En osaa...

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

En osaa valmistaa ruokaa. En mitään ruokaa, en mikroruokiakaan. Kokkailustani seuraa poikkeuksetta rikkoontuneita astioita tai verenvuotoa. En myöskään saa spagaattia, vaikka jalka taipuukin kevyesti niskan taakse.
taskumyy
Susikoski

Viesti Kirjoittaja taskumyy »

En osaa viheltää, enkä iskeä silmää :cry: , en osaa käyttää purkinavaajaa (olen vasenkätinen), enkä osaa myöskään katsoa kieroon, enkä osaa ruotsia kuin 2 lausetta :lol: onhan näitä muitakin juttuja mutta ei tule mieleen..
...pieni on kaunista...
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

PanCamO kirjoitti:mäkään en osaa vislata.
Enkä minä. Olen luovuttanut jo oppimisen suhteen.
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Oon ihan toivoton valehtelija. En osaa edes sen vertaa, että viitsisin enää yrittää. Varsinkin läheisille en saa läpi minkäänlaista juttua. En edes pomolleni. Siitä on tosi paljon haittaa.
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Olen aivan kädetön autoasioissa. En nyt oikein tiedä osaanko renkaitakaan vaihtaa, olen sen joskus joutunut tekemään, mutta olin samaan aikaan puhelinyhteydessä kaveriin, joka neuvoi tyyliin:"ota nyt sieltä takaa se vararengas ja tunkki..." Tilanne oli minulle mitä suurin katastrofi ja luonnollisesti vittuperkelesaatanat raikuivat.

Rakennuspuuhissa ja ns. remonttireiska-asioissa ei kannata meikäläisen puoleen kääntyä. Yhtä teollisuushyllyä kerran tuntikausia pystäilin ja kun se vihdoin näytti olevan kunnossa, menin tupakalle ja kuulin sitten rysähdyksen selkäni takaa. Olen niitä kavereita, jotka aina iskevät vasaralla peukaloonsa.

Omista tunteistani ja tuntemuksistani en osaa/halua puhua. Sellainen JohnWayne-meininki siinä asiassa. En oikein soveltuisi yölinjan soittajaksi.

En myöskään osaa ottaa tarpeeksi rennosti vaan aina on monta rautaa tulessa ja suunnitteilla siellä sun täällä ja kiirettä pukkaa.

Olen loputtoman optimistinen ajankäytön kanssa, enkä sitten kykenekään täyttämään lupauksiani. On tullut suunniteltua vaikka mitä, vain että huomaakin sitten ettei aikaa ole. Tälläkin palstalla olen varmaan parikymmentä refeä vielä "velkaa" 8)
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

En osaa luottaa ns. ammattiauttajiin. Jos hommat menevät ohi lääkärin, hoidan mieluummin itse itseni kuin konsultoin jotain ammattiauttajaa (Eli toivottavasti en koskaan pimahda pahasti). En osaa myöskään vain "olla" töissä vaan teen koko ajan palkkani edestä. En osaa tehdä autoille mitään korjaustoimia. En osaa (enkä ikinä oppisi) nypläämään pitsiä.
Nothing is quite what it seems
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

En osaa uida :?
"Yöperho on koteloitunut"
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Näitä kai riittää. En osaa kunnolla viheltää enkä napsutella sormia. En osaa myöskään ajaa autoa vaan kykenen lyhyelläkin matkalla aiheuttamaan lukuisia vaaratilanteita. Minulla on myös jonkinlainen numerosokeus, en ymmärrä esimerkiksi päivämääriä tai yli kaksinumeroisia lukuja. Tosin tästä huolimatta olen aina pärjännyt monissa matematiikan osa-alueissa loistavasti, mikä mielestäni on outoa. Olen myös äärimmäisen huono näyttelijä. Tunnetilani ovat ainakin minut tuntevien luettavissa helposti, mikä on ärsyttävää, koska en useinkaan halua keskustella niistä. Koen sen lähinnä tunkkaiseksi ja turhaksi.

Enkä osaa leipoa leipää! Se suututtaa eniten. Olen harjoitellut vuosikausia ja edelleen haaveilen palaneita, kivikovia ja sisältä raakoja känttyjä katsellessani päivittäisestä tuoreesta, höyryävästä, koostumukseltaan ja rakenteeltaan täydellisestä leivästä. :evil:
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

En osaa juurikaan tanssia paritansseja, koska tuottaa vaikeuksia antaa miehen viedä.
En osaa kirjoittaa runoja, proosa kyllä onnistuu.
En osaa käsinseisontaa vielä, mutta harjoittelen.
En pysty kuuntelemaan kovin kauan esitelmöintiä tarkkaavaisesti vaan joko vajoan haaveiluun tai alan teputella jalkojani levottomasti tms.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Tuoreeltaan sanon nyt, että joskus en osaa sanoa ei, mikä harmittaa kovastikin. Kaikki huomio tuntuu joskus liian hyvältä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
johnny

Viesti Kirjoittaja johnny »

Tiedän jotain muutakin mitä Loneli ei osaa...
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

johnny kirjoitti:Tiedän jotain muutakin mitä Loneli ei osaa...
Minäpä tiedän, että Johnny ei osaa lopettaa, antaa olla tai välittää vain omista asioistaan.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Nimimerkki: johnny paasi sitten viimeisten paivien viestihistorialla TUOMIOISTUIMEN kasittelyyn.

RAID
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

joey kirjoitti:En osaa valmistaa ruokaa. En mitään ruokaa, en mikroruokiakaan.
Siis hä, eikö mikroruuat ole niitä jotka otetaan ulos vakuumipakkauksesta ja laitetaan mikroon lämpiämään?! :P

Mä en osaa näköjään myöntää etten osaisi mitään...
kun ei nyt yhtäkkiä tule mitään erityistä mieleen. :roll:
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

On niin monta asiaa, mitä en osaa, että jos alan listaamaan niin alkaa masentaa.
Vastaa Viestiin