RL11/6 kirjoitti: To Loka 19, 2023 7:55 pm
Vili S Pertti kirjoitti: To Loka 19, 2023 2:31 pm
RL11/6 kirjoitti: To Loka 19, 2023 11:33 am
Uskoakseni joku tšuvassi saa kotikaljan kanssa syömästään liharuoasta enemmän laadukkaita proteiineja kuin sinä Soroksen antibiooteilla ja kasvuhormoneilla tuotetusta sika-naudasta, jota upotat siihen nuudelipitoiseen natriumglutamaattiliemeen.
Venäjällä monet kansat elävät paljon terveemmin ja laadukkaammin kuin Suomessa buranalääkärien masennuslääkittämät k-marketläskit vakuumipakattujen lisäainelihojensa kanssa.
Aa, mä kyllä haen lihat tuosta lähimettästä, ne tuskin saa eläinlääkäriltä antibiootteja. Tulee samalla treenattua tarkkuusammuntaa siltä varalta, että ryssä yrittää joskus tänne seudulle tunkea
Mä kyllä hivenen epäilen tuota terveemmin ja laadukkaammin elämistä tuola Venäjällä. Toki, jos ihailee 50-lukulaista elämäntyyliä, niin ehkä sitten
Esittämäsi täysin kuvitteellinen elämäntapa, jota et varmasti elä, on juurikin niin 50-lukua kuin voi olla. Suomessa en usko monenkaan elävän riistaruoalla, koska se ammuttaisiin silloin hyvin nopeasti loppuun. Suomen hirvikanta ei kauaa ruokkisi ylisuuren ihmispopulaation Suomen alueella elävän Simo Häyhää larppaavan megaläskien laumaa.
*poistettu pohdintaa toisesta nimimerkistä. Sellaisen paikka on Lautamiehissä*tm
En elä 50-lukua, vaikka lihat lähimettästä haenkin. Enkä ammu yksikseni hirviä, koska niitä saa ampua vain yhteisjahdissa. Enkä ole megaläski

En larppaa Häyhää, mutta arvostan häntä suuresti. Arvostan kyllä kovasti kaikkia, jotka puolustivat Suomea ryssää vastaan. Itse en ole (vielä) ampunut yhtään ryssää, mutta olen kyllä keskittynyt kusettamaan niiltä rahat pois. Ukrainan sota valitettavasti hankaloittaa hivenen pisneksiä...
"Ei ole löytynyt todisteita" kiteyttää koko vuoden 2020 yhteen lauseeseen.