Ah Venäjää!

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
RL11/6
Watson itse

Re: Ah Venäjää!

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Vili S Pertti kirjoitti: Ke Loka 18, 2023 7:35 am
Ryssän ainut proteiinilähde on kaalessa olevat ötökät :lol:
Uskoakseni joku tšuvassi saa kotikaljan kanssa syömästään liharuoasta enemmän laadukkaita proteiineja kuin sinä Soroksen antibiooteilla ja kasvuhormoneilla tuotetusta sika-naudasta, jota upotat siihen nuudelipitoiseen natriumglutamaattiliemeen.

Venäjällä monet kansat elävät paljon terveemmin ja laadukkaammin kuin Suomessa buranalääkärien masennuslääkittämät k-marketläskit vakuumipakattujen lisäainelihojensa kanssa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Sverdlov
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

1lpo kirjoitti: To Loka 19, 2023 11:07 am
Sverdlov kirjoitti: To Loka 19, 2023 10:20 am

Kuten on tässäkin maassa jonkun muun valta päättää, olenko minä natsi. Jokunen vuosi sitten poliisi päätti, että tietynlaiset liput pitää ottaa pois, koska niitä kantoivat natsit.

Sotasyyllisyysoikeudenkäyntien jälkeen on kansamme rakastettuja johtajia vääristä tempauksista ja suorista rikoksista rangaistu äärimmäisen harvoin. Tulee mieleen vain "Salaputkijuttu".
No tulihan se sieltä, olet siis ryssälästä. Hienoa kuulla paikallisen näkökulmaa kuinka siellä on tempauksista ja rikoksista johtajia rangaistu.
Mitä kirjoitinkaan tuossa ylempänä: ... jonkun muun valta päättää, olenko minä...
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
Vili S Pertti
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Vili S Pertti »

RL11/6 kirjoitti: To Loka 19, 2023 11:33 am
Uskoakseni joku tšuvassi saa kotikaljan kanssa syömästään liharuoasta enemmän laadukkaita proteiineja kuin sinä Soroksen antibiooteilla ja kasvuhormoneilla tuotetusta sika-naudasta, jota upotat siihen nuudelipitoiseen natriumglutamaattiliemeen.

Venäjällä monet kansat elävät paljon terveemmin ja laadukkaammin kuin Suomessa buranalääkärien masennuslääkittämät k-marketläskit vakuumipakattujen lisäainelihojensa kanssa.
Aa, mä kyllä haen lihat tuosta lähimettästä, ne tuskin saa eläinlääkäriltä antibiootteja. Tulee samalla treenattua tarkkuusammuntaa siltä varalta, että ryssä yrittää joskus tänne seudulle tunkea :wink:

Mä kyllä hivenen epäilen tuota terveemmin ja laadukkaammin elämistä tuola Venäjällä. Toki, jos ihailee 50-lukulaista elämäntyyliä, niin ehkä sitten :mrgreen:
"Ei ole löytynyt todisteita" kiteyttää koko vuoden 2020 yhteen lauseeseen.
1lpo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Sverdlov kirjoitti: To Loka 19, 2023 2:10 pm
1lpo kirjoitti: To Loka 19, 2023 11:07 am
Sverdlov kirjoitti: To Loka 19, 2023 10:20 am

Kuten on tässäkin maassa jonkun muun valta päättää, olenko minä natsi. Jokunen vuosi sitten poliisi päätti, että tietynlaiset liput pitää ottaa pois, koska niitä kantoivat natsit.

Sotasyyllisyysoikeudenkäyntien jälkeen on kansamme rakastettuja johtajia vääristä tempauksista ja suorista rikoksista rangaistu äärimmäisen harvoin. Tulee mieleen vain "Salaputkijuttu".
No tulihan se sieltä, olet siis ryssälästä. Hienoa kuulla paikallisen näkökulmaa kuinka siellä on tempauksista ja rikoksista johtajia rangaistu.
Mitä kirjoitinkaan tuossa ylempänä: ... jonkun muun valta päättää, olenko minä...
"kuten tässäkin maassa" noin sinä kirjoitit ketjuun jossa keskustellaan ryssälästä joten tulkitsen että puhut ryssälästä. Voi olla väärin tulkittu mutta kun lukee ketjun otsikon mikä tarkoittaa keskustelun aihetta niin tulkitsin asian noin. Kerro lisää sisäpiirin tietoa sieltä, ilman mitään sarkasmia, niin minua ainakin kiinnostaa sisäpiirin tiedot.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
RL11/6
Watson itse

Vili S Pertti kirjoitti: To Loka 19, 2023 2:31 pm

Aa, mä kyllä haen lihat tuosta lähimettästä, ne tuskin saa eläinlääkäriltä antibiootteja. Tulee samalla treenattua tarkkuusammuntaa siltä varalta, että ryssä yrittää joskus tänne seudulle tunkea :wink:

Mä kyllä hivenen epäilen tuota terveemmin ja laadukkaammin elämistä tuola Venäjällä. Toki, jos ihailee 50-lukulaista elämäntyyliä, niin ehkä sitten :mrgreen:
Esittämäsi täysin kuvitteellinen elämäntapa, jota et varmasti elä, on juurikin niin 50-lukua kuin voi olla. Suomessa en usko monenkaan elävän riistaruoalla, koska se ammuttaisiin silloin hyvin nopeasti loppuun. Suomen hirvikanta ei kauaa ruokkisi ylisuuren ihmispopulaation Suomen alueella elävän Simo Häyhää larppaavan megaläskien laumaa.

*poistettu pohdintaa toisesta nimimerkistä. Sellaisen paikka on Lautamiehissä*tm
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Vili S Pertti
Javier Pena

RL11/6 kirjoitti: To Loka 19, 2023 7:55 pm
Vili S Pertti kirjoitti: To Loka 19, 2023 2:31 pm

Esittämäsi täysin kuvitteellinen elämäntapa, jota et varmasti elä, on juurikin niin 50-lukua kuin voi olla. Suomessa en usko monenkaan elävän riistaruoalla, koska se ammuttaisiin silloin hyvin nopeasti loppuun. Suomen hirvikanta ei kauaa ruokkisi ylisuuren ihmispopulaation Suomen alueella elävän Simo Häyhää larppaavan megaläskien laumaa.

*poistettu pohdintaa toisesta nimimerkistä. Sellaisen paikka on Lautamiehissä*tm
En elä 50-lukua, vaikka lihat lähimettästä haenkin. Enkä ammu yksikseni hirviä, koska niitä saa ampua vain yhteisjahdissa. Enkä ole megaläski :lol: En larppaa Häyhää, mutta arvostan häntä suuresti. Arvostan kyllä kovasti kaikkia, jotka puolustivat Suomea ryssää vastaan. Itse en ole (vielä) ampunut yhtään ryssää, mutta olen kyllä keskittynyt kusettamaan niiltä rahat pois. Ukrainan sota valitettavasti hankaloittaa hivenen pisneksiä...
RL11/6
Watson itse

*pltmtxtvp*tm
Vili S Pertti
Javier Pena

*pltmtxtvp*tm

voi olla sekä hyväpalkkaisessa työssä, asua/elää hyvällä elintasolla ja siltikin hakea ruokansa mettästä. Mä haen, koska mä voin 🤷🏼‍♂️

Venäjällä asiat on toisin. Korruptiolla rikastuneet elää leveää elämää eivätkä varmaan sotkisi käsiään juuri ammutun kauriin suolistoon. Köyhät taas syö vaikka rottia eikä haittaa vaikka löytyis valmiiksi kuolleena. Helpompi saada kiinni :lol:
NootNoot
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja NootNoot »

Ha haa! In your face ukronatsit. Venäläisille on löytynyt uusi lomakohde. Ei paljoa haittaa vaikka ei Pariisiin, Lontooseen tai Roomaan pääsekään:
Russian Foreign Minister Sergey Lavrov said he would recommend Russian tourists to vacation in North Korea.
https://tass.com/politics/1693373
Venäläisille järjestetään varmaan erikseen räätälöityjä kierroksia siellä maaseudulla. Ihan vaan että "älkää valittako! Katsokaa nyt kuinka huonosti asiat voisivat olla."
sikakoira kirjoitti: Ti Touko 30, 2023 8:34 pm
NootNoot kirjoitti: Ti Touko 30, 2023 8:19 pm Ja taas sä valehtelet.
Niin ja mitä sitten.
Anoteus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

NootNoot kirjoitti: Pe Loka 20, 2023 6:12 pm Ha haa! In your face ukronatsit. Venäläisille on löytynyt uusi lomakohde. Ei paljoa haittaa vaikka ei Pariisiin, Lontooseen tai Roomaan pääsekään:
Russian Foreign Minister Sergey Lavrov said he would recommend Russian tourists to vacation in North Korea.
https://tass.com/politics/1693373
Venäläisille järjestetään varmaan erikseen räätälöityjä kierroksia siellä maaseudulla. Ihan vaan että "älkää valittako! Katsokaa nyt kuinka huonosti asiat voisivat olla."
Tjäma ola tjeidän tjulevaisuus, vjery guut. Njo problem, only teknik
Vili S Pertti
Javier Pena

Venäjän apuun voi aina luottaa, ei ku prkl :lol:

sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Vili S Pertti kirjoitti: La Loka 21, 2023 4:46 pm Venäjän apuun voi aina luottaa, ei ku prkl :lol:

Kannattaisi tutustua varmaankin asioihin mediassa esitettyjen tarinoiden takaa :mrgreen:

Jännä kuinka pihalla jotkut tuntuvat olevan maailmanmenosta :mrgreen:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

^^ Täällä on venäläisittäin kovasti naureskeltu Natolle ja vähätelty jäsentensä puolustamista tosipaikan tullen. Nyt sitten oman puolen liittouma tekee sen mistä on Natolle naureskeltu. :lol:

"Sotilasliiton sopimus sisältää pykälän, jonka mukaan hyökkäys yhtä jäsenvaltiota vastaan on hyökkäys kaikkia vastaan."
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

sikakoira kirjoitti: La Loka 21, 2023 5:16 pmKannattaisi tutustua varmaankin asioihin mediassa esitettyjen tarinoiden takaa :mrgreen:
No kyllä ollaankin tutustuttu. Asia on niin että Armenia ei ole tyytyväinen Venäjän johtelemaan sotilasliittoumaan. :lol:

Venäjään tyytyväisiä ei näytä olevan moni muukaan.

Putin menettää jatkuvasti uusia liittolaismaita – Eikä edes uhkailu auta

Entiset neuvostomaat yksi toisensa jälkeen pyrkivät lähentymään lännen kanssa Venäjän suhteiden vaalimisen sijaan.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/595 ... 79caf808ac
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Vastaa Viestiin