Johanna Kaarna

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
JohannaK
Sabrina Duncan

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Knobster kirjoitti: To Elo 03, 2023 1:03 pm Kerrankin samaa mieltä Jaanan kanssa. Kannattaa Johanna kuunnella mitä sulle on täällä sanottu.

Ei sulla elämä ole pilalla. Anna anteeksi itsellesi. Autismi ei myöskään tee sinusta huonompaa kuin muut "normaalit". Toki voi olla ajoittain rankkaa mutta niin se on muillakin erinäisistä syistä.

Ja mitä nuihin parisuhteisiin tulee niin itse uskon kohtaloon ja aina välillä jostain on tupsahtanut joku jonka kanssa sitä viihtyy. Pisin suhde n. 15v vuotta. Tällä hetkellä viihdyn pitkälle yksin ja olen oikein tyytyväinen. En asu aivan metsässä sentäs mutta maalla kuitenkin :) Hetkon asuin tuolla maailmalla mutta se oli tylsää ja muutin takaisin suomen kauniille maaseudulle pienelle paikkakunnalle.. eihän täällä kukaan edes tietäisi jos olisin tehnyt rikoksia, liekkö olenkin :)

Ehkä sunkin kannattaisi vaihtaa paikkakuntaa, miettiä positiivisesti, nauttia siitä että olet elossa ja ns. aloittaa alusta? Olet vielä nuori. Toki myös pää kannattaa hoitaa kuntoon, siihen saa apua ja se ei myöskään tee sinusta huonompaa. Itseäniki se auttoi kun huonosti meni.

Saako kysyä että josko voisit mainita vaikkapa yhden asian elämässäsi josta nautit? Näin alkuun :)
Miksi esität nyt jotain hyvää ihmistä sen jälkeen kun olet haukkunut miuta päihdeongelmaiseks vaikka et tiiä miun päihteiden käytöstä mitään😂 ihan kuvien perusteella arvioit miut lääkeongelmaiseks, kerrohan tarkemmin mitä lääkkeitä käytän ja mistä sen näkee kun taidat olla joku asiantuntija😂
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

JohannaK kirjoitti: To Elo 03, 2023 9:06 pm Kun exäni teki minulle pahaa niin, olisiko pitänyt vain alistua kohtaloon? Onko hänellä jokin etuoikeus tehdä minulle pahaa kun olen kehitysvammainen?
Ei. Olisi pitänyt jättää se paska ja tehdä rikosilmoitus. Oman käden oikeus muuten kuin suoranaisissa itsepuolustustilanteissa on rikos, ja jos et oikeasti ymmärrä sitä, niin sitten kannattaa todellakin jättää ihmissuhteet jatkossa välistä ja keskittyä olemaan itsekseen ja tekemään omia juttujaan - oli se sitten metsämökissä tai vaikka jossain tukiasunnossa.
JohannaK
Sabrina Duncan

viivahattu kirjoitti: To Elo 03, 2023 10:33 pm
JohannaK kirjoitti: To Elo 03, 2023 9:06 pm Kun exäni teki minulle pahaa niin, olisiko pitänyt vain alistua kohtaloon? Onko hänellä jokin etuoikeus tehdä minulle pahaa kun olen kehitysvammainen?
Ei. Olisi pitänyt jättää se paska ja tehdä rikosilmoitus. Oman käden oikeus muuten kuin suoranaisissa itsepuolustustilanteissa on rikos, ja jos et oikeasti ymmärrä sitä, niin sitten kannattaa todellakin jättää ihmissuhteet jatkossa välistä ja keskittyä olemaan itsekseen ja tekemään omia juttujaan - oli se sitten metsämökissä tai vaikka jossain tukiasunnossa.
Se on kova valehtelemaan ja manipuloimaan niin se ois saanut selitettyä itsensä tilanteesta ulos vaikka oisin rikosilmoituksen tehnyt. Se valehteli oikeudenkäynnissäkin ja kaikki usko sitä. En pystynyt jättämään koska oon mieluummin huonossa suhteessa kuin yksin. Mitä nää "omat jutut" sit ois, ei miuta kiinnosta mikään. Ja en ansaitse elää nii mikään metsämökki tai tukiasunto ei tuu kyseeseen.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

No joo, tämä on tullut selväksi. Voin kuvitella ettet ole kyllä ollut mikään helpoin autettava.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
JohannaK
Sabrina Duncan

Huutaja Jaana kirjoitti: To Elo 03, 2023 10:44 pm No joo, tämä on tullut selväksi. Voin kuvitella ettet ole kyllä ollut mikään helpoin autettava.
Oon ollut ihan kiltti ja asiallinen kun miuta on koitettu hoitaa mutta kun eivät osaa auttaa niin eipä sillä oo väliä.
Mardukki3
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Mardukki3 »

Tää ny pommittaa mua viesteillä että miten tehdä itsemurha. Mun pitäis kuulemma googlettaa kun hän ei saa haulla tuloksia. Onko muille tullut samaa? Vois varmaan kohta yp pistää helvettiin täältä.
inka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja inka »

Jos tuo itku-iines olisi tosissaan, ei se täällä kerjäisi sääliä ja huomioo vaan kokeilisi hiljaa itsekseen kaiken mahdollisen millä saisi vaihdettua hiippakuntaa!

Lainaukset poistettu, viestiä lyhennetty. Oli saman toistoa
-NILS-
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
JohannaK
Sabrina Duncan

Voidaan keskustella kyllä rikoksestani, mitä haluat tietää? Yritin monta kertaa hirttäytyä linnas mut en onnistunut niin kaipaisin käytännön neuvoja mitä muuta koittaa. Muistakaa että minulla on autismin kirjon häiriö ja esimerkiksi itsemurhan suorittaminen ei ole niin selvää miulle kuin teille normaaleille. Tarvitsen kirjalliset ohjeet jopa kotini siivoamiselle kun en muuten osaa vaikka se onkin teille normaaleille itsestään selvää.

Oon kokeillut hiljaa itsekseni itseni tappamista hirttäytymällä mut paskast vartijat esti sen ja lääkkeillä yritin tappaa itseni vankilan jälkeen mutta sekin epäonnistui.

Lainaukset poistettu. Toimii ilmankin
-NILS-
JohannaK
Sabrina Duncan

Kysykää nyt sitten mitä tahansa rikoksestani jos olette niin tekopyhiä ettette voi ehdottaa keinoja miten tappaa itseni.
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

JohannaK kirjoitti: La Elo 05, 2023 6:12 am Kysykää nyt sitten mitä tahansa rikoksestani jos olette niin tekopyhiä ettette voi ehdottaa keinoja miten tappaa itseni.
Tätä numeroa kannattaa kokeilla alkuun 09 2525 0111
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
JohannaK
Sabrina Duncan

Wildchild79 kirjoitti: La Elo 05, 2023 9:23 am
JohannaK kirjoitti: La Elo 05, 2023 6:12 am Kysykää nyt sitten mitä tahansa rikoksestani jos olette niin tekopyhiä ettette voi ehdottaa keinoja miten tappaa itseni.
Osaatko lukea, en halua sääliä vaan keinoja tappaa itseni

Viestejä poistettu. Johanna K lähti päiväksi bannille. Muiden kirjoittajien yksityisestä häiriköinnistä. Jos ei tehoa, niin tulee lisää bannia. Hae apua, samojen asioiden toistelu ei liene tarpeellista. On annettu jo neuvot sekä ohjeet.
-NILS-
Niks
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Niks »

JohannaK kirjoitti: La Elo 05, 2023 9:25 am
Wildchild79 kirjoitti: La Elo 05, 2023 9:23 am
Osaatko lukea, en halua sääliä vaan keinoja tappaa itseni
Ei tässä nyt säälistä ole kysymys vaan siitä että hakisit apua saatika ottaisit sitä vastaan. Ja apua tarjottaessa kertoisit rehellisesti omista ajatuksista ja itsemurha-aikeista.

Kehityshäiriö ei ole parantumaton sairaus, sen kanssa vaan pitää opetella elämään ja keksimään keinoja ja tapoja joilla ratkaista hankaluudet. On varmasti olemassa tukipalveluja ja keskustelu/työryhmiä joista voisi olla sulle apua ja löytyä myös ystäviä.

Kävele vaikka päivystykseen ja pyydä apua jos puhelimella soittaminen on jotenkin liian vaikea toimenpide.
Idiootitkin tarvitsevat ystäviä
JohannaK
Sabrina Duncan

Kävin päivystykses ja siel sanottiin että eivät osaa auttaa, ei ois pitäny mennä. Jatkan siis itsemurhan suunnittelua. On se parantumaton, mielentilatutkimukseskin todettiin et miul on hyvin rajalliset kyvyt oppia asioita. En ansaitse saada ystävii ja en oo kuullut et mitään tukipalveluja ois.
JohannaK
Sabrina Duncan

Kysykää nyt mitä tahansa rikoksestani kun vielä voitte kun en oo tääl enää 2kk päästä
dippainssi
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

JohannaK kirjoitti: Ma Elo 07, 2023 10:13 pm Kysykää nyt mitä tahansa rikoksestani kun vielä voitte kun en oo tääl enää 2kk päästä
Äläs nyt dramatisoi ja itsellesi et tee mitään.
Allahia ei ole olemassa.
Vastaa Viestiin