SKINIT

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
purple_heart
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja purple_heart »

combat18 kirjoitti:skinejähän on tietenkin oi! porukka jotka ei ole rasistisia

Öh? Tarkoitatko tällä että esim Trojan/tradi-skinit eivät ole skinejä, koska kuuntelevat reggaeta? Vai ymmärsinkö väärin?
British by birth - English by the Grace of God
odin
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja odin »

skinheadeja löytyy koko tien leveydeltä....osa ajaa vasenta ja osa OIKEAA kaistaa ja jotkut huristelevat sitä keskiviivaa pitkin....
Heartburn
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

Bombay kirjoitti:
combat18 kirjoitti:
Heartburn kirjoitti: musiikki,työväenluokka,maiharit,kalju,futis,kännit frendien kaa,tappelut,naiset,ihmisten kunnioitus. noita ei tarvii perustella.
Jep!
Oonkohan minäkin skini kun noi minustakin hienoja asioita, lukuunottamatta tappeluita. :D
Jos ois hieno mies nii ois maininnu naiset vähä aikasemmin :D
Ja tässä aiheessa ei vieläkään tiedä kuin muutama ihminen mitä Skinhead tarkottaa.
Heartburn
Armas Tammelin

purple_heart kirjoitti:

Öh? Tarkoitatko tällä että esim Trojan/tradi-skinit eivät ole skinejä, koska kuuntelevat reggaeta? Vai ymmärsinkö väärin?
Mun mielestä toi oli vaa esimerkki, siihe voi sit lisätä sharpit, trojanit yms.. Ja traditional skinhead ei meinaa muuta NYKYÄÄN ku et pukeutuu hienosti. Mun kaverit on vaa Skinejä, pukeutuu hienosti, kuuntelee Oi!/punk/country/rockabilly/psychobilly jne.. jotku niistä on rasisteja, se on jokaisen oma mielipide. Mut sit taas tää Joensuu/Mikkeli/sörnäisten piritori tyyli on iha erikseen. Mikkelissä löytyy vanhan koulukunnan skinejä mut aika harvassa on(Mlin miehet tuntevat elkää ymmärtäkö väärin). joensuusta paha sanoo ku tainnu kaikki muuttaa tampereen suuntaan.(nyt ei sit puhuta Skinivalkonen... ukoista)
Heartburn
Armas Tammelin

purple_heart kirjoitti:

Hyvä elokuva, kertoo hyvin siitä, kun kulttuuri aikoinaan pirstoutui...
Haluisin kuulla sun mielipiteitä enemmän iha aihetta koskien koska mä oon aika varma et me ollaa tavattu. ei ainakaa tuu monta Skiniä mielee kuka ois Lontoo/suomi(tampere?) akselilla.
Siis ei leffaa vaa Skinhead aihetta.
purple_heart
Alibin satunnaislukija

Heartburn kirjoitti:
purple_heart kirjoitti:

Hyvä elokuva, kertoo hyvin siitä, kun kulttuuri aikoinaan pirstoutui...
Haluisin kuulla sun mielipiteitä enemmän iha aihetta koskien koska mä oon aika varma et me ollaa tavattu. ei ainakaa tuu monta Skiniä mielee kuka ois Lontoo/suomi(tampere?) akselilla.
Siis ei leffaa vaa Skinhead aihetta.

En usko että tunnetaan, en tunne montaa skiniä suomesta. Joten en oikein ole oikea puhumaan suomalaisesta skinhead-kulttuuritsta.
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

purple_heart kirjoitti:

En skinejä on muitakin mutta, WPskinheadit on rasisteja toisin kuin muut skinit.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
combat18
Martin Beck

loneliness kirjoitti:Onko american history x skineille uskollinen elokuva? Ihan katottava leffa.
No ei todellakaan voiko enempää vääristellä asioita kuin tossa pätkässä.

http://www.imdb.com/title/tt0105275/
Siinä on ihan kelpo pätkä^
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
Kuva
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Minua hieman huvituttaa se asia, että American history X on joidenkin skinien mielestä ihan heidän leffansa ja se on "niinku vitun hyvä ku siinon kaikkeaa skineilyy!!". Eivät tainneet malttaa katsoa loppuun asti ko. leffaa, koska sehän on loppujen lopuksi rasismin vastainen ja siinä näytetään kuinka typerää skineily oikeastaan on.

American History X on yksi omista lempielokuvistani ja Edward Norton yksi lempinäyttelijöistäni. Mutta en ole skini suuntaan enkä toiseen. : )
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

combat18 kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Onko american history x skineille uskollinen elokuva? Ihan katottava leffa.

Ton oon joskus nähnyt. Kerrotkos nyt yhtenä skini-edustajana palstalla omista ideologiostasi lyhyesti, kun en ole oikein päässyt perille. Sen vain olen aistinut viesteistäni, että mustat eivät ole kovassa huudossa sun ranking-listalla? Muutkin vois kertoa. En väitä, että kaikki skinit ovat väkivaltaisia huligaaneja, mutta normikansalaisena aihe ei ole niin läheinen, että kovin paljon skineistä tietäisin...
Paavo Arhinmäki on äijä!
purple_heart
Alibin satunnaislukija

loneliness kirjoitti:
combat18 kirjoitti:

Ton oon joskus nähnyt. Kerrotkos nyt yhtenä skini-edustajana palstalla omista ideologiostasi lyhyesti, kun en ole oikein päässyt perille. Sen vain olen aistinut viesteistäni, että mustat eivät ole kovassa huudossa sun ranking-listalla? Muutkin vois kertoa. En väitä, että kaikki skinit ovat väkivaltaisia huligaaneja, mutta normikansalaisena aihe ei ole niin läheinen, että kovin paljon skineistä tietäisin...
Mulla ei ole mitään ideologiaa. Olen vain skinhead. Tuolla ylempänä listattiinkin asioita jo, eli minulle skinhead-kulttuuri merkitsee hyvää musiikkia, hyviä kavereita, jalkapalloa,skoottereita, lagerin juontia, hyviä keikkoja, työväenluokkaa, lojaalitutta, ylpeyttä juuristaan.
Roope
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Roope »

serialist kirjoitti:Minua hieman huvituttaa se asia, että American history X on joidenkin skinien mielestä ihan heidän leffansa ja se on "niinku vitun hyvä ku siinon kaikkeaa skineilyy!!". Eivät tainneet malttaa katsoa loppuun asti ko. leffaa, koska sehän on loppujen lopuksi rasismin vastainen ja siinä näytetään kuinka typerää skineily oikeastaan on.

AHX on pelkkää propagandaa.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=1468172

Tuolla on niitä "kivoja skineja", mitä mieltä combat18 ja muut on heistä?

Kaikki SHARP-skinit ja "supportaajat" ovat tervetulleita!

"If you're a racist, you can't be a skinhead, because skinheads wouldn't exist without Jamaica."
- Roddy Moreno, The Oppressed
combat18
Martin Beck

Sharpit on ihan perseestä viä enemmän kuin antifan pojat.
Kuva
Kuva
odin
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja odin »

no rehellisesti sanottuna,niin aika mitään sanomattomia vätyksiä koko porukka!!!!!!! kuten varmaan itsekkin huomasit..........?????
Vastaa Viestiin