Meidän kuvat/avattaret :)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Howler kirjoitti:Piti vaihtaa ärtymisen kunniaksi. Ehkä viittaan johonkin, mutta jos, niin mihin, miettikää itse ;)
Eihän sua tunnista enää :? Aina, kun avat vaihtuu, pitää totutella, että tunnistaa kirjoittajan.
Sen verran tyhmä olen, etten tiedä yhtään mihin viittaat... Tulee vain sen yhden elokuvan kannet mieleen tuosta :)
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Howler kirjoitti:Piti vaihtaa ärtymisen kunniaksi. Ehkä viittaan johonkin, mutta jos, niin mihin, miettikää itse ;)
V(oDKa) niin kuin verikosto.

Ei tarvi olla ruudinkeksijä, kai. Riittää, kun osaa valmistaa putkipommeja.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

VoDKa kirjoitti:V(oDKa) niin kuin verikosto.

Ei tarvitsekaan, mutta mihin taas V niin kuin verikosto viittaa, sepä se olikin se ideani :D
Aariel
Vic Mackey

VoDKa kirjoitti:

Jep, tuota elokuvaa tarkoitinkin. Sitä en kyllä taas tiedä mihin Howler tällä avalla viittaa :roll:
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Aariel kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:

Jep, tuota elokuvaa tarkoitinkin. Sitä en kyllä taas tiedä mihin Howler tällä avalla viittaa :roll:
Kunhan teineilee! :wink:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Aariel
Vic Mackey

VoDKa kirjoitti:
Aariel kirjoitti:
VoDKa kirjoitti: V(oDKa) niin kuin verikosto.

Kunhan teineilee! :wink:
No eikai meidän Howler moisiin sorru :wink:
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

VoDKa kirjoitti:Kunhan teineilee! :wink:
Parempihan sekin olisi kuin angstailu. Selostin kyllä Aarielillekin eilen chatin puolella, mihin tuolla kuvallani pyrin. Ei ole teineily kyseessä tällä kertaa, vaan tuossa on ihan pointtikin :)
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Itse en tajua pätkääkään tuota Howlin avaa, mutta nyt kun joku mainitsi niin se leffa tuli mieleen. En jaksa miettiä nyt. Liika mystisyys on pahasta :shock:
Paavo Arhinmäki on äijä!
chrissy666
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja chrissy666 »

Minä tykkään tuosta Aarielin Nemi avattaresta, muillakin erittäin hienoja, mutta Nemi on aina mieleen.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Aarielilla oli aikoinaankin hieno...Saat kuulla tästä varmasti maailman tappiin saakka (tai sitten siihen asti että pistätä sen alkuperäisen takaisin) 8)

Kyllikin teki pari syrjähyppelyä mutta palasi juurilleen. Ja hyvä niin!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Aariel
Vic Mackey

Kiitos ja kumarrus, chrissy666.

Kylli: Aluksi tuntui hirbittävältä vaihtaa, mutta nyt olen jo sen verran tottunut ja uskon, että kaikki muutkin on tottunut mun Nemiin. Tämä on katsos vähän iloisempi, se vanha oli paljon surumielisempi.
Sitäpaitsi en edes löydä sitä kuvaa enää :oops:
HBIC
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja HBIC »

PaulaDrew:n avatar on seksikäs, kun itselläni sattui olemaan sama hetken aiemmin. :wink: Tosin itse kirjoittelen niin harvoin, ettei varmaan satu kovin monen silmään. PD:n kirjoittelut ovat oikein oivia muutoinkin useimmiten.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Kiitos, HBIC.

En ole huomannut tämän avan olleen jo täällä käytössä, mutta eräs aiemmistasi oli mielestäni minfon parhaimmistoa, se Daryl Hannah l. Elle Driver Kill Billistä. Aina kun näin sen, alkoi soida päässä biisi, jota Elle viheltelee kuvan kohtauksessa. Pidin siitä kovasti.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

menin hukkaamaan edellisen avattaren, en tajua minne se lähti. enkä löydä enää koneeltakaan sitä. piti laittaa rottien kuolema terry pratchettin kirjasta. hyvä tämäkin, hahmo joka ei puhu koskaan mitään, sanoo vaan "squeak".
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

PaulaDrew kirjoitti:Kiitos, HBIC.

En ole huomannut tämän avan olleen jo täällä käytössä, mutta eräs aiemmistasi oli mielestäni minfon parhaimmistoa, se Daryl Hannah l. Elle Driver Kill Billistä. Aina kun näin sen, alkoi soida päässä biisi, jota Elle viheltelee kuvan kohtauksessa. Pidin siitä kovasti.
Ehdottomasti Hibicin Elle oli murhalan parhaimmistoa, parempaa ei ole vielä vastaan täällä tullut.
Vastaa Viestiin