Kiitos asiallisesta vastauksesta, joka on järkeenkäypä. Väärässä Aaltola ja kumppanit on koko ajan, mutta minkäänlaista korjausta ei näihin tule vaan toiminta jatkuu kiihtyvällä tahdilla. Mielestäni tämä on se seikka, joka tekee toiminnasta tietoista valehtelua. En tiedä onko Aaltola itse Twitter-tilinsä puikoissa, sillä sieltä on puskettu yli 50 t tviittiä pihalle.S. Martin kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 9:58 am Aaltola teki mun nähdäkseni oletuksen puutteellisilla tiedoilla ja jälkikäteen osoittautui, että hän oli väärässä...
Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta
-
Even Steven
Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta
-
Don MC
Onko tuosta "väärässä koko ajan", "tietoisesta valehtelusta" ja "toiminnan kiihtyvästä tahdista" olemassa todennettua tietoa vai onko kyseessä pelkkää mutuilua?Even Steven kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 10:46 amKiitos asiallisesta vastauksesta, joka on järkeenkäypä. Väärässä Aaltola ja kumppanit on koko ajan, mutta minkäänlaista korjausta ei näihin tule vaan toiminta jatkuu kiihtyvällä tahdilla. Mielestäni tämä on se seikka, joka tekee toiminnasta tietoista valehtelua. En tiedä onko Aaltola itse Twitter-tilinsä puikoissa, sillä sieltä on puskettu yli 50 t tviittiä pihalle.S. Martin kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 9:58 am Aaltola teki mun nähdäkseni oletuksen puutteellisilla tiedoilla ja jälkikäteen osoittautui, että hän oli väärässä...
(palstan sääntö nro 8.)
Viimeksi muokannut Don MC, Pe Syys 29, 2023 11:04 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Väärässä koko ajan, 50t twiittiä, ja sinä käytät neljättä viidettä kertaa tuota yhtä ja samaa vuoden vanhaa juttua. Olisko ehkä löytynyt jotain muutakin kun on kerran 'väärässä koko ajan'?Even Steven kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 10:46 amKiitos asiallisesta vastauksesta, joka on järkeenkäypä. Väärässä Aaltola ja kumppanit on koko ajan, mutta minkäänlaista korjausta ei näihin tule vaan toiminta jatkuu kiihtyvällä tahdilla. Mielestäni tämä on se seikka, joka tekee toiminnasta tietoista valehtelua. En tiedä onko Aaltola itse Twitter-tilinsä puikoissa, sillä sieltä on puskettu yli 50 t tviittiä pihalle.S. Martin kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 9:58 am Aaltola teki mun nähdäkseni oletuksen puutteellisilla tiedoilla ja jälkikäteen osoittautui, että hän oli väärässä...
-
Even Steven
Lue vaikka Aaltolan ja Toverin juttuja sodan alusta ja huomaat, että pääasiassa paskaa ovat jauhaneet päivästä yksi, joita täälläkin on totuunena levitetty.Don MC kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 11:02 amOnko tuosta "väärässä koko ajan", "tietoisesta valehtelusta" ja "toiminnan kiihtyvästä tahdista" olemassa todennettua tietoa vai onko kyseessä pelkkää mutuilua?Even Steven kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 10:46 amKiitos asiallisesta vastauksesta, joka on järkeenkäypä. Väärässä Aaltola ja kumppanit on koko ajan, mutta minkäänlaista korjausta ei näihin tule vaan toiminta jatkuu kiihtyvällä tahdilla. Mielestäni tämä on se seikka, joka tekee toiminnasta tietoista valehtelua. En tiedä onko Aaltola itse Twitter-tilinsä puikoissa, sillä sieltä on puskettu yli 50 t tviittiä pihalle.S. Martin kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 9:58 am Aaltola teki mun nähdäkseni oletuksen puutteellisilla tiedoilla ja jälkikäteen osoittautui, että hän oli väärässä...
(palstan sääntö nro 8.)
-
Don MC
Ohjustapauksessa kommentoitiin jo tapahtunutta asiaa. Jos sellaisessa osuu väärään, herää kysymys eikö tajunnut mahdollisuutta erehdykseen vai oliko tosiaan valehtelua. Näitä mun havaitakseni ei hirveästi ole ollut ja esim. länsimedia on korjannut, että ohjus olikin ukrainalaisten ampuma.Even Steven kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 10:46 amKiitos asiallisesta vastauksesta, joka on järkeenkäypä. Väärässä Aaltola ja kumppanit on koko ajan, mutta minkäänlaista korjausta ei näihin tule vaan toiminta jatkuu kiihtyvällä tahdilla. Mielestäni tämä on se seikka, joka tekee toiminnasta tietoista valehtelua.S. Martin kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 9:58 am Aaltola teki mun nähdäkseni oletuksen puutteellisilla tiedoilla ja jälkikäteen osoittautui, että hän oli väärässä...
Aaltola ja Toveri et al ovat voineet olla enemmän väärässä siinä, kun ovat esittäneet arvioita tulevasta. Sellaisessa voi syyllistyä enintään toiveajatteluun, eli joku arvio tyyliin ”Ukraina etenee Krimille kahdessa kuukaudessa” (täysin hatusta vedetty esimerkki) ei mun mielestäni voi olla valehtelua, vaikka ennustus ei toteutuisikaan ja se kävisi kiistämättä ilmi. Se voi tietenkin tehdä hallaa väitteen esittäjien uskottavuudelle jo kerrasta, jos ennustelun kanssa on esiintynyt liian itsevarmasti.
Jos nyt vaikka itse lähtisin viimeaikaisia uutisia spekuloimaan, eli onko Mustanmeren laivaston komentaja kuollut vai ei, sanoisin että pidän väitteitä hänen kuolemastaan uskottavina ja tätä vastaan esitettyjen videoiden kuvaamisajankohdasta ei ole varmuutta. Minä arvelen hänen kuolleen, mutta saatan olla väärässäkin.
Muut saa sopia keskenään, kuka syö hatullisen paskaa oltuaan mustavalkoisen väitteensä kanssa väärässä.
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Aika vähän Aaltolan ja Toverin juttuja täällä on levitelty. Paljon enemmän täällä levitetään venäjän hybridisodankäynnin twitter-tilien ja kansainvälisten ryssäpropagandisten paskaa joka on päivittäistä. Hyvä jos Aaltolaa tai Toveria täällä kerran pari kuussa näkyy..Even Steven kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 11:11 amLue vaikka Aaltolan ja Toverin juttuja sodan alusta ja huomaat, että pääasiassa paskaa ovat jauhaneet päivästä yksi, joita täälläkin on totuunena levitetty.Don MC kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 11:02 amOnko tuosta "väärässä koko ajan", "tietoisesta valehtelusta" ja "toiminnan kiihtyvästä tahdista" olemassa todennettua tietoa vai onko kyseessä pelkkää mutuilua?Even Steven kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 10:46 am
Kiitos asiallisesta vastauksesta, joka on järkeenkäypä. Väärässä Aaltola ja kumppanit on koko ajan, mutta minkäänlaista korjausta ei näihin tule vaan toiminta jatkuu kiihtyvällä tahdilla. Mielestäni tämä on se seikka, joka tekee toiminnasta tietoista valehtelua. En tiedä onko Aaltola itse Twitter-tilinsä puikoissa, sillä sieltä on puskettu yli 50 t tviittiä pihalle.
(palstan sääntö nro 8.)
-
Even Steven
Ollaan tällaisessa tilanteessa ja maan johtoon on pyrkimässä armeijan käymätön mies, joka käyttää sotaa astinlautanaan.
Isä pettyi, kun Mika Aaltola sai vapautuksen armeijasta – ”Halusi tradition jatkuvan”
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5c4c ... 26274b3d35
-
Even Steven
Ei se mitään mutua ole vai onko sota edennyt niin ukrainan kannalta kuin nämä ovat sanoneet?
-
kantavapalju
- Andy Sipowich NYPD
Tänä iltana kerrottiin, että venäläiset ampuivat alas oman hävittäjänsä miehitetyn Tokmakin yllä Zaporizhian alueella.
Venäjän sotilasilmailuun liittyvä venäläinen lähde vahvistaa tämän tapauksen ja näyttää siltä, että kaatunut hävittäjä oli Sukhoi Su-35. Lentäjä näyttää kuolleen.
Tämmöistä
Venäjän sotilasilmailuun liittyvä venäläinen lähde vahvistaa tämän tapauksen ja näyttää siltä, että kaatunut hävittäjä oli Sukhoi Su-35. Lentäjä näyttää kuolleen.
Tämmöistä
Pikkuryssät Pietarissa näkee pahaa unta, Venäjä on rajamaa ja Suomi valtakunta.
-
Even Steven
Lokakuu on ovella. Näitä on paljon.
Pekka Toveri: "Venäjän puolustus murtuu Etelä-Ukrainassa viimeistään elokuun alussa"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pek ... sa/8739356
-
kiinnostunut5
- Andy Sipowich NYPD
Tuohan oli pelkkä mtvn klikkiotsikko, tässä teksti: "Itselläkin on jotenkin tullut sellainen tunne, että Venäjän puolustus murtuu etelässä viimeistään elokuun alussa. Vaikea sanoa mistä tunne tulee. Rintamalla suhteellisen hiljaista, kuin tyyntä myrskyn edellä" Toveri kirjoittaa Twitterissä.Even Steven kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 12:43 pm Lokakuu on ovella. Näitä on paljon.
Pekka Toveri: "Venäjän puolustus murtuu Etelä-Ukrainassa viimeistään elokuun alussa"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pek ... sa/8739356
-
Suontakanen
- Hetty Wainthropp
Tai voihan sitä olla tosi tietäjä ja ulista täällä noin vuoden verran että Ukrainan loppu häämöttää 
Taktik sano ryssä kun Hersonista lähti
-
Even Steven
Huonosti menee eikä siitä saisi puhua.Suontakanen kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 2:06 pm Tai voihan sitä olla tosi tietäjä ja ulista täällä noin vuoden verran että Ukrainan loppu häämöttää![]()
-
kiinnostunut5
- Andy Sipowich NYPD
Sori jos et tajunnut tuon olevan mtvn tuotos, suotta siitä muita syyttää. Siitä olen kyllä samaa mieltä että klikkiotsikoita on ihan liikaa mutta itse olen jo oppinut olemaan luottamatta otsikoihin ja luen tekstin jos kiinnostaa.Even Steven kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 1:51 pm ^
Voihan sitä tietysti esittää pölvästiä ja olla olevinaan ymmärtämättä.
Avaatko vähän tuota että miksi mielestäsi ukrainalla menee huonosti nyt puolentoistavuoden jälkeen kun tilanne on mikä on?
Viimeksi muokannut kiinnostunut5, Pe Syys 29, 2023 2:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.