Onko teillä kuvia netissä?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kafira
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kafira »

Irc-galleriasta löytyy kuvia, mutta ei tällä samalla nickillä
Lennox
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Olin aikoinaan galleriassa, pidin tauon ja palasin sinne, koska oli pakko päästä taas vakoilemaan. 8) Nykyistä nickiä ei tiedä kukaan tuttu (toivottavasti). Ja naamakirjasta tietysti löytyy.
Keep the city clean, keep the trash in jail.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Löytyy kyllä kuvia paristakin eri paikasta, ei tosin samalla nimimerkillä (sama koskee muita foorumeita, olen joka paikassa eri nimellä). En usko kenenkään löytävän minua ilman että itse itseäni paljastan. Tosin moni on saattanut katsella pärstääni tietämättään 8)

Mikäli IRC-Gallerian murha.info -yhteisön jäseniä (tai siellä itsensä ilmoittaneita) ei oteta mukaan, olen löytänyt netistä yhden ainoan murhalaisen kuvat. Ja nekin siksi, että ko. murhalainen ihan pikkuisen vain auttoi etsinnässä :lol: Lisäksi yhden kanssa ollaan tavallaan vaihdettu kuvia.

On muutamia murhalaisia, joiden pärstän näkeminen kiinnostaa ns. sikana :lol:, mutten vielä toistaiseksi ole ryhtynyt sen kummempiin toimiin asiaa edistääkseni.

Saa ilmoittautua yv:nä, mää näytän jos sääkin näytät 8)

edit: Ilmoittaudun myös innokkaaksi osallistujaksi arvuutteluleikkiin :lol:
Viimeksi muokannut joey, Pe Elo 29, 2008 8:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^Jännä kun täällä tuntuu että hyvin monet jotenkin arastelevat omia kuviaan, sen sijaan kun monella muulla foorumilla puolestaan joka toisen kuvat vilkkuu jossain.

Mä en oo tainnu nähdä kun 1-2 murhalaisen kuvan joskus.
joey
Angus MacGyver

Bombay kirjoitti:^Jännä kun täällä tuntuu että hyvin monet jotenkin arastelevat omia kuviaan, sen sijaan kun monella muulla foorumilla puolestaan joka toisen kuvat vilkkuu jossain.
Ei se kyllä niin yllättävää ole kun miettii, että foorumin käsittelemät aiheet ovat aika tulenarkoja ja mielipiteet usein sen mukaisia. Oma syyni on kuitenkin kokonaan toinen...
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

joey kirjoitti:
Bombay kirjoitti:^Jännä kun täällä tuntuu että hyvin monet jotenkin arastelevat omia kuviaan, sen sijaan kun monella muulla foorumilla puolestaan joka toisen kuvat vilkkuu jossain.
Ei se kyllä niin yllättävää ole kun miettii, että foorumin käsittelemät aiheet ovat aika tulenarkoja ja mielipiteet usein sen mukaisia. Oma syyni on kuitenkin kokonaan toinen...
Joo, meinasinkin laittaa tohon että jossain tapauksissa ihan ymmärrettävää mutta noin pääsääntöisesti vähän turhan varovaista porukkaakin. Ei kai nyt joku Juha Valjakkala tule ovelle kolkuttelee sen takia kun käyttänimi Timi57 sanoo "Kyl musta se Valjakkalla on tyhmä ja mulkku mies!" :D
joey
Angus MacGyver

Bombay kirjoitti:Ei kai nyt joku Juha Valjakkala tule ovelle kolkuttelee sen takia kun käyttänimi Timi57 sanoo "Kyl musta se Valjakkalla on tyhmä ja mulkku mies!" :D
No jos käyttäjänimi Timi57 kaiken muun hyvän lisäksi vielä jakelee rekisteriotettaan, kokonimeään ja kuvia kotitalostaan, ei sitä tiedä mitä Nikita saattaisi saada päähänsä samoilla kulmilla pyöriessään... 8)
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

joey kirjoitti:
Tai sitten minfoon on eksynyt porukkaa, joka ei ole järin katseenkestävää, eikä näin ollen halua itseään kuvattavan :shock:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Mä luulen että syy on murhalan arka aihe, pelätään sen anonymiteetin takia? Jos joku tunnistaa jne? En usko että kukaan ihminen on niin ruma, että sitä itsellään sopisi arvostella.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Loka kirjoitti:^Mä luulen että syy on murhalan arka aihe, pelätään sen anonymiteetin takia? Jos joku tunnistaa jne? En usko että kukaan ihminen on niin ruma, että sitä itsellään sopisi arvostella.
Loka, se oli läpällä kirjoitettu. Tuo sun antamasi syy on luultavasti pitkälti oikea.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Nanne
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nanne »

Löytyy :)
Elä elämäsi niin kuin voit, ellet voi elää sitä niin kuin haluat!
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Joo. Galleriasta tietenkin. Osa oli jo jäljillä, mutta taisin karistaa ne kannoiltani. 8)

Gallerian VoDKa ei ole Minfon VoDKa.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

PinkCatz
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Facebookista löytyy... ja ainakin yksi vanha kuva ihan googlettamalla... :D
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Myran
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Myran »

Lärvikirjasta ja blogista löytyy.
"I may be a bit peculiar." - George Joseph Smith
PsychoSkin

Viesti Kirjoittaja PsychoSkin »

Ei löydy... Ellei sit jotkut dorkat oo pistelly ku, musta on ympäri stadia räpsitty vaikka millä mitalla kuvia ja otettu videoo ku on kaikkee tullu söhlättyy :D
Vastaa Viestiin