FB näin:
21/5-2023.
EKKU.
Nasiiri.
Meedio.
Clairvoyant.
¤¤¤¤
Seuraa kuva-arvoitus:
R. T.
kuvat kertovat enee kun tuhat sanaa.. Vai mitä?
Kohta se selviää...
Meedio Arja Myllymäki ei ennättänyt mukaan...
Blogi:
Tänään 21/5-2023 kävimme R.T.......tapahtumaa katselemassa. Viimeistään 3 viikon kuluttua asia selviää.....
Seinälläni on tänään ottamiani kuvia . Käykää katsomassa.
¤¤¤¤
Kukaan ei ole soittanut. On todella kummallista.
EKKU.
perjantai 19. toukokuuta 2023
Rasmukseen liittyen: Viranomaiset: Soittakaa rohkeasti minulle. Minä tulen mukaan etsintään jos niin haluatte. 046/6840923. Ekku Mattila.
19/5-2023.
Nasiiri.
Meedio.
Clairvoyant.
¤¤¤¤¤
Perjantai-iltaa: Olen eilisestä saakka ollut melkein korvani kännyssäni, että jospa se se soisi ja sieltä kuuluisi noin suunnilleen.
""Päivää..onko siellä Ekku ?....Mattila.....Meedio.....Nasiiri.....Clairvoyant.....??.....(.kyllä on puhelimessa.)...täällä rikostutkija xxxxxxxxx Lapualta.......kuten varmaan Ekku tiedätkin siitä kadonneen Rasmuksen asiasta.....sitä on etsitty monen sadan ihmisen kanssa mutta mitään ei ole löytynyt........me viranomaiset nyt tällä soitolla haluamme että voisitko Ekku ehtiä Rasmusta etsimään.....meinaan.....meillä on konstit jo loppuneet.....olemme tietoisia Ekku että olet monta kertaa ollut viranomaisten apuna juuri kadonneiden tapauksissa ja tiedämme että kauttasi on monien kadonneiden tapaukset selvinneet.....useamman vuoden aikana.....voitko Ekku aloittaa Rasmuksen tapauksen selvittämisen niin että siihen tulee ratkaisu...?...mitään korvausta emme tietenkään voida antaa......mitäs sanot Ekku Mattila.?"
Iltaa sinne.....olenkin jo monta kuukautta odottanut soittoanne......ja tottakait tulen siihen mukaan omalla Nasiirin-Meedion-Clairvoyant- panoksella......jo tulevana Sunnuntaina meillä on Seinäjoella erään Hesalaisen toimittajan kanssa pieni palaveri liittyen juuri Rasmukseen, sekä muutamaan muuhun katoamistapaukseen.....tästä se lähtee. Tulemme antamaan heti viranomaisten tietoon Ramusta koskevat asiat ....etupäässä ne ovat nyt huonot. Kovasti kiitoksia yhteydenotostanne. Tällä nyt jatkamme.
EKKU.
Ekku Mattila/Aikamatkaaja klo 6.56