Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sitten siinä on se selaa-kohta, sieltä valitsette oman koneenne tiedoistoista sen kuvan minkä haluatte avatariksi.
alapuolella on se koko-juttu, siellä on mm. avatar-koko ja thumbnail-koko. Minulla on tämä kuva tuon thumbnailin mukaan, avatar-vaihtoehdolla tuli hieman pienempi. Eli valitsette koon ja laitatte ruksin "resize image" -kohtaan. Sitten paina "Host it".
Sen jälkeen tulee se tulossivu, viimeinen kohta on "Direct link to image", kopioikaa sillä rivillä oleva osoite. Sitten vaan menette tänne murhainfon "omat asetukset" -kohtaan ja kopioitte tuon osoitteen siihen avatar-kohtaan niin pitäisi toimia.
Niin joo ja tuo Aarielin avatar on ihan huippu! Ilman tuota päälleliimatun näköistä sätkää olisi vielä parempi.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
apollolla on nyt kyllä paras avatar mitä sillä on koskaan ollu
kakojootin kuvaa katsoin pitkään, aattelin näin sunnuntaiaamuna et vieläkö on nuppi näin sekasi, mut ei kait siin mitään jos muutkin näkee..
edit: sunnuntaiaamu = 4:34 pm
Viimeksi muokannut esmes-, Su Elo 17, 2008 7:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Lonen avavalinta ei yllättänyt ollenkaan minua
Oon muuten ruvennu tykkää tosta musiikista vaikka aluks vähän vierastin. Niin siinä käy kun viljelet niitä youtube-linkkejä chatissa ja ircissä
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
esmes- kirjoitti:apollolla on nyt kyllä paras avatar mitä sillä on koskaan ollu
Niinpä kai, johtuisko esmes siitä, että eräs palstalainen ei tykännyt sarvipäästä maapallon päällä, niin teki sitten uuden avataren mun silmästä ja maapallosta. no tosta silmästä ei kyllä kukaan voi tunnistaa mua, en edes itse tunnista sitä omaksi silmäksi
^aika tarkka tyyppi sais olla että pelkän pupillin mukaan tunnistaisi henkilön. mutta hieno on, parempi ku se vuohen pää ja pentagrammi. hetken jo luulin että oot menny johonkin lahkoon liittymään *pisteet tekijälle*
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
No ei ihan pahimmasta päästä. Olen tässä mielenkiinnolla seuraillut että kuinka monta niitä oikein riittää. En sentään ole alkanut UFOja laskemaan iltaisin unta saadakseni.
Pieni varoituksen sana: tuon laivueen jos joku savikiekkoammuntaa harrastava saa tasajyvälle niin alkaa tapahtua!
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.