Sirpa vs. muut

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Howler kirjoitti:Mutta, ihan oikeasti, millä oikeudella kukaan täällä edes vihjailee toista pedofiiliksi tai vaikka murhaajaksi, kun ei ole minkäänlaisia todisteita
Kirjoitit viestejä joissa kerroit moderaattorien ja ylläpitäjien olevan pedofilejä....
...Tämä johti kirjoitusoikeuksiesi poistoon.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=1568

On sitä näemmä ennenkin joku näin väittänyt :shock:
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ On, mutta edelleen kysyn, että millä oikeudella niin tehdään? Ei mahdu pieneen päähäni se.

Lisäksi ihmettelen itsekin, miten Sirpa ei ole saanut minkäänlaista huomautusta, eikä edes noita törkeimpiä viestejä ole ylläpito muokannut tai poistanut.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Paljon parempi kirjoittaja bannattiin palstalta sen jälkeen kun hän oli haukkunut palstan yp/modeja pedofiileiksi.

Tässä taitaa olla se ero että Urho kohdisti herjat ylläpitoon, mutta Sirpa muihin kirjoittajiin. Siksi Raid & Co eivät ole reagoineet.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Sirpa
Charlien Enkeli

LähetäLähetetty: Ma Elo 11, 2008 3:26 pm Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Käyttääkö Miss Holmes lähteenä "korvamerkattuja" blogeja? Ja tarjoaa niitä faktana tähän ketjuun!

Minäkin aukaisen tuollaisen blogin ja ryhdyn siellä kirjoittelemaan Miss Holmesista, niin ihmiset voivat sitten näitä tietoja linkittää sieltä faktana!

Olen tarkistanut tuon kyseisen domainin omistajan, sillä ei todella ole mitään tekemistä Gerry McCannin kanssa!

Säälittävä otus! Nyt läks oikeudet!
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Harriet Makepeace kirjoitti:Tässä taitaa olla se ero että Urho kohdisti herjat ylläpitoon, mutta Sirpa muihin kirjoittajiin. Siksi Raid & Co eivät ole reagoineet.
Pitäisihän heidän reagoida, säännöt on sitä varten, että jokaisen niitä pitää noudattaa ja Sirpa on niitä ainakin minun arvioni (ja parin muun, jos olen oikein ymmärtänyt) mukaan rankasti rikkonut.
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Jollei modet reagoi Sirpaan niin kai tässä jotakin itsekin voi tehdä. Voidaan tästä lähtien Sirpan terrorisoimissa ketjuissa käydä keskustelua siten, että hypätään vaan hänen viestinsä yli niitä sen kummemmin kommentoimatta. Viestien kommentointi tai hänen kyselyihinsä vastaaminen tuntuu olevan joka tapauksessa täysin hyödytöntä, sillä mikään vastaus ei Sirpaa kuitenkaan tyydytä.

Ehdotan kyllä Ms Holmes, että copypasteat nuo Sirpan kommentit sinusta ja pedofiliarenkaasta yhteen viestiin ja laitat modeille arvioitavaksi.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Katjushka kirjoitti:Vähintään noita Sirpan juttuja lukiessa alkaa mietityttämään, että miksei ole saanut huomautusta tämän kaltaisen tekstin kirjoittamisesta? Onko Sirpalla suhteita modeihin? :shock:
Minä uskoisin, että modet ovat kohtalaisen kykenemättömiä pysymään perässä Madeleine-ketjussa. Ei ihme, jos välillä jotakin menee ohi. Tämä nimenomainen asia sen sijaan on alleviivattu modeille erikseen, joten luulisi Sirpalle napsahtavan arestia...
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Katjushka kirjoitti:Jollei modet reagoi Sirpaan niin kai tässä jotakin itsekin voi tehdä. Voidaan tästä lähtien Sirpan terrorisoimissa ketjuissa käydä keskustelua siten, että hypätään vaan hänen viestinsä yli niitä sen kummemmin kommentoimatta. Viestien kommentointi tai hänen kyselyihinsä vastaaminen tuntuu olevan joka tapauksessa täysin hyödytöntä, sillä mikään vastaus ei Sirpaa kuitenkaan tyydytä.

Ehdotan kyllä Ms Holmes, että copypasteat nuo Sirpan kommentit sinusta ja pedofiliarenkaasta yhteen viestiin ja laitat modeille arvioitavaksi.
Mä tein aluksi Sirpan viestien kanssa siten, miten tuossa yllä ehdotit. Mutta sehän suoltaa viestiä toisen perään, että se vaikeuttaa Madeleine - säikeen lukua. Joten, en todellakaan enää halua olla siellä mukana.

Olen todella ihmetellyt sitä, miksi modet antaa tuon Sirpan tehdä mitä vaan.
Muista lähdekritiikki!
MissHolmes
Ben Matlock

Voihan tietenkin olla, että on uhkauksillaan saanut modetkin varpailleen. Esim. jos pannataan, hyppään parvekkeelta ja jätän viestiä, että oli teidän syy.

Mitä sitä suotta itseään altistamaan turhalle tutkinnalle, jos toinen on heikkopäinen. :cry:

En tiedä, mutta välillä olen jopa harkinnut niiden ''rajojen kokeilua'', jotta ymmärtäisi miksi tuntuu, että ne ei päde kaikkiin.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Minä olen asiaa tiedustellut "erään toisen" erittäin epäasiallisesti käyttäytyvän kirjoittajan tiimoilta. Vastaus oli, että Lautamiehissä sallitaan melkoisen pottumaistakin käytöstä. Kulkeekohan siellä mitään rajaa? Jos toisia saa jatkuvasti olla nimittelemässä milloi idiooteiksi, milloin miksikin, alkaa jossain välissä kyllä mietityttämään ettei sitä rajaa tunneta.

Uhkauksiin en usko, siis tuon tyyppisiin että "teidän syy, minä hyppään nyt". Loputon tie mikäli modet menevät mukaan tuon tason juttuihin. En usko, että "turha tutkinta" paljoa ylläpitoa rasittaisi, kyllähän tuollainen viesti jo puhuisi puolestaan kirjoittajastaan.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Viime aikoina ainoat jäähyt on tullu modejen pilkkaamisesta - muista kirjoittajista on voinut sanoa mitä tahansa.
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
MissHolmes
Ben Matlock

OK.
Ottakaamme siis autuaina vastaan mitä päälle tulee. Valittaminen ei auta.
:)
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Tässä nyt nämä kaksi "päälle tullutta" asiaa, joiden vuoksi olen kirjoittanut. Mitään uutta ei ole tiedossa tällä hetkellä, joten jatkakaa rauhassa.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Brit ... 61?ref=rss

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008080 ... 4_uu.shtml

(Fiksut osaavat sitten lukea nämä uutiset myös rivien välistä.)
Alethes doksa meta logu
dark attraction
Susikoski

Viesti Kirjoittaja dark attraction »

Sirpa kirjoitti:Tässä nyt nämä kaksi "päälle tullutta" asiaa, joiden vuoksi olen kirjoittanut. Mitään uutta ei ole tiedossa tällä hetkellä, joten jatkakaa rauhassa.

Hohhoijaa...
MissHolmes
Ben Matlock

dark attraction kirjoitti:
Sirpa kirjoitti:Tässä nyt nämä kaksi "päälle tullutta" asiaa, joiden vuoksi olen kirjoittanut. Mitään uutta ei ole tiedossa tällä hetkellä, joten jatkakaa rauhassa.

Hohhoijaa...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1577795

ja tässä sitten noiden rivien välille vastaus ihan suomen kielellä, riveillä.
Brittipoliisit lähtivät Suomesta - terroristikytköksiä ei löytynyt
Vastaa Viestiin