Ex-ulkoministerimme Ike Kanerva
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Uusimmassa Hymyssä (syyskuun nro) Tukiainen esiintyy ilman rihmankiertämää. Ei olleskan paha. Kurvit kohdallaan. Lienee JT:lle odotettavissa äärimmäisen halveeraavia kommentteja kanssasisarilta; "no ei ole kummonen, elämänsä pilannu kun tollai esiintyy, kauhee miten se on rupsahtant, olen paljon kauniimpi mutta niin alas en vajoa että kenenkään nähden olisin ilkosillani yms."
Jokohan Ike kävi ao. lehden ostamassa...?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Ei vetoa minun kauneusihanteisiin kyllä tuo Tuksu. Toki hyvästä itsetunnosta plussaaLoka kirjoitti:Ja vielä.
Au naturel
...jos jotakuta kiinnostaa Jossun blogi, tässäpä linkki. Naurattaa.
http://www.hymy.fi/blogit/seksia-ja-sam ... sen-blogi/
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
Doctor Lecter
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Doctor Lecter kirjoitti:Lienee JT:lle odotettavissa äärimmäisen halveeraavia kommentteja kanssasisarilta; "no ei ole kummonen, elämänsä pilannu kun tollai esiintyy, kauhee miten se on rupsahtant, olen paljon kauniimpi mutta niin alas en vajoa että kenenkään nähden olisin ilkosillani yms."
Ei sinne päinkään...Tosin en ole kuvia nähnyt, mutta luotan Tohtorin makuun ja sanon : Ooh, on se upea mimmi.
Peeäs...Luulen, että Ilkka on Hymyn kestotilaaja eli ei ole käynyt ostamassa.
-
Doctor Lecter
^^^Hui, tuo Lonelinessin postaama kuva oli hiukan pelottava, ihan kun Tukiaisella ei olisi hampaita suussa (joku varjo juttu varmaan). No, mutta en olekaan tätä kohdeyleisöä vaan kateellinen kanssasisar-osastoa 
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right? John Mayer
Am I living it right? John Mayer
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Itse en kyllä käyttäisi ehkä asiallinen-sanaa kuvattaessa Johanna Tukiaista.Doctor Lecter kirjoitti: Noh! Pikemminkin asiallinen kuin upea.
Sanasta kun tulee mieleen joku kaamea kuivakko ja femakkomainen virkanainen.
Mutta koska olen niin vakuuttunut Tohtorin asiantuntemuksesta kyseisessä asiassa, niin menköön läpi tämä kerran.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Aaaarrrrggghhhhh.... jos esim. tästä seuraavasta kuvasta joku on kateellinen, niin silloin on kyllä pääkopassa jotakin pahasti viallaKatjushka kirjoitti:^^^Hui, tuo Lonelinessin postaama kuva oli hiukan pelottava, ihan kun Tukiaisella ei olisi hampaita suussa (joku varjo juttu varmaan). No, mutta en olekaan tätä kohdeyleisöä vaan kateellinen kanssasisar-osastoa
Myötähäpeä vaan lisääntyy päivä päivältä ja viikko viikolta.
Tää ei sitten sovi heikkohermoisille
http://img366.imageshack.us/img366/8957 ... 663zf5.jpg
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Täytyy korjata, että loka sen laittoi, mä vaan lainasin uusiks, kun ihmettelin Doctorin "ihastusta". Taitaa muuten tissit olla kumia tukiaisella, joten ei kiva. Eikä niitä tissejäkään kiinnosta katsoa, kun persoona on mitä on, vaikka en henk.koht tunne. Doctorille vielä pientä kuittia, että olet varmaan aika harvoja, jotka haluaa tuksua ajaaKatjushka kirjoitti:^^^Hui, tuo Lonelinessin postaama kuva oli hiukan pelottava, ihan kun Tukiaisella ei olisi hampaita suussa (joku varjo juttu varmaan). No, mutta en olekaan tätä kohdeyleisöä vaan kateellinen kanssasisar-osastoa
Paavo Arhinmäki on äijä!
Maija, samaa mieltä myös tästä esityksestä:maija turjukka kirjoitti:Aaaarrrrggghhhhh.... jos esim. tästä seuraavasta kuvasta joku on kateellinen, niin silloin on kyllä pääkopassa jotakin pahasti viallaKatjushka kirjoitti:^^^Hui, tuo Lonelinessin postaama kuva oli hiukan pelottava, ihan kun Tukiaisella ei olisi hampaita suussa (joku varjo juttu varmaan). No, mutta en olekaan tätä kohdeyleisöä vaan kateellinen kanssasisar-osastoa![]()
Myötähäpeä vaan lisääntyy päivä päivältä ja viikko viikolta.
Tää ei sitten sovi heikkohermoisille![]()
http://img366.imageshack.us/img366/8957 ... 663zf5.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3249/260 ... e1.jpg?v=0
*oksentelio*
Nerot hallitsevat kaaoksen
-
Doctor Lecter
Hah! No, leikkiähän minä. Tällä iällä enää ajella yhtään mitään... Mutta sainpahan taas puheenaihettaloneliness kirjoitti:Täytyy korjata, että loka sen laittoi, mä vaan lainasin uusiks, kun ihmettelin Doctorin "ihastusta". Taitaa muuten tissit olla kumia tukiaisella, joten ei kiva. Eikä niitä tissejäkään kiinnosta katsoa, kun persoona on mitä on, vaikka en henk.koht tunne. Doctorille vielä pientä kuittia, että olet varmaan aika harvoja, jotka haluaa tuksua ajaa
En kuitenkaan usko, että harvassa ovat ne tuksun pukille tahtovat. Kyllä niistä nyt jonniinmoisen jonon saisi kyhättyä.
Tuo tissien aitous täytyy tarkistaa. Kyllä noista Hymyn kuvista jotain osviittaa asiaan saisi.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja

Tukiaisen playboy kuva. Tässä linkki muiden ehdokkaiden kuviin. Nice. http://www.playboy.com/playmates/featur ... ch-p2.html

-
loneliness
- Jessica Fletcher
- Juliet Jones
- Axel Foley