jos SIE käytät muista tuollaista nimitystä niin kerro miten SIE nouset tänne kirjoittelevan white trash elämänkoululaisen, joka on max peruskoulun käynyt, yläpuolelle? koska SIE oot ollut yliopistossa, mihin kuka tahansa cepari SIUN mielestä pääsee...? vai ootko jotenkin muuten automaattisesti muiden yläpuolella?
Johanna Kaarna
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä
Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä
Oon siin mieles yläpuolella etten väitä tietäväni paremmin kuin koulutettu lääkäri ja psykologi jotka miul oli mielentilas kuten tuo yks kirjoittaja väittää että on niitä fiksumpiHuutaja Jaana kirjoitti: Su Elo 27, 2023 8:18 pmjos SIE käytät muista tuollaista nimitystä niin kerro miten SIE nouset tänne kirjoittelevan white trash elämänkoululaisen, joka on max peruskoulun käynyt, yläpuolelle? koska SIE oot ollut yliopistossa, mihin kuka tahansa cepari SIUN mielestä pääsee...? vai ootko jotenkin muuten automaattisesti muiden yläpuolella?
↑
Mulla sattuu olemaan 3 ammattia ja työpaikka. Onkos sulla?
Mulla on myös aviomies ja lapsia? Onkos sulla?
Mä en ole tuomittu rikollinen. Oletkos sä?
Mulla sattuu olemaan 3 ammattia ja työpaikka. Onkos sulla?
Mulla on myös aviomies ja lapsia? Onkos sulla?
Mä en ole tuomittu rikollinen. Oletkos sä?
Idiootitkin tarvitsevat ystäviä
↑
Nyt ei ees puhuttu siusta vaa tosta idiootist joka tekee miulle diagnooseja ilman koulutusta ja ilman et on koskaa tavannut miuta. Ei lapset oo mikään meriitti, kuka tahansa osaa tehä niitä. Eikä kolme ammattii oo mikään ylpeilyn aihe, ovat todennäköisesti vaa jotai amistutkintoi. Ja ei oo mitään järkeä opiskella 3 ammattia, etkö edellisis oo pärjännyt ku noin monta pitäny opiskella
Nyt ei ees puhuttu siusta vaa tosta idiootist joka tekee miulle diagnooseja ilman koulutusta ja ilman et on koskaa tavannut miuta. Ei lapset oo mikään meriitti, kuka tahansa osaa tehä niitä. Eikä kolme ammattii oo mikään ylpeilyn aihe, ovat todennäköisesti vaa jotai amistutkintoi. Ja ei oo mitään järkeä opiskella 3 ammattia, etkö edellisis oo pärjännyt ku noin monta pitäny opiskella
Narsisti haluaa sanoa viimeisen sanan eikä ikinä myönnä virheitään.
Itseriittoisuus saattaa myös liittyä?
On tämä kyllä mahdoton ketju ja tapaus.
Yläosa spekulaatio
Yläosa spekulaatio
Jos oon narsisti nii miks yritän miellyttää muita ja laitan muitten tarpeet omieni edelle? Käytöstä josta yritän päästä yli, mut hemmetin vaikeeta ku oon ollu muitten kynnysmatto koko ikäni.Zorro7 kirjoitti: Su Elo 27, 2023 9:36 pm Narsisti haluaa sanoa viimeisen sanan eikä ikinä myönnä virheitään.
Yläosa spekulaatio
Luulisin että ainakin menettämisen pelko voi saada miellyttämään ihmissuhteissa. Tai jos miellyttää muita omia päämääriä ajatellen.
Pelkkä miellyttäminen tuskin poissulkee sitä ettei voisi olla narsisti.
Spekulaatio
Spekulaatio
Ei narsistia kiinnosta menettääkö jonkun. Ja mie miellytän vaik en sais mitään takasin, kuten uhrillekin olin mieliksi ja uhrauduin vaik sain siltä vaa paskaa niskaan.Zorro7 kirjoitti: Su Elo 27, 2023 10:06 pm Luulisin että ainakin menettämisen pelko voi saada miellyttämään ihmissuhteissa. Tai jos miellyttää muita omia päämääriä ajatellen.
Spekulaatio
Narsistinen sekopäähän juurikin vainoaa ja väijyy uhriaan kuten uutisetkin kertovat. Tajuatko? VÄIJYY! Sieltä se heikko Johanna vain ilmestyy puukko ja bensakanisteri kädessä pimeältä kujalta kun kauppaan yrittää mennä. Tajuatko? Miellyttä minua ja lopeta se hengittäminen.JohannaK kirjoitti: Su Elo 27, 2023 10:09 pmEi narsistia kiinnosta menettääkö jonkun. Ja mie miellytän vaik en sais mitään takasin, kuten uhrillekin olin mieliksi ja uhrauduin vaik sain siltä vaa paskaa niskaan.Zorro7 kirjoitti: Su Elo 27, 2023 10:06 pm Luulisin että ainakin menettämisen pelko voi saada miellyttämään ihmissuhteissa. Tai jos miellyttää muita omia päämääriä ajatellen.
Spekulaatio
JohannaK, olet tyyppiesimerkki passiivis-aggressiivisesta/haavoittuvasta narsistista.JohannaK kirjoitti: Su Elo 27, 2023 9:49 pmJos oon narsisti nii miks yritän miellyttää muita ja laitan muitten tarpeet omieni edelle? Käytöstä josta yritän päästä yli, mut hemmetin vaikeeta ku oon ollu muitten kynnysmatto koko ikäni.Zorro7 kirjoitti: Su Elo 27, 2023 9:36 pm Narsisti haluaa sanoa viimeisen sanan eikä ikinä myönnä virheitään.
Yläosa spekulaatio
Narsismilla kun on useita eri muotoja.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Johanna, väität että uhri on raiskannut sinut. Kerroppa tarkka päivämäärä?
Voin olla samaa mieltä ainakin tämän lainauksen verran. Psykopatiaan en ihan usko, mutta empatiakyvyssä on kyllä jotain vikaa ja niin nimimerkki JohannaK tuossa aiemmin mainitsikin, että mielentilatutkimuksessakin asia ilmennyt.Riesu kirjoitti: Su Elo 27, 2023 2:59 pm Uskon Johannaa, kun hän sanoo ettei mistään tarjotusta hoidosta ym. ole ollut apua / hyötyä. Se johtuu siitä, ettei Johanna ole valmis ottamaan minkäänlaista vastuuta omista tekemisistään ja ilmeisesti olettaa avun olevan joku hokkuspokkus- tyyppinen temppu, jossa hoitava taho napsauttaa sormiaan jonka jälkeen Johanna voi alkaa elämään täydellistä elämää (ilmeisesti voimistelevana lääkärinä). Niinhän se ei toimi. Terapia auttaa, jos on itse valmis käsittelemään ongelmiaan rehellisesti ja muuttamaan omia ajatus- ja toimintamallejaan. Terapeutti antaa työkalut, potilas tekee työn ihan itse. Johanna kuulostaa henkilöltä, joka haluaa kaiken, heti, vain hänelle ja vastikkeettomasti.
...
Se, pääseekö Johanna yli tekostensa aiheuttamista seuraamuksista ja pystyykö jatkamaan elämässään eteenpäin, riippuu täysin hänestä itsestään. On kyll taatusti hyvä karkottamaan ihmiset ympäriltään nykyisen myrkyllisyyden ja kaikkia halveksuvan asenteensa turvin.
↑
Ei 20 vuoden rikosrekisteril voi jatkaa elämää.
Ei 20 vuoden rikosrekisteril voi jatkaa elämää.
Tuo on ihan höpöhöpöä. Turvallisuusselvityksessä lainvoimainen tuomio punaliputtaa muutaman vuoden mutta aika harvoin joutuu sellaiseen tilanteeseen, että tilataan SUPO:lta turvallisuusselvitys. Rikosrekisteri ei estä töiden saamista, lainan saamista, parisuhteeseen pääsyä. Maksuhäiriömerkintä rajoittaa elämää paljon enemmän mutta sekin häviää kun velat maksettu pois.
Minulla on sellainen ikävä epäily, että tämä keskustelu voi aiheuttaa sinulle enemmän haittaa kuin mikään tuomio. Tämä keskusteluhan löytyy nyt googlettamalla nimesi.
. Juuri näin. Tuskin kovin moni olisi edes tiennyt kuka Johanna on, ellei itse olisi tehnyt itsestään niin suurta numeroa. Itse hän on tällä itselleen ns.kuoppaa kaivanut. Kai hänellä joku pointti on??? Esimerkiksi juuri se säälin hakeminen vaikka muuta väittää. Jos haki huomiota niin nyt luulisi että on tyytyväinen kun sitä on saanut.Hermione kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 10:33 am
Tuo on ihan höpöhöpöä. Turvallisuusselvityksessä lainvoimainen tuomio punaliputtaa muutaman vuoden mutta aika harvoin joutuu sellaiseen tilanteeseen, että tilataan SUPO:lta turvallisuusselvitys. Rikosrekisteri ei estä töiden saamista, lainan saamista, parisuhteeseen pääsyä. Maksuhäiriömerkintä rajoittaa elämää paljon enemmän mutta sekin häviää kun velat maksettu pois.
Minulla on sellainen ikävä epäily, että tämä keskustelu voi aiheuttaa sinulle enemmän haittaa kuin mikään tuomio. Tämä keskusteluhan löytyy nyt googlettamalla nimesi.