Oisin vaikka voinut vastata, mutta kun et kerran tarvii..
Treffi-Ilmoitukset
minä: 25-vuotias nainen, tummat puolipitkät hiukset, 168 cm, 68 kg, asuu jyväskylässä, harrastaa jyrsijöiden kasvatusta, joogaa ja päihteitä, kasvissyöjä, kuuntelee konemusiikkia ja rokkia, ei juo siideriä, ammatiltaan valokuvaaja-graafikko.
sinä: mieluummiin vanhempi ja pidempi kuin yllä mainittu. iloinen, vapaamielinen, mahdollisesti tummahiuksinen, pitää eläimistä, ei ole tuppisuu, itsenäinen,
noh?!
sinä: mieluummiin vanhempi ja pidempi kuin yllä mainittu. iloinen, vapaamielinen, mahdollisesti tummahiuksinen, pitää eläimistä, ei ole tuppisuu, itsenäinen,
noh?!
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
loneliness
- Jessica Fletcher
juo se, yleensä halvinta ulkomaista tölkkiolutta mitä kaupasta löytyy. mieskin sais mielellään juoda enempi olutta ku siideriä -näyttää oudolta ku nainen vetää äijänä bissee ja mies juo vaan drinkkejä/siideriä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
loneliness
- Jessica Fletcher
ei jumalauta.. jos napakymppi tulis vielä ni sinne vois ilmottautua
kuunnelkaa noita herra A:n vastauksia..
http://www.youtube.com/watch?v=cGZaGXN69Tw
nti X: "oletko kotikissa vai menoville?"
hra A: "Enimmäkseen viihdyn kotona mut joskus on pakko lähtee pois, vaikka sit teknobileisiin tai irc-tapaamiseen".

hra A: "Enimmäkseen viihdyn kotona mut joskus on pakko lähtee pois, vaikka sit teknobileisiin tai irc-tapaamiseen".
Ahahaesmes- kirjoitti:ei jumalauta.. jos napakymppi tulis vielä ni sinne vois ilmottautuakuunnelkaa noita herra A:n vastauksia..
hra A: "Enimmäkseen viihdyn kotona mut joskus on pakko lähtee pois, vaikka sit teknobileisiin tai irc-tapaamiseen".![]()
"Yöperho on koteloitunut"
jumalauta.. mä muuten tiedän ton herra A:n! se tunnetaan nykyisin nimellä "naula", mäkin oon päässy sen nettiblogiin joskus ku oltu samoissa "teknobileissä". äijän kotisivut:http://koti.kapsi.fi/~juhtolv/

Viimeksi muokannut esmes-, To Elo 28, 2008 11:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
^Onko toi niitä hetkiä, kun jälkeen päin miettii, että ois kannattanut jättää sanomatta yhtään mitään...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
John Smith
- Nikke Knatterton
Kertokaashan naiset, mitä meinaa jos mimmi (jota en oo ees montaa viikkoa tuntenut vielä) ostaa mulle lahjan nimipäiväksi (en ees itse tiennyt että mulla on nimipäivä tulossa)? Siis pitäiskö mun ostaa sille vastalahja heti vai vasta seuraavan tekosyyn tullen (joka on joulu)?
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
- Vanha viidakon sanonta
-
Bleddyn
- Neuvoja-Jack
Se meinaa sitä, että sitä lahjaa ei saa unohtaa kaapin perälle, vaikka se olisi miten hirveä. Sitä tulee käyttää säännöllisin väliajoin muijan läsnäollessa, mutta ei liian usein, ettei se luule sun käyttävän sitä vain sen mieliksi. Lahja pitää ostaa, mutta vasta sitten jouluna, jos ei sitä ennen tule vastaan muuta järkevähköä tekosyytä. Nainenhan ei koskaan anna lahjaa tai mitään muutakaan vain hyvää hyvyyttään. Aina on jotain ketkuilua takana.John Smith kirjoitti:Kertokaashan naiset, mitä meinaa jos mimmi (jota en oo ees montaa viikkoa tuntenut vielä) ostaa mulle lahjan nimipäiväksi (en ees itse tiennyt että mulla on nimipäivä tulossa)? Siis pitäiskö mun ostaa sille vastalahja heti vai vasta seuraavan tekosyyn tullen (joka on joulu)?
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Puolimielet hajalla
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Vastaan miehenä, että mimmi taitaa olla melko sitoutuvaa sorttia, jopa kiusaksi asti. Ehdotan John, että tarkkailet tilannetta tarkasti, ettei pian ala hammasharjaa ilmestymään kämpille, jos annat liikaa vastakaikua tälle naiselle. Roikkuu sun kintussa, eikä päästä irtiJohn Smith kirjoitti:Kertokaashan naiset, mitä meinaa jos mimmi (jota en oo ees montaa viikkoa tuntenut vielä) ostaa mulle lahjan nimipäiväksi (en ees itse tiennyt että mulla on nimipäivä tulossa)? Siis pitäiskö mun ostaa sille vastalahja heti vai vasta seuraavan tekosyyn tullen (joka on joulu)?
Paavo Arhinmäki on äijä!