Treffi-Ilmoitukset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

^Huippua Solmu :lol:
Oisin vaikka voinut vastata, mutta kun et kerran tarvii.. :lol: :wink:
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Aariel kirjoitti:^Huippua Solmu :lol:
Oisin vaikka voinut vastata, mutta kun et kerran tarvii.. :lol: :wink:
Kuva
"Yöperho on koteloitunut"
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Hienoa! Nyt on jo hyvinkin asiallinen meno päällänsä :wink:

Lisäys: wtf, miks toi kuulosti ihan vittuilulle? :roll: NO ei miitttäää hättäää.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

minä: 25-vuotias nainen, tummat puolipitkät hiukset, 168 cm, 68 kg, asuu jyväskylässä, harrastaa jyrsijöiden kasvatusta, joogaa ja päihteitä, kasvissyöjä, kuuntelee konemusiikkia ja rokkia, ei juo siideriä, ammatiltaan valokuvaaja-graafikko.

sinä: mieluummiin vanhempi ja pidempi kuin yllä mainittu. iloinen, vapaamielinen, mahdollisesti tummahiuksinen, pitää eläimistä, ei ole tuppisuu, itsenäinen,

noh?! :wink:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Juoko esmes graafenia? :lol: Muuten hyvä, mutta pitäis vähentää omaa juomista, että ois se kerta viikossa sopiva. Käsitin tosta, että alcohol maistuu joskus illallisen kerakin :lol: Muuten mainiota meininkiä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
esmes-
Javier Pena

juo se, yleensä halvinta ulkomaista tölkkiolutta mitä kaupasta löytyy. mieskin sais mielellään juoda enempi olutta ku siideriä -näyttää oudolta ku nainen vetää äijänä bissee ja mies juo vaan drinkkejä/siideriä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
loneliness
Jessica Fletcher

Juon siideriä vain pakkoraossa, kun joku kaveri ei jaksa tyhjentää tölkkiään. Olut on alkoholijuomista jaloin :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
esmes-
Javier Pena

ei jumalauta.. jos napakymppi tulis vielä ni sinne vois ilmottautua :D kuunnelkaa noita herra A:n vastauksia..
http://www.youtube.com/watch?v=cGZaGXN69Tw

nti X: "oletko kotikissa vai menoville?"
hra A: "Enimmäkseen viihdyn kotona mut joskus on pakko lähtee pois, vaikka sit teknobileisiin tai irc-tapaamiseen". :D :D
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

esmes- kirjoitti:ei jumalauta.. jos napakymppi tulis vielä ni sinne vois ilmottautua :D kuunnelkaa noita herra A:n vastauksia..
http://www.youtube.com/watch?v=cGZaGXN69Tw

nti X: "oletko kotikissa vai menoville?"
hra A: "Enimmäkseen viihdyn kotona mut joskus on pakko lähtee pois, vaikka sit teknobileisiin tai irc-tapaamiseen". :D :D
Ahaha :lol: Ei hitto.. joo, Napakymppi takaisin ruutuun!! Salmelainen saa villasukkia Riihimäen Lions Clubin naisilta.... ja Kaitsu vaan pimputtaa flyygeliään.
"Yöperho on koteloitunut"
esmes-
Javier Pena

jumalauta.. mä muuten tiedän ton herra A:n! se tunnetaan nykyisin nimellä "naula", mäkin oon päässy sen nettiblogiin joskus ku oltu samoissa "teknobileissä". äijän kotisivut:http://koti.kapsi.fi/~juhtolv/ :shock: :shock:
Viimeksi muokannut esmes-, To Elo 28, 2008 11:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

^Onko toi niitä hetkiä, kun jälkeen päin miettii, että ois kannattanut jättää sanomatta yhtään mitään...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
esmes-
Javier Pena

se on niitä hetkiä ku miettii että nykäskylä on loppujenlopuks helvetin pieni paikka :roll:
John Smith
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja John Smith »

Kertokaashan naiset, mitä meinaa jos mimmi (jota en oo ees montaa viikkoa tuntenut vielä) ostaa mulle lahjan nimipäiväksi (en ees itse tiennyt että mulla on nimipäivä tulossa)? Siis pitäiskö mun ostaa sille vastalahja heti vai vasta seuraavan tekosyyn tullen (joka on joulu)?
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

John Smith kirjoitti:Kertokaashan naiset, mitä meinaa jos mimmi (jota en oo ees montaa viikkoa tuntenut vielä) ostaa mulle lahjan nimipäiväksi (en ees itse tiennyt että mulla on nimipäivä tulossa)? Siis pitäiskö mun ostaa sille vastalahja heti vai vasta seuraavan tekosyyn tullen (joka on joulu)?
Se meinaa sitä, että sitä lahjaa ei saa unohtaa kaapin perälle, vaikka se olisi miten hirveä. Sitä tulee käyttää säännöllisin väliajoin muijan läsnäollessa, mutta ei liian usein, ettei se luule sun käyttävän sitä vain sen mieliksi. Lahja pitää ostaa, mutta vasta sitten jouluna, jos ei sitä ennen tule vastaan muuta järkevähköä tekosyytä. Nainenhan ei koskaan anna lahjaa tai mitään muutakaan vain hyvää hyvyyttään. Aina on jotain ketkuilua takana.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
loneliness
Jessica Fletcher

John Smith kirjoitti:Kertokaashan naiset, mitä meinaa jos mimmi (jota en oo ees montaa viikkoa tuntenut vielä) ostaa mulle lahjan nimipäiväksi (en ees itse tiennyt että mulla on nimipäivä tulossa)? Siis pitäiskö mun ostaa sille vastalahja heti vai vasta seuraavan tekosyyn tullen (joka on joulu)?
Vastaan miehenä, että mimmi taitaa olla melko sitoutuvaa sorttia, jopa kiusaksi asti. Ehdotan John, että tarkkailet tilannetta tarkasti, ettei pian ala hammasharjaa ilmestymään kämpille, jos annat liikaa vastakaikua tälle naiselle. Roikkuu sun kintussa, eikä päästä irti :wink:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Vastaa Viestiin