Johanna Kaarna

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: Su Elo 27, 2023 7:17 pm elämänkoululainen
jos SIE käytät muista tuollaista nimitystä niin kerro miten SIE nouset tänne kirjoittelevan white trash elämänkoululaisen, joka on max peruskoulun käynyt, yläpuolelle? koska SIE oot ollut yliopistossa, mihin kuka tahansa cepari SIUN mielestä pääsee...? vai ootko jotenkin muuten automaattisesti muiden yläpuolella?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
JohannaK
Sabrina Duncan

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Huutaja Jaana kirjoitti: Su Elo 27, 2023 8:18 pm
JohannaK kirjoitti: Su Elo 27, 2023 7:17 pm elämänkoululainen
jos SIE käytät muista tuollaista nimitystä niin kerro miten SIE nouset tänne kirjoittelevan white trash elämänkoululaisen, joka on max peruskoulun käynyt, yläpuolelle? koska SIE oot ollut yliopistossa, mihin kuka tahansa cepari SIUN mielestä pääsee...? vai ootko jotenkin muuten automaattisesti muiden yläpuolella?
Oon siin mieles yläpuolella etten väitä tietäväni paremmin kuin koulutettu lääkäri ja psykologi jotka miul oli mielentilas kuten tuo yks kirjoittaja väittää että on niitä fiksumpi😂 oon ihan oikeesti yllättynyt kuinka vajaa-älysii tälle palstalle kirjoittavat on, jopa ylilaudal älykkäämpää porukkaa ku tääl😂
Paikalla
Niks
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Niks »

Mulla sattuu olemaan 3 ammattia ja työpaikka. Onkos sulla?
Mulla on myös aviomies ja lapsia? Onkos sulla?

Mä en ole tuomittu rikollinen. Oletkos sä?
Idiootitkin tarvitsevat ystäviä
JohannaK
Sabrina Duncan

Nyt ei ees puhuttu siusta vaa tosta idiootist joka tekee miulle diagnooseja ilman koulutusta ja ilman et on koskaa tavannut miuta. Ei lapset oo mikään meriitti, kuka tahansa osaa tehä niitä. Eikä kolme ammattii oo mikään ylpeilyn aihe, ovat todennäköisesti vaa jotai amistutkintoi. Ja ei oo mitään järkeä opiskella 3 ammattia, etkö edellisis oo pärjännyt ku noin monta pitäny opiskella😂
Zorro7
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

Narsisti haluaa sanoa viimeisen sanan eikä ikinä myönnä virheitään.
Itseriittoisuus saattaa myös liittyä?

On tämä kyllä mahdoton ketju ja tapaus.
Yläosa spekulaatio
JohannaK
Sabrina Duncan

Zorro7 kirjoitti: Su Elo 27, 2023 9:36 pm Narsisti haluaa sanoa viimeisen sanan eikä ikinä myönnä virheitään.

Yläosa spekulaatio
Jos oon narsisti nii miks yritän miellyttää muita ja laitan muitten tarpeet omieni edelle? Käytöstä josta yritän päästä yli, mut hemmetin vaikeeta ku oon ollu muitten kynnysmatto koko ikäni.
Zorro7
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

Luulisin että ainakin menettämisen pelko voi saada miellyttämään ihmissuhteissa. Tai jos miellyttää muita omia päämääriä ajatellen.

Pelkkä miellyttäminen tuskin poissulkee sitä ettei voisi olla narsisti.
Spekulaatio
JohannaK
Sabrina Duncan

Zorro7 kirjoitti: Su Elo 27, 2023 10:06 pm Luulisin että ainakin menettämisen pelko voi saada miellyttämään ihmissuhteissa. Tai jos miellyttää muita omia päämääriä ajatellen.

Spekulaatio
Ei narsistia kiinnosta menettääkö jonkun. Ja mie miellytän vaik en sais mitään takasin, kuten uhrillekin olin mieliksi ja uhrauduin vaik sain siltä vaa paskaa niskaan.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

JohannaK kirjoitti: Su Elo 27, 2023 10:09 pm
Zorro7 kirjoitti: Su Elo 27, 2023 10:06 pm Luulisin että ainakin menettämisen pelko voi saada miellyttämään ihmissuhteissa. Tai jos miellyttää muita omia päämääriä ajatellen.

Spekulaatio
Ei narsistia kiinnosta menettääkö jonkun. Ja mie miellytän vaik en sais mitään takasin, kuten uhrillekin olin mieliksi ja uhrauduin vaik sain siltä vaa paskaa niskaan.
Narsistinen sekopäähän juurikin vainoaa ja väijyy uhriaan kuten uutisetkin kertovat. Tajuatko? VÄIJYY! Sieltä se heikko Johanna vain ilmestyy puukko ja bensakanisteri kädessä pimeältä kujalta kun kauppaan yrittää mennä. Tajuatko? Miellyttä minua ja lopeta se hengittäminen.
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

JohannaK kirjoitti: Su Elo 27, 2023 9:49 pm
Zorro7 kirjoitti: Su Elo 27, 2023 9:36 pm Narsisti haluaa sanoa viimeisen sanan eikä ikinä myönnä virheitään.

Yläosa spekulaatio
Jos oon narsisti nii miks yritän miellyttää muita ja laitan muitten tarpeet omieni edelle? Käytöstä josta yritän päästä yli, mut hemmetin vaikeeta ku oon ollu muitten kynnysmatto koko ikäni.
JohannaK, olet tyyppiesimerkki passiivis-aggressiivisesta/haavoittuvasta narsistista.

Narsismilla kun on useita eri muotoja.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
jaitzu
Susikoski

Viesti Kirjoittaja jaitzu »

Johanna, väität että uhri on raiskannut sinut. Kerroppa tarkka päivämäärä?
Hermione
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Riesu kirjoitti: Su Elo 27, 2023 2:59 pm Uskon Johannaa, kun hän sanoo ettei mistään tarjotusta hoidosta ym. ole ollut apua / hyötyä. Se johtuu siitä, ettei Johanna ole valmis ottamaan minkäänlaista vastuuta omista tekemisistään ja ilmeisesti olettaa avun olevan joku hokkuspokkus- tyyppinen temppu, jossa hoitava taho napsauttaa sormiaan jonka jälkeen Johanna voi alkaa elämään täydellistä elämää (ilmeisesti voimistelevana lääkärinä :roll: ). Niinhän se ei toimi. Terapia auttaa, jos on itse valmis käsittelemään ongelmiaan rehellisesti ja muuttamaan omia ajatus- ja toimintamallejaan. Terapeutti antaa työkalut, potilas tekee työn ihan itse. Johanna kuulostaa henkilöltä, joka haluaa kaiken, heti, vain hänelle ja vastikkeettomasti.
...
Voin olla samaa mieltä ainakin tämän lainauksen verran. Psykopatiaan en ihan usko, mutta empatiakyvyssä on kyllä jotain vikaa ja niin nimimerkki JohannaK tuossa aiemmin mainitsikin, että mielentilatutkimuksessakin asia ilmennyt.

Se, pääseekö Johanna yli tekostensa aiheuttamista seuraamuksista ja pystyykö jatkamaan elämässään eteenpäin, riippuu täysin hänestä itsestään. On kyll taatusti hyvä karkottamaan ihmiset ympäriltään nykyisen myrkyllisyyden ja kaikkia halveksuvan asenteensa turvin.
JohannaK
Sabrina Duncan

Ei 20 vuoden rikosrekisteril voi jatkaa elämää.
Hermione
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Hermione »

JohannaK kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 10:22 am Ei 20 vuoden rikosrekisteril voi jatkaa elämää.

Tuo on ihan höpöhöpöä. Turvallisuusselvityksessä lainvoimainen tuomio punaliputtaa muutaman vuoden mutta aika harvoin joutuu sellaiseen tilanteeseen, että tilataan SUPO:lta turvallisuusselvitys. Rikosrekisteri ei estä töiden saamista, lainan saamista, parisuhteeseen pääsyä. Maksuhäiriömerkintä rajoittaa elämää paljon enemmän mutta sekin häviää kun velat maksettu pois.

Minulla on sellainen ikävä epäily, että tämä keskustelu voi aiheuttaa sinulle enemmän haittaa kuin mikään tuomio. Tämä keskusteluhan löytyy nyt googlettamalla nimesi.
jaitzu
Susikoski

Viesti Kirjoittaja jaitzu »

Hermione kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 10:33 am
JohannaK kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 10:22 am Ei 20 vuoden rikosrekisteril voi jatkaa elämää.

Tuo on ihan höpöhöpöä. Turvallisuusselvityksessä lainvoimainen tuomio punaliputtaa muutaman vuoden mutta aika harvoin joutuu sellaiseen tilanteeseen, että tilataan SUPO:lta turvallisuusselvitys. Rikosrekisteri ei estä töiden saamista, lainan saamista, parisuhteeseen pääsyä. Maksuhäiriömerkintä rajoittaa elämää paljon enemmän mutta sekin häviää kun velat maksettu pois.

Minulla on sellainen ikävä epäily, että tämä keskustelu voi aiheuttaa sinulle enemmän haittaa kuin mikään tuomio. Tämä keskusteluhan löytyy nyt googlettamalla nimesi.
. Juuri näin. Tuskin kovin moni olisi edes tiennyt kuka Johanna on, ellei itse olisi tehnyt itsestään niin suurta numeroa. Itse hän on tällä itselleen ns.kuoppaa kaivanut. Kai hänellä joku pointti on??? Esimerkiksi juuri se säälin hakeminen vaikka muuta väittää. Jos haki huomiota niin nyt luulisi että on tyytyväinen kun sitä on saanut.
Vastaa Viestiin