Eihän sua tunnista enääHowler kirjoitti:Piti vaihtaa ärtymisen kunniaksi. Ehkä viittaan johonkin, mutta jos, niin mihin, miettikää itse
Sen verran tyhmä olen, etten tiedä yhtään mihin viittaat... Tulee vain sen yhden elokuvan kannet mieleen tuosta
Eihän sua tunnista enääHowler kirjoitti:Piti vaihtaa ärtymisen kunniaksi. Ehkä viittaan johonkin, mutta jos, niin mihin, miettikää itse
V(oDKa) niin kuin verikosto.Howler kirjoitti:Piti vaihtaa ärtymisen kunniaksi. Ehkä viittaan johonkin, mutta jos, niin mihin, miettikää itse
Jep, tuota elokuvaa tarkoitinkin. Sitä en kyllä taas tiedä mihin Howler tällä avalla viittaaVoDKa kirjoitti:V(oDKa) niin kuin verikosto.Howler kirjoitti:Piti vaihtaa ärtymisen kunniaksi. Ehkä viittaan johonkin, mutta jos, niin mihin, miettikää itse
Ei tarvi olla ruudinkeksijä, kai. Riittää, kun osaa valmistaa putkipommeja.
Kunhan teineilee!Aariel kirjoitti:Jep, tuota elokuvaa tarkoitinkin. Sitä en kyllä taas tiedä mihin Howler tällä avalla viittaaVoDKa kirjoitti:V(oDKa) niin kuin verikosto.Howler kirjoitti:Piti vaihtaa ärtymisen kunniaksi. Ehkä viittaan johonkin, mutta jos, niin mihin, miettikää itse
No eikai meidän Howler moisiin sorruVoDKa kirjoitti:Kunhan teineilee!Aariel kirjoitti:Jep, tuota elokuvaa tarkoitinkin. Sitä en kyllä taas tiedä mihin Howler tällä avalla viittaaVoDKa kirjoitti: V(oDKa) niin kuin verikosto.
Ehdottomasti Hibicin Elle oli murhalan parhaimmistoa, parempaa ei ole vielä vastaan täällä tullut.PaulaDrew kirjoitti:Kiitos, HBIC.
En ole huomannut tämän avan olleen jo täällä käytössä, mutta eräs aiemmistasi oli mielestäni minfon parhaimmistoa, se Daryl Hannah l. Elle Driver Kill Billistä. Aina kun näin sen, alkoi soida päässä biisi, jota Elle viheltelee kuvan kohtauksessa. Pidin siitä kovasti.