Supernova vs. Maza

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Oletko huomannut että palstan sääntöjen 10 § pitää sisällään sanan "poikkeuksetta". Sana tarkoittaa sitä että 10 § on voimassa aina eikä mikään asia tee pykälän rikkomista sallituksi.

No miksi sinä sitten olet paljastanut oman etunimesi täällä, jos tuo on noin?

Paavoilu on todennäköisesti oppi-isäsi Urhon kehittämä sinänsä hieno teoria. Sinulta, amispojalta, on turha odottaa mitään luovuutta. Täytyykin kysyä Pharaohilta, ottiko Urho Paavo-teoriaa esiin soitellessaan hänelle.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Ottamatta kantaa teidan keskenaisiin kinasteluihin. Huomioikaa pykala10:
*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös.
RAID
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:Oletko huomannut että palstan sääntöjen 10 § pitää sisällään sanan "poikkeuksetta". Sana tarkoittaa sitä että 10 § on voimassa aina eikä mikään asia tee pykälän rikkomista sallituksi.

No miksi sinä sitten olet paljastanut oman etunimesi täällä, jos tuo on noin?

Paavoilu on todennäköisesti oppi-isäsi Urhon kehittämä sinänsä hieno teoria. Sinulta, amispojalta, on turha odottaa mitään luovuutta. Täytyykin kysyä Pharaohilta, ottiko Urho Paavo-teoriaa esiin soitellessaan hänelle.
Etunimi ei ole harvinainen. Semmoista ei löydy kuin 35000-45000 suomalaiselta väestörekisterikeskuksen mukaan. Sitä paitsi en missään yhteydessä paljastanut henkilöllisyyttäni enkä arvuutellut itseltäni sitä.

Urho ei koskaan kiinnostunut sun henkilöllisyydestä niin paljon että olisi ottanut sen nimen penkomiseen osaa. En muuten minäkään. Mutta olihan muuralassa monia muitakin, meidän ja urhon lisäksi.

Kysy vaan pharaolta. OIkeastaan on aika sääli ettei ihmisillä ole laajempaa tietämystä tämän tragikoomisen keskustelun vaiheista vuodesta toiseen.

Uskon että siinä tapauksessa he ymmärtäisivät paremmin tätä läppää mikä täällä lentää. :mrgreen:

sä olet kyllä suorastaan uskomattoman lahjakas tuossa kiemurtelussasi ja venkoilussasi.

Kuulut sarjaan henkilö jolta en ostaisi käytettyä autoa... tämä siis ei ollut vihje, ei sitten minkäänlainen.

RAID: sitä tässä yritän; pitää keskustelun (edit: kohtuullisen/edit) aisoissa ja noudattaa kymmenettä pykälää pilkulleen. Ja pitää tämän täällä omassa säikeessään lautamiehissä, jolloin sitä ei tarvitse kenenkään lukea jos ei halua.

nova
Maza
Jane Marple

Ymmärrän kyllä Raidin kommentin. Olet paljastanut oman nimesi siinä yhteydessä, kun P-keissi oli ensimmäisen kerran esillä. Se oli sitä aikaa, kun kiireesti menit siivoamaan omia viestejäsi, kun mopedi alkoi lähteä kouristasi. Tietysti voidaan kysyä, että kenen se nimi oikein oli. Voihan sinulla olla joku syy esiintyä täällä jonain muuna.

Pharaohin mukaan Urho ei ko. puhelussa ottanut esille asiaa, johon viittaisin. He kuitenkin puhuivat Bodomista hyvinkin laajasti.

Kiemurtelusi paljastaa, että tajuat lopulta olevasi väärässä. Sinä et tiedä yhtään mitään.

Päätän puolestani tämän debatin tähän.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Maza kuule, täällä palstalla on semmoinenkin kirjoittaja joka (jakaa mielipiteet rankasti) esiintyy ihan omana itsenään. Joten turha sun on vedota siihen että olen etunimeni mainita.

Sinä olet se joka kiemurtelee kuin katala käärme tai kelvoton köysi.

n
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:

n
Tässäpä taas esimerkki nimeen liittyvästä vihjailusta, joka on siis säännöissä kielletty, mutta lautamiehissä näköjään sallittu. Niin Supernova kuin monet muutkin tietävät hyvin, että tuossa yllä olevassa lauseessa on viittaus henkilöön.
Mutta kun nämä kaksi henkilöä: Supernova ja Maza suhtautuvat oman nimensä julkaisemiseen suopeasti, niin väliäkö hällä. :wink:
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:Maza kuule, täällä palstalla on semmoinenkin kirjoittaja joka (jakaa mielipiteet rankasti) esiintyy ihan omana itsenään. Joten turha sun on vedota siihen että olen etunimeni mainita.
Bannin pelossasi alat käyttäytyä lammasmaisesti. Ihan hävettää katsella tommosta ryömimistä.

Mikä sinun viestisi ihan oiekasti tässä ketjussa on? Mitä yrität todistaa?
supernova
Martin Beck

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:

n
Tässäpä taas esimerkki nimeen liittyvästä vihjailusta, joka on siis säännöissä kielletty, mutta lautamiehissä näköjään sallittu. Niin Supernova kuin monet muutkin tietävät hyvin, että tuossa yllä olevassa lauseessa on viittaus henkilöön.
Mutta kun nämä kaksi henkilöä: Supernova ja Maza suhtautuvat oman nimensä julkaisemiseen suopeasti, niin väliäkö hällä. :wink:
Pihalla oon kun lumiukko. :?:
Pharaoh
Martin Beck

supernova kirjoitti:
Oletko?
Olet kuitenkin kunnostautunut esimerkillisesti hakemalla rajat 10 pykälän sääntötulkintaan ennakkotapauksellasi.
Yhdistit nimimerkin etunimeen ja sukunimen ensimmäiseen kirjaimeen ilman rangaistusta. Näin saamme siis kaikki tehdä.
Joten älä ole turhan vaatimaton tietojesi ja taitojesi suhteen. :wink:
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:Pihalla oon kun lumiukko. :?:
Pitää olla "...kuin amis-ukko".
supernova
Martin Beck

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:
Oletko?
Olet kuitenkin kunnostautunut esimerkillisesti hakemalla rajat 10 pykälän sääntötulkintaan ennakkotapauksellasi.
Yhdistit nimimerkin etunimeen ja sukunimen ensimmäiseen kirjaimeen ilman rangaistusta. Näin saamme siis kaikki tehdä.
Joten älä ole turhan vaatimaton tietojesi ja taitojesi suhteen. :wink:
Jep. Pihalla olen. Maza vänkää multa tietoja itsestään ja kertoo että ne saisi muka julkaista.

Maza kertoo myös ettei se ymmärrä mun tekstiä. Minä sitten yritän vastata niin että mazakin ymmärtäisi.

Kun sinä lähdet kertomaan ystävästäsi mazasta että olen nyt heitttänyt jonkin sortin vinkin mazan henkilöllisyydestäniin tosiasiassa sen vinkin hetät sinä tuolla toteamuksellasi. Kukaan ei olisi osannut etsiä mitään vinkkiä. Ja sellaista ei ollutkaan.

(sarkasmus maximus) maza ei tunnu ymmärtävän minua ja sinä tunnut ymmärtävän enemmän kuin olen sanonutkaan. Ehkä te sitten yhdessä saatte sanomani selville. (/sarkasmus maximus)

n
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti:Pihalla oon kun lumiukko. :?:
Pitää olla "...kuin amis-ukko".
Tällä viikolla oli jommassa kummassa iltapäivälehdessä jotta ammattikoulun käyneillä on vilkkaampi seksielämä kuin lukion käyneillä.

hiukan olen nyt kade ammattikoulun käyneille itse lukion käyneenä... :mrgreen:

n
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti: Bannin pelossasi alat käyttäytyä lammasmaisesti. Ihan hävettää katsella tommosta ryömimistä.

Mikä sinun viestisi ihan oiekasti tässä ketjussa on? Mitä yrität todistaa?
No sä julkaist tämmöisen yksityisviestin:
Maza kirjoitti:Tässä supernovan paavoilua yksityisviestistä:

Son mulle ihan saatanan sama mitä solmuja sä duunaat johonkin fendareihin. Osaan useamman solmun ja osaan itse pleissata veneen köydet että mä et paavo tarvitse sua mihinkään. Olet mulle aivan turha henkilö paitsi että:

Sinun satuilusi ja multinikkeilysi haittaa sen verran järkevää keskustelua että minulla ei olisi mitään sitä vastaan että vaikka muuttuisit sorsaksi (niillä on näinä aikoina hyvä olla) ja lopettaisit sen paskanjauhamisesi.

Se on niin satavarmaa että täälläkin olet faarao kuin mikään voi olla.

Ja sulle mä en ala tekemään mitään ilmasta työtä. Enkä ala lyömään mistään vetoa. Kuten jo sanoin, kyllä sä tarvittaessa löydät henkilön faaraolle.

Sitäkin ihmettelen kuinka joku voi haukkua kekkosta hurriksi vaikka on oma sukunimi sitä mitä on.

Miten vitussa sä aikuinen (?) mies, lähes eläkeiässä kuitenkin jaksat vaahdota samaa skeidaa monta vuotta? Onko sulla pillun puute ja vitun kuiukkunen muija vai mikä on vialla että jaksat leikkiä kuin lapsi tällä aiheella.

kaikkiaan en voi todeta muuta kuin että olet kyllä Paavo aika syvältä ahterista ja poikittain.

Mulla ei ole sulle mitään käyttöä jollet muutu savikiekoksi koko äijä. Sitten kyllä keksisin käyttöä. Joten fak juu ja hajoo siihen.

nova

ps. ihmettelen vaan ettei tuolla luonteella varustettu ole saanut riittävästi käkättimeensä jotta olisi mitään oppinut.
Tuo oli sinun julkaisemasta yksityisviestistä.

Eli yksinkertaisesti, miksi jaksat bullshittiä jatkuvasti???

Miksi sä kehotat mua julkisesti rikkomaan palstan sääntöjä, ja sitten siitä minimaallisen vähästä ystäväsi pharaoh ottaa ja tekee tikusta asiaa?

Näyttää aika selkeästi siltä että sä vaan haluat mulle bannin. Sen tietää lukuisa joukko että saisit siitä suunnatonta tyydytystä.

Minen muuten ymmärrä tuota lammas-vittuiluasi.

n
Pharaoh
Martin Beck

supernova kirjoitti: Kun sinä lähdet kertomaan ystävästäsi mazasta että olen nyt heitttänyt jonkin sortin vinkin mazan henkilöllisyydestäniin tosiasiassa sen vinkin hetät sinä tuolla toteamuksellasi. Kukaan ei olisi osannut etsiä mitään vinkkiä. Ja sellaista ei ollutkaan.
n
Älä nyt yritä heittäytyä yksinkertaiseksi- Eihän sellainen sovi sinulle ollenkaan. :wink:
Maza
Jane Marple

Suosittelen Novalle seurakunnan "Get a life"-kurssia.
Vastaa Viestiin