combat18 kirjoitti:skinejähän on tietenkin oi! porukka jotka ei ole rasistisia
Öh? Tarkoitatko tällä että esim Trojan/tradi-skinit eivät ole skinejä, koska kuuntelevat reggaeta? Vai ymmärsinkö väärin?
Jos ois hieno mies nii ois maininnu naiset vähä aikasemminBombay kirjoitti:Oonkohan minäkin skini kun noi minustakin hienoja asioita, lukuunottamatta tappeluita.combat18 kirjoitti:Jep!Heartburn kirjoitti: musiikki,työväenluokka,maiharit,kalju,futis,kännit frendien kaa,tappelut,naiset,ihmisten kunnioitus. noita ei tarvii perustella.
Mun mielestä toi oli vaa esimerkki, siihe voi sit lisätä sharpit, trojanit yms.. Ja traditional skinhead ei meinaa muuta NYKYÄÄN ku et pukeutuu hienosti. Mun kaverit on vaa Skinejä, pukeutuu hienosti, kuuntelee Oi!/punk/country/rockabilly/psychobilly jne.. jotku niistä on rasisteja, se on jokaisen oma mielipide. Mut sit taas tää Joensuu/Mikkeli/sörnäisten piritori tyyli on iha erikseen. Mikkelissä löytyy vanhan koulukunnan skinejä mut aika harvassa on(Mlin miehet tuntevat elkää ymmärtäkö väärin). joensuusta paha sanoo ku tainnu kaikki muuttaa tampereen suuntaan.(nyt ei sit puhuta Skinivalkonen... ukoista)purple_heart kirjoitti:combat18 kirjoitti:skinejähän on tietenkin oi! porukka jotka ei ole rasistisia
Öh? Tarkoitatko tällä että esim Trojan/tradi-skinit eivät ole skinejä, koska kuuntelevat reggaeta? Vai ymmärsinkö väärin?
Haluisin kuulla sun mielipiteitä enemmän iha aihetta koskien koska mä oon aika varma et me ollaa tavattu. ei ainakaa tuu monta Skiniä mielee kuka ois Lontoo/suomi(tampere?) akselilla.purple_heart kirjoitti:
Hyvä elokuva, kertoo hyvin siitä, kun kulttuuri aikoinaan pirstoutui...
Heartburn kirjoitti:Haluisin kuulla sun mielipiteitä enemmän iha aihetta koskien koska mä oon aika varma et me ollaa tavattu. ei ainakaa tuu monta Skiniä mielee kuka ois Lontoo/suomi(tampere?) akselilla.purple_heart kirjoitti:
Hyvä elokuva, kertoo hyvin siitä, kun kulttuuri aikoinaan pirstoutui...
Siis ei leffaa vaa Skinhead aihetta.
En skinejä on muitakin mutta, WPskinheadit on rasisteja toisin kuin muut skinit.purple_heart kirjoitti:combat18 kirjoitti:skinejähän on tietenkin oi! porukka jotka ei ole rasistisia

No ei todellakaan voiko enempää vääristellä asioita kuin tossa pätkässä.loneliness kirjoitti:Onko american history x skineille uskollinen elokuva? Ihan katottava leffa.

Ton oon joskus nähnyt. Kerrotkos nyt yhtenä skini-edustajana palstalla omista ideologiostasi lyhyesti, kun en ole oikein päässyt perille. Sen vain olen aistinut viesteistäni, että mustat eivät ole kovassa huudossa sun ranking-listalla? Muutkin vois kertoa. En väitä, että kaikki skinit ovat väkivaltaisia huligaaneja, mutta normikansalaisena aihe ei ole niin läheinen, että kovin paljon skineistä tietäisin...combat18 kirjoitti:No ei todellakaan voiko enempää vääristellä asioita kuin tossa pätkässä.loneliness kirjoitti:Onko american history x skineille uskollinen elokuva? Ihan katottava leffa.
http://www.imdb.com/title/tt0105275/
Siinä on ihan kelpo pätkä^
Mulla ei ole mitään ideologiaa. Olen vain skinhead. Tuolla ylempänä listattiinkin asioita jo, eli minulle skinhead-kulttuuri merkitsee hyvää musiikkia, hyviä kavereita, jalkapalloa,skoottereita, lagerin juontia, hyviä keikkoja, työväenluokkaa, lojaalitutta, ylpeyttä juuristaan.loneliness kirjoitti:Ton oon joskus nähnyt. Kerrotkos nyt yhtenä skini-edustajana palstalla omista ideologiostasi lyhyesti, kun en ole oikein päässyt perille. Sen vain olen aistinut viesteistäni, että mustat eivät ole kovassa huudossa sun ranking-listalla? Muutkin vois kertoa. En väitä, että kaikki skinit ovat väkivaltaisia huligaaneja, mutta normikansalaisena aihe ei ole niin läheinen, että kovin paljon skineistä tietäisin...combat18 kirjoitti:No ei todellakaan voiko enempää vääristellä asioita kuin tossa pätkässä.loneliness kirjoitti:Onko american history x skineille uskollinen elokuva? Ihan katottava leffa.
http://www.imdb.com/title/tt0105275/
Siinä on ihan kelpo pätkä^
serialist kirjoitti:Minua hieman huvituttaa se asia, että American history X on joidenkin skinien mielestä ihan heidän leffansa ja se on "niinku vitun hyvä ku siinon kaikkeaa skineilyy!!". Eivät tainneet malttaa katsoa loppuun asti ko. leffaa, koska sehän on loppujen lopuksi rasismin vastainen ja siinä näytetään kuinka typerää skineily oikeastaan on.