pisteet tekijälle* 8)
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
maffe

Viesti Kirjoittaja maffe »

<--- how's my u.f.o ? :roll:

Kuva
Kuva
Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

No ei ihan pahimmasta päästä. Olen tässä mielenkiinnolla seuraillut että kuinka monta niitä oikein riittää. En sentään ole alkanut UFOja laskemaan iltaisin unta saadakseni.

Pieni varoituksen sana: tuon laivueen jos joku savikiekkoammuntaa harrastava saa tasajyvälle niin alkaa tapahtua! :wink:
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Piti vaihtaa ärtymisen kunniaksi. Ehkä viittaan johonkin, mutta jos, niin mihin, miettikää itse ;)
Vastaa Viestiin