Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Monster
Christopher Lorenzo

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Monster »

Vierivä kivi kirjoitti: La Joulu 09, 2023 2:29 pm
Monster kirjoitti: To Joulu 07, 2023 1:25 pm Shitlockilla ei nyt taida ymmärrys ja historian tuntemus riittää käsittämään sitä, millaiset ajat olivat ja miksi Lapuan liike syntyi.
Ja jos nyt sinimustat villapaidat kovin järkyttävät, niin en suosittele vierailemaan Lapualla ainakaan talviaikana. :D
YLE/JESSE MÄNTYSALO
24.11.2022 13:33

”Poliisin seksuaalirikostutkinnoista paljastui karmeita virheitä – epäilty raiskaus käsittelyyn vasta yli kolme vuotta tutkintapyynnön jälkeen.....
Onko Lapuan liikkeen porukka raiskannut Rasmuksen? Aivan uutta tietoa.
Monster
Christopher Lorenzo

Verinuoli kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 1:39 pm Mikäs se löytöpaikka sun tiedon mukaan on? Ja mistä tieto tupsahtanu?
Löytöpaikka on kerrottu ketjussa useaan, noin kymmeneen otteeseen. Siitä on esitetty maastokarttoja, useita satelliittikuvia, seikkaperäinen selostus, sinut on jopa luvattu kahden eri henkilön toimesta taluttaa sille löytöpaikalle.

Ja sinä vieläkin kyselet paikkaa.
Xbb15
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Xbb15 »

Monster kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 12:08 am
Monster kirjoitti: To Joulu 07, 2023 4:05 pm Ai niin, nyt tulevana lauantaina on kaikille avoin tilaisuus s-joen kirjastossa jossa tämä Ekku puhuu paskaa mm. haamuista, ufoista, kemikaalivanoista ja löytämistään kadonneista.

Kysykääpä häneltä yksikin löytämänsä kadonneen nimi, ja jos löydöstä on viranomaisfaktaa, eli ns. mustaa valkoisella, niin lupaan lahjoittaa 10 000e/löydetty Vapepan toimintaan 1.1.2024.

Edit.

Haastan, ja samalla oletan että ns. uskovaiset osallistuvat haasteeseen
No niin, nyt on sitten Meedio pitänyt tilaisuutensa. Paikalla oli ollut n. 5 henkilöä, meedio itse ja muut hörhöt mukaan laskettuna.

Yhtään nimeltä mainittua tämän hörhön muka löytämää kadonnutta, tietenkään, taaskaan, ei tullut mainittua.

Blogissaan tämä idiootti tietenkin jo vaati minulta rahaa, aivan kuin minä olisin tuolle rahan kipeälle, kusiselle huijarille joskus jotain luvannut maksaa.

Mutta ei muuta kuin nimeä kehiin, kyllä sillä piparit lähikaupasta voi vielä velaksi saada.
Ekku sanoi aiemmin että Rinta-Marttilan Esko löytyy kotitalonsa vintiltä tai kellarista ja etteivät etsijät vain ole hoksanneet tarkistaa sieltä.
Jos näin tosiaan kävisi, niin pakko se olisi kääntyä hänen uskoonsa. Toistaiseksi kyllä vielä olen epäuskoinen pakana.
Molo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Molo »

ruusumaa kirjoitti: La Joulu 09, 2023 7:50 pm Tipahti jorpakkoon, koska oli kännissä.
Niin varmasti kerrot joten sinun on sitten todistetusti tiedettävä jorpakko putoamispaikkakin varmuudella missä kohtaa on tipahtanut kännissä?

Lainaustornia lyhennetty. Viestittely alkaa mennä chatin puolelle
-NILS-
Verinuoli
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Verinuoli »

Monster kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 12:24 am
Verinuoli kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 1:39 pm Mikäs se löytöpaikka sun tiedon mukaan on? Ja mistä tieto tupsahtanu?
Löytöpaikka on kerrottu ketjussa useaan, noin kymmeneen otteeseen. Siitä on esitetty maastokarttoja, useita satelliittikuvia, seikkaperäinen selostus, sinut on jopa luvattu kahden eri henkilön toimesta taluttaa sille löytöpaikalle.

Varmaan huomasit että kysyin Topeliuksen tietoa löytöpaikasta ja mistä hän saanut tiedon. Olen sulle useaan kertaan perusteluineen maininnut että AK-10 kertoma paikka ei ole minun mielestäni uskottava, ja monia muitakin paikkoja on ketjussa esitetty.

Olet itsekin spekuloinut että jos löytöpaikka olisi tulvapenger alueella niin oltaisiin aloitettu jo rikostutkinta. Tulee mielikuva että et itsekään varmuudella löytöpaikkaa tiedä vaan perustuu päättelyyn.
Monster
Christopher Lorenzo

Löytöpaikan sijaintihan ei ole mitenkään riippuvainen uskomuksista ja mielikuvista. Se on se mikä se on.

Miksi jatkat kyselyä kun et kuitenkaan suostu uskomaan kun sinulle paikka ilmoitetaan?

Mitä sinä edes sillä tiedolla teet, eihän se sinulle kuulu yhtään mitenkään?

Olen spekuloinut sillä, että JOS löytöpaikka OLISI ollut tulvavallin takana, kuinka silloin olisi tutkinta tuosta jatkunut.
Monster
Christopher Lorenzo

Etsivä Shitlock kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 5:42 am
Verinuoli kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 1:20 am
Etsivä Shitlock kirjoitti: To Joulu 07, 2023 6:24 pm

Mikä olisi syy aloittaa rikostutkinta jos ulkoisen väkivallan merkkejä ei ole löytyy sitten ruumis mistä tahansa?
Epäilen että tälläkään kertaa Monsteri ei vastaa..
No juu, voihan olla että Monsterilta mennyt kysymys ohi tai sitten kysymys oli liian tyhmä vasrattavaksi. Veikkaan jälkimmäistä.
Veikkaat aivan oikein, mutta vastataan nyt. Syy aloittaa rikostutkinta tuossa tapauksessa olisi vahva todennäköisyys sille, että tapahtumaan liittyy muitakin henkilöitä.
Etsivä Shitlock
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Etsivä Shitlock »

Monster kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 6:02 pm
Etsivä Shitlock kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 5:42 am
Verinuoli kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 1:20 am

Epäilen että tälläkään kertaa Monsteri ei vastaa..
No juu, voihan olla että Monsterilta mennyt kysymys ohi tai sitten kysymys oli liian tyhmä vasrattavaksi. Veikkaan jälkimmäistä.
Veikkaat aivan oikein, mutta vastataan nyt. Syy aloittaa rikostutkinta tuossa tapauksessa olisi vahva todennäköisyys sille, että tapahtumaan liittyy muitakin henkilöitä.
Miksi?
-Eikö kyytiä saa tarjota Kauhavalle?
-Eikös kyytiä saa pyytää Kauhavalle?
-Eikö Kauhavalla saa mennä uimaan?
-Eikö Kauhavalla saa horjahtaa jokeen?
Lapuan terassivideo https://emalm.com/?v=lOXkX/
Monster
Christopher Lorenzo

Onko joku jossain väittänyt jotain tuollaista vai miksi kyselet kuin kyselyikäinen lapsi?
Etsivä Shitlock
Christopher Lorenzo

Monster kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 6:21 pm
Onko joku jossain väittänyt jotain tuollaista vai miksi kyselet kuin kyselyikäinen lapsi?
Mitä ihmettä. Kysyn vain syytä, miksi aloittaa rikostutkinta jos vainajassa ei ole ulkoisen väkivallan merkkejä.
Monster
Christopher Lorenzo

Etsivä Shitlock kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 6:29 pm
Mitä ihmettä. Kysyn vain syytä, miksi aloittaa rikostutkinta jos vainajassa ei ole ulkoisen väkivallan merkkejä.
Juurihan minä sen sinulle kerroin.
Verinuoli
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Verinuoli »

Monster kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 5:56 pm
Verinuoli kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 5:19 pm
Monster kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 12:24 am

Varmaan huomasit että kysyin Topeliuksen tietoa löytöpaikasta ja mistä hän saanut tiedon. Olen sulle useaan kertaan perusteluineen maininnut että AK-10 kertoma paikka ei ole minun mielestäni uskottava, ja monia muitakin paikkoja on ketjussa esitetty.

Olet itsekin spekuloinut että jos löytöpaikka olisi tulvapenger alueella niin oltaisiin aloitettu jo rikostutkinta. Tulee mielikuva että et itsekään varmuudella löytöpaikkaa tiedä vaan perustuu päättelyyn.
Löytöpaikan sijaintihan ei ole mitenkään riippuvainen uskomuksista ja mielikuvista. Se on se mikä se on.

Miksi jatkat kyselyä kun et kuitenkaan suostu uskomaan kun sinulle paikka ilmoitetaan?

Olen spekuloinut sillä, että JOS löytöpaikka OLISI ollut tulvavallin takana, kuinka silloin olisi tutkinta tuosta jatkunut.
Mikä sinua häiritsee jos kysyn Topeliukselta mikä hänen tietonsa mukaan on löytöpaikka, tai jos en vielä suostu ristiriitaisia kertomuksia esittäneen ak-10 löytöpaikkaa luotettavaksi ajattelemaan.

Olisi mielestäni outoa jos juttua pitkään seuranneena minua ei kiinnostaisi mm. löytöpaikka.
Etsivä Shitlock
Christopher Lorenzo

Monster kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 6:35 pm
Etsivä Shitlock kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 6:29 pm
Juurihan minä sen sinulle kerroin.
No voisitko selostaa perusteet täydellisemmin, moni varmaan jo ymmärtänyt vastauksesi, mutta itse kun olen vähän tällainen hitaalla käyvä ruumisrunkkaava Pissa-Liisa, niin tarvitsen selkokielisempää tekstiä. Itse vain en näe, että pitäisi rikostutkinta aloittaa jos ulkoisen väkivallan merkkejä ei ole löydetty, niin mikä olisi rikos. Riittääkö muka epäselvät olosuhteet rikostutkinnan käynnistymiselle?
Monster
Christopher Lorenzo

Verinuoli kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 6:41 pm
Mikä sinua häiritsee jos kysyn Topeliukselta mikä hänen tietonsa mukaan on löytöpaikka, tai jos en vielä suostu ristiriitaisia kertomuksia esittäneen ak-10 löytöpaikkaa luotettavaksi ajattelemaan.

Olisi mielestäni outoa jos juttua pitkään seuranneena minua ei kiinnostaisi mm. löytöpaikka.
Se on kerrottu jo moneen kertaan, et vain suostu millään uskomaan. Luuletko ihan vakavissasi että se paikka muuttuu tuolla jankkaamisella joksikin toiseksi?
Amandalooni
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Verinuoli kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 6:41 pm
Monster kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 5:56 pm
Verinuoli kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 5:19 pm

Monsteri jaksaa vastailla aika tiuhaan, mut kysyttyihin kysymyksiin ei pysty vastaamaan. Kiertelee.
"Miksi kyselet löytyöpaikkaa, eihän se sinulle kuulu mitenkään?" Huoh. Tolla menttaliteetilla ei kuulu mikään kellekään tähän asiaan liittyen.
Kunhan möyhöö, eikä itekä tiä oikeesti faktoja.
Vastaa Viestiin