Ex-ulkoministerimme Ike Kanerva

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Uusimmassa Hymyssä (syyskuun nro) Tukiainen esiintyy ilman rihmankiertämää. Ei olleskan paha. Kurvit kohdallaan. Lienee JT:lle odotettavissa äärimmäisen halveeraavia kommentteja kanssasisarilta; "no ei ole kummonen, elämänsä pilannu kun tollai esiintyy, kauhee miten se on rupsahtant, olen paljon kauniimpi mutta niin alas en vajoa että kenenkään nähden olisin ilkosillani yms."

Jokohan Ike kävi ao. lehden ostamassa...?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Loka kirjoitti:Ja vielä.

Au naturel
Kuva

...jos jotakuta kiinnostaa Jossun blogi, tässäpä linkki. Naurattaa.

http://www.hymy.fi/blogit/seksia-ja-sam ... sen-blogi/
Ei vetoa minun kauneusihanteisiin kyllä tuo Tuksu. Toki hyvästä itsetunnosta plussaa :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Doctor Lecter

Onhan tuossa mainitussa Hymyssä parempiakin kuvia kuin tämä postaamasi. Tukiaisella ei ainakaan ole puseron etumus tyhjä, kuten useimmilla Iltalehden kesätytöillä... 8)
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

hrrr...
Nerot hallitsevat kaaoksen
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Doctor Lecter kirjoitti:Lienee JT:lle odotettavissa äärimmäisen halveeraavia kommentteja kanssasisarilta; "no ei ole kummonen, elämänsä pilannu kun tollai esiintyy, kauhee miten se on rupsahtant, olen paljon kauniimpi mutta niin alas en vajoa että kenenkään nähden olisin ilkosillani yms."

Jokohan Ike kävi ao. lehden ostamassa...?

Ei sinne päinkään...Tosin en ole kuvia nähnyt, mutta luotan Tohtorin makuun ja sanon : Ooh, on se upea mimmi. 8)

Peeäs...Luulen, että Ilkka on Hymyn kestotilaaja eli ei ole käynyt ostamassa. :)
Doctor Lecter

Tiina kirjoitti:[Ei sinne päinkään...Tosin en ole kuvia nähnyt, mutta luotan Tohtorin makuun ja sanon : Ooh, on se upea mimmi. 8)
Noh! Pikemminkin asiallinen kuin upea. Varmaan ihan kohtuullinen ajettava. Riippuu tietysti kuskista 8)
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

^^^Hui, tuo Lonelinessin postaama kuva oli hiukan pelottava, ihan kun Tukiaisella ei olisi hampaita suussa (joku varjo juttu varmaan). No, mutta en olekaan tätä kohdeyleisöä vaan kateellinen kanssasisar-osastoa 8)
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Doctor Lecter kirjoitti: Noh! Pikemminkin asiallinen kuin upea.
Itse en kyllä käyttäisi ehkä asiallinen-sanaa kuvattaessa Johanna Tukiaista.
Sanasta kun tulee mieleen joku kaamea kuivakko ja femakkomainen virkanainen.
Mutta koska olen niin vakuuttunut Tohtorin asiantuntemuksesta kyseisessä asiassa, niin menköön läpi tämä kerran. 8)
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Katjushka kirjoitti:^^^Hui, tuo Lonelinessin postaama kuva oli hiukan pelottava, ihan kun Tukiaisella ei olisi hampaita suussa (joku varjo juttu varmaan). No, mutta en olekaan tätä kohdeyleisöä vaan kateellinen kanssasisar-osastoa 8)
Aaaarrrrggghhhhh.... jos esim. tästä seuraavasta kuvasta joku on kateellinen, niin silloin on kyllä pääkopassa jotakin pahasti vialla :shock:

Myötähäpeä vaan lisääntyy päivä päivältä ja viikko viikolta.
Tää ei sitten sovi heikkohermoisille 8)

http://img366.imageshack.us/img366/8957 ... 663zf5.jpg
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
loneliness
Jessica Fletcher

Katjushka kirjoitti:^^^Hui, tuo Lonelinessin postaama kuva oli hiukan pelottava, ihan kun Tukiaisella ei olisi hampaita suussa (joku varjo juttu varmaan). No, mutta en olekaan tätä kohdeyleisöä vaan kateellinen kanssasisar-osastoa 8)
Täytyy korjata, että loka sen laittoi, mä vaan lainasin uusiks, kun ihmettelin Doctorin "ihastusta". Taitaa muuten tissit olla kumia tukiaisella, joten ei kiva. Eikä niitä tissejäkään kiinnosta katsoa, kun persoona on mitä on, vaikka en henk.koht tunne. Doctorille vielä pientä kuittia, että olet varmaan aika harvoja, jotka haluaa tuksua ajaa :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

maija turjukka kirjoitti:
Aaaarrrrggghhhhh.... jos esim. tästä seuraavasta kuvasta joku on kateellinen, niin silloin on kyllä pääkopassa jotakin pahasti vialla :shock:

Myötähäpeä vaan lisääntyy päivä päivältä ja viikko viikolta.
Tää ei sitten sovi heikkohermoisille 8)

http://img366.imageshack.us/img366/8957 ... 663zf5.jpg
Maija, samaa mieltä myös tästä esityksestä:

http://farm4.static.flickr.com/3249/260 ... e1.jpg?v=0

*oksentelio*
Nerot hallitsevat kaaoksen
Doctor Lecter

loneliness kirjoitti:Täytyy korjata, että loka sen laittoi, mä vaan lainasin uusiks, kun ihmettelin Doctorin "ihastusta". Taitaa muuten tissit olla kumia tukiaisella, joten ei kiva. Eikä niitä tissejäkään kiinnosta katsoa, kun persoona on mitä on, vaikka en henk.koht tunne. Doctorille vielä pientä kuittia, että olet varmaan aika harvoja, jotka haluaa tuksua ajaa :lol:
Hah! No, leikkiähän minä. Tällä iällä enää ajella yhtään mitään... Mutta sainpahan taas puheenaihetta :P

En kuitenkaan usko, että harvassa ovat ne tuksun pukille tahtovat. Kyllä niistä nyt jonniinmoisen jonon saisi kyhättyä.

Tuo tissien aitous täytyy tarkistaa. Kyllä noista Hymyn kuvista jotain osviittaa asiaan saisi.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Kuva

Kuva

Kuva

Tukiaisen playboy kuva. Tässä linkki muiden ehdokkaiden kuviin. Nice. http://www.playboy.com/playmates/featur ... ch-p2.html
Kuva
loneliness
Jessica Fletcher

"Minun ja Julian kanssa". Näytti Julia olevan vähän hehkeämpi kuin Tuksu, mutta hyvällä itsetunnolla maailmassa rokataan usein. Tanssijan täytyy olla itsevarma, kun joutuu sheikkaamaan pienissä hepeneissä :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Loka kirjoitti: Kuva
Aika ärhäkkä herpes tytöllä, kun on levinnyt molempiin huuliin, nenän alle ja jopa nenänvarteen!
Vastaa Viestiin