En osaa...
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Olen aivan kädetön autoasioissa. En nyt oikein tiedä osaanko renkaitakaan vaihtaa, olen sen joskus joutunut tekemään, mutta olin samaan aikaan puhelinyhteydessä kaveriin, joka neuvoi tyyliin:"ota nyt sieltä takaa se vararengas ja tunkki..." Tilanne oli minulle mitä suurin katastrofi ja luonnollisesti vittuperkelesaatanat raikuivat.
Rakennuspuuhissa ja ns. remonttireiska-asioissa ei kannata meikäläisen puoleen kääntyä. Yhtä teollisuushyllyä kerran tuntikausia pystäilin ja kun se vihdoin näytti olevan kunnossa, menin tupakalle ja kuulin sitten rysähdyksen selkäni takaa. Olen niitä kavereita, jotka aina iskevät vasaralla peukaloonsa.
Omista tunteistani ja tuntemuksistani en osaa/halua puhua. Sellainen JohnWayne-meininki siinä asiassa. En oikein soveltuisi yölinjan soittajaksi.
En myöskään osaa ottaa tarpeeksi rennosti vaan aina on monta rautaa tulessa ja suunnitteilla siellä sun täällä ja kiirettä pukkaa.
Olen loputtoman optimistinen ajankäytön kanssa, enkä sitten kykenekään täyttämään lupauksiani. On tullut suunniteltua vaikka mitä, vain että huomaakin sitten ettei aikaa ole. Tälläkin palstalla olen varmaan parikymmentä refeä vielä "velkaa"
Rakennuspuuhissa ja ns. remonttireiska-asioissa ei kannata meikäläisen puoleen kääntyä. Yhtä teollisuushyllyä kerran tuntikausia pystäilin ja kun se vihdoin näytti olevan kunnossa, menin tupakalle ja kuulin sitten rysähdyksen selkäni takaa. Olen niitä kavereita, jotka aina iskevät vasaralla peukaloonsa.
Omista tunteistani ja tuntemuksistani en osaa/halua puhua. Sellainen JohnWayne-meininki siinä asiassa. En oikein soveltuisi yölinjan soittajaksi.
En myöskään osaa ottaa tarpeeksi rennosti vaan aina on monta rautaa tulessa ja suunnitteilla siellä sun täällä ja kiirettä pukkaa.
Olen loputtoman optimistinen ajankäytön kanssa, enkä sitten kykenekään täyttämään lupauksiani. On tullut suunniteltua vaikka mitä, vain että huomaakin sitten ettei aikaa ole. Tälläkin palstalla olen varmaan parikymmentä refeä vielä "velkaa"
En osaa luottaa ns. ammattiauttajiin. Jos hommat menevät ohi lääkärin, hoidan mieluummin itse itseni kuin konsultoin jotain ammattiauttajaa (Eli toivottavasti en koskaan pimahda pahasti). En osaa myöskään vain "olla" töissä vaan teen koko ajan palkkani edestä. En osaa tehdä autoille mitään korjaustoimia. En osaa (enkä ikinä oppisi) nypläämään pitsiä.
Nothing is quite what it seems
Näitä kai riittää. En osaa kunnolla viheltää enkä napsutella sormia. En osaa myöskään ajaa autoa vaan kykenen lyhyelläkin matkalla aiheuttamaan lukuisia vaaratilanteita. Minulla on myös jonkinlainen numerosokeus, en ymmärrä esimerkiksi päivämääriä tai yli kaksinumeroisia lukuja. Tosin tästä huolimatta olen aina pärjännyt monissa matematiikan osa-alueissa loistavasti, mikä mielestäni on outoa. Olen myös äärimmäisen huono näyttelijä. Tunnetilani ovat ainakin minut tuntevien luettavissa helposti, mikä on ärsyttävää, koska en useinkaan halua keskustella niistä. Koen sen lähinnä tunkkaiseksi ja turhaksi.
Enkä osaa leipoa leipää! Se suututtaa eniten. Olen harjoitellut vuosikausia ja edelleen haaveilen palaneita, kivikovia ja sisältä raakoja känttyjä katsellessani päivittäisestä tuoreesta, höyryävästä, koostumukseltaan ja rakenteeltaan täydellisestä leivästä.
Enkä osaa leipoa leipää! Se suututtaa eniten. Olen harjoitellut vuosikausia ja edelleen haaveilen palaneita, kivikovia ja sisältä raakoja känttyjä katsellessani päivittäisestä tuoreesta, höyryävästä, koostumukseltaan ja rakenteeltaan täydellisestä leivästä.
En osaa juurikaan tanssia paritansseja, koska tuottaa vaikeuksia antaa miehen viedä.
En osaa kirjoittaa runoja, proosa kyllä onnistuu.
En osaa käsinseisontaa vielä, mutta harjoittelen.
En pysty kuuntelemaan kovin kauan esitelmöintiä tarkkaavaisesti vaan joko vajoan haaveiluun tai alan teputella jalkojani levottomasti tms.
En osaa kirjoittaa runoja, proosa kyllä onnistuu.
En osaa käsinseisontaa vielä, mutta harjoittelen.
En pysty kuuntelemaan kovin kauan esitelmöintiä tarkkaavaisesti vaan joko vajoan haaveiluun tai alan teputella jalkojani levottomasti tms.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Raid
Siis hä, eikö mikroruuat ole niitä jotka otetaan ulos vakuumipakkauksesta ja laitetaan mikroon lämpiämään?!joey kirjoitti:En osaa valmistaa ruokaa. En mitään ruokaa, en mikroruokiakaan.
Mä en osaa näköjään myöntää etten osaisi mitään...
kun ei nyt yhtäkkiä tule mitään erityistä mieleen.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)