Onko teillä kuvia netissä?
Löytyy kyllä kuvia paristakin eri paikasta, ei tosin samalla nimimerkillä (sama koskee muita foorumeita, olen joka paikassa eri nimellä). En usko kenenkään löytävän minua ilman että itse itseäni paljastan. Tosin moni on saattanut katsella pärstääni tietämättään
Mikäli IRC-Gallerian murha.info -yhteisön jäseniä (tai siellä itsensä ilmoittaneita) ei oteta mukaan, olen löytänyt netistä yhden ainoan murhalaisen kuvat. Ja nekin siksi, että ko. murhalainen ihan pikkuisen vain auttoi etsinnässä
Lisäksi yhden kanssa ollaan tavallaan vaihdettu kuvia.
On muutamia murhalaisia, joiden pärstän näkeminen kiinnostaa ns. sikana
, mutten vielä toistaiseksi ole ryhtynyt sen kummempiin toimiin asiaa edistääkseni.
Saa ilmoittautua yv:nä, mää näytän jos sääkin näytät
edit: Ilmoittaudun myös innokkaaksi osallistujaksi arvuutteluleikkiin
Mikäli IRC-Gallerian murha.info -yhteisön jäseniä (tai siellä itsensä ilmoittaneita) ei oteta mukaan, olen löytänyt netistä yhden ainoan murhalaisen kuvat. Ja nekin siksi, että ko. murhalainen ihan pikkuisen vain auttoi etsinnässä
On muutamia murhalaisia, joiden pärstän näkeminen kiinnostaa ns. sikana
Saa ilmoittautua yv:nä, mää näytän jos sääkin näytät
edit: Ilmoittaudun myös innokkaaksi osallistujaksi arvuutteluleikkiin
Viimeksi muokannut joey, Pe Elo 29, 2008 8:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei se kyllä niin yllättävää ole kun miettii, että foorumin käsittelemät aiheet ovat aika tulenarkoja ja mielipiteet usein sen mukaisia. Oma syyni on kuitenkin kokonaan toinen...Bombay kirjoitti:^Jännä kun täällä tuntuu että hyvin monet jotenkin arastelevat omia kuviaan, sen sijaan kun monella muulla foorumilla puolestaan joka toisen kuvat vilkkuu jossain.
Joo, meinasinkin laittaa tohon että jossain tapauksissa ihan ymmärrettävää mutta noin pääsääntöisesti vähän turhan varovaista porukkaakin. Ei kai nyt joku Juha Valjakkala tule ovelle kolkuttelee sen takia kun käyttänimi Timi57 sanoo "Kyl musta se Valjakkalla on tyhmä ja mulkku mies!"joey kirjoitti:Ei se kyllä niin yllättävää ole kun miettii, että foorumin käsittelemät aiheet ovat aika tulenarkoja ja mielipiteet usein sen mukaisia. Oma syyni on kuitenkin kokonaan toinen...Bombay kirjoitti:^Jännä kun täällä tuntuu että hyvin monet jotenkin arastelevat omia kuviaan, sen sijaan kun monella muulla foorumilla puolestaan joka toisen kuvat vilkkuu jossain.
No jos käyttäjänimi Timi57 kaiken muun hyvän lisäksi vielä jakelee rekisteriotettaan, kokonimeään ja kuvia kotitalostaan, ei sitä tiedä mitä Nikita saattaisi saada päähänsä samoilla kulmilla pyöriessään...Bombay kirjoitti:Ei kai nyt joku Juha Valjakkala tule ovelle kolkuttelee sen takia kun käyttänimi Timi57 sanoo "Kyl musta se Valjakkalla on tyhmä ja mulkku mies!"
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Tai sitten minfoon on eksynyt porukkaa, joka ei ole järin katseenkestävää, eikä näin ollen halua itseään kuvattavanjoey kirjoitti:Ei se kyllä niin yllättävää ole kun miettii, että foorumin käsittelemät aiheet ovat aika tulenarkoja ja mielipiteet usein sen mukaisia. Oma syyni on kuitenkin kokonaan toinen...Bombay kirjoitti:^Jännä kun täällä tuntuu että hyvin monet jotenkin arastelevat omia kuviaan, sen sijaan kun monella muulla foorumilla puolestaan joka toisen kuvat vilkkuu jossain.
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Loka, se oli läpällä kirjoitettu. Tuo sun antamasi syy on luultavasti pitkälti oikea.Loka kirjoitti:^Mä luulen että syy on murhalan arka aihe, pelätään sen anonymiteetin takia? Jos joku tunnistaa jne? En usko että kukaan ihminen on niin ruma, että sitä itsellään sopisi arvostella.
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
PsychoSkin