En mä ymmärrä, mistä syystä te jotkut mulle kitisette tuosta paloittelusta ja uuniin tunkemisesta, kun en ole se joka olisi kyseisiä asioita edes ilmoille tuonut. Paloittelusta en ole edes sanonut mitään...
Pelkästään miettinyt mitkä voisi olla välineitä, millä palovammoja voi aiheuttaa suht. nopeasti, ja joita ihmisten kämpiltä löytyy. Uuniin tunkemistakaan en pidä todennäköisenä, mutta mainitsin siitä puhuttaessa että ehkä, jos jo valmiiksi kuumaan uuniin työnnetty (onhan ne voineet paistaa jotain pakastepitsaa vaikkapa), tai sit kiehuvaan kattilaan tai kuumalle levylle työnnetty joku osa kropasta. Joku semmoinen tapa kuitenkin, etteivät ole itseään polttaneet. Lehdissä varmaan olisi mainittu, jos näillä olisi ollut esim. kädet siteissä vangitsemisoikeudenkäynnissä.
Todennäköisesti kuolema on tullut juuri palovammoista, koska en tiedä voiko mustelmiin kuolla - ja muita vammoja lapsessa ei ole ainakaan toistaiseksi kerrottu olevan, enkä itse ala keksimään että olisi myrkytetty tai kuristettu ymv. Sinänsä jännä, että myrkyttämisteorioista ei kitistä. Ihan yhtä tuulesta temmattuja nekin on. Paloittelu olisi todennäköistä vain siinä tapauksessa, että ruumista on yritetty hävittää, mutta todettu että ei se niin helppoa olekaan kuin elokuvissa, ja päätetty soittaa hätänumeroon...
En usko, että nämä on lasta vartaassa pyörittäneet ja kokkailleet kuin mikäkin hannibal lecter, tai mitään kovin paljon älyä tai taitoa vaativaa tehneet. Vaikuttavat ihmisiltä, jotka tekisivät pikemmin rajua väkivaltaa, kuin korventaisivat hiljaisella liekillä kiduttaen, mutta mistäpä sitä koskaan tietää, mitä noi paskapäät on keksineet.
Tosiasiassa en osaa ollenkaan ajatella että mitä ihmettä nuo on voineet sille lapselle tehdä, ja odottelen sitä faktatietoa. Varmaan sitä saa tässä kuitenkin kauan odottaa, ja mitään uutta tuskin tulemme kuulemaan pitkiin aikoihin. Sillä välin kai saan läyrytä paskaa ja spekulaatioita siinä kuin muutkin... No voidaan me palata taas siihenkin, että jospa kuitenkin se puurokattila kaatui vahingossa päälle, kun lapsi valmisti itselleen aamiaista ja huolehtiva äityli antoi särkylääkettä naamariin ja isipuoli laittoi lapsen nukkumaan, ja "oho - vahinko!" jos se keskustelu enemmän miellyttää.