Markja vs. poppoo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

markja kirjoitti:
joey kirjoitti:Eikö sinua, markja, lainkaan hämmästytä se, miksi kukaan ei ymmärrä tai ota tosissaan näitä lähteitäsi? Uskotko ihan aidosti, että kaikissa sinua ympäröivissä ihmisissä on jotakin vikaa? Vai voisiko sittenkin olla, että lähteissäsi on vikaa? Kumpaa pidät todennäköisempänä?
Kyllä monet ymmärtävät ja ovat sen sanoneetkin. Yleensä vain ne, jotka ovat samaa mieltä, eivät sen enempää innostu edes kommentoimaan. Sen sijaan idiootit, jotka eivät ymmärrä, jauhavat samaa roskaansa kerrasta toiseen...
Markja: "Minä osaan ajatella ja olla kriittinen."
Markja: "3/4 kodittomien poikien hyväksikäyttäjistä naisia"
Markja: "Kyseessä on käsittääkseni gradu."
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Marsalkka kirjoitti:
markja kirjoitti:
joey kirjoitti:Eikö sinua, markja, lainkaan hämmästytä se, miksi kukaan ei ymmärrä tai ota tosissaan näitä lähteitäsi? Uskotko ihan aidosti, että kaikissa sinua ympäröivissä ihmisissä on jotakin vikaa? Vai voisiko sittenkin olla, että lähteissäsi on vikaa? Kumpaa pidät todennäköisempänä?
Kyllä monet ymmärtävät ja ovat sen sanoneetkin. Yleensä vain ne, jotka ovat samaa mieltä, eivät sen enempää innostu edes kommentoimaan. Sen sijaan idiootit, jotka eivät ymmärrä, jauhavat samaa roskaansa kerrasta toiseen...
Markja: "Minä osaan ajatella ja olla kriittinen."
Markja: "3/4 kodittomien poikien hyväksikäyttäjistä naisia"
Markja: "Kyseessä on käsittääkseni gradu."
Asia on niin että markja on yliviisas. Emme tavalliset kuolevaiset ymmärrä 289 ÄO:n omaavaa sairaanhoitajaa. Kyseessä on samanlainen häiriö kuin kehitysvamma, jäät "normaalin" porukan ulkopuolelle.... :roll:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Kylli kirjoitti:
markja kirjoitti:
Mata Hari kirjoitti:Itseasiassa Markus on minusta aivan ihana. Välillä raivostuttaa, välillä naurattaa, välillä puhuu viisaita. Tekisi mieli suorastaan hiukan tukistaa ja läpsäistä pyllylle poikaa, joka puhuu välillä niin tuhmia sanojakin. Tiedä sitten, mikä peto sieltä paljastuisi...Ja eihän sitä tiedä millaisia taitoja hoitajapojalta löytyy 8)
Tyypillistä naissukupuolen ihastusta "pahaan poikaan" eli renttuun. Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole renttu. Sellaista kun kaipaat niin marssippa lähimpään pubiin tai muuhun juottolaan sellaista hakemaan.
:D :D Aikamoista tulkintaa jos tuon perusteella kokee tulleensa ihastuksen kohteeksi ja rentuksi määritellyksi :D :D
Mä oon se renttu. Markja on nörtti. Valitettavasti Kylli on jo varattu. Ottaisin. 8) 8) 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

joey kirjoitti:
markja kirjoitti:
joey kirjoitti:Suomessa kunnioitetaan hyviä tapoja ja toisten huomioimista,
Niin varmaan Kiinassakin ja senpä vuoksi pikku Huan saa kuulan kalloonsa. Sinusta se on oikein, minusta ei. Thats it.
Niin, tässä ote HS:n Seppo Lehdon tuomiota käsittelevästä artikkelista:

Käräjäoikeus arvioi tekoja "poikkeuksellisen vakaviksi".

Lehto kirjoitti tekstejään internetin blogspot.com-sivustolle. Niissä esitettiin halventavia väitteitä asianomistajien seksuaalisesta käyttäytymisestä, väitteitä näiden syyllistymisistä rikoksiin ja muita loukkaavia ilmauksia. Osa sivustoista on kirjoitettu, niin kuin asianomistaja olisi itse ne kirjoittanut. Osassa oli myös kehotuksia käyttää väkivaltaa näitä kohtaan. Lehto halvensi myös islamin uskoa ja esitti rasistisia aineistoa.
Törkeä kunnianloukkaus ja perusteettomat, loukkaavat väitteet Suomessa on hieman eri asia kuin se, että Kiinassa pääsee tuomiolle pelkästä valtiomuodon vastustamisesta.

Osaatko jotenkin perustella sen, miksi jokaisella pitäisi olla täysi vapaus loukata ja halventaa muita?
Katsoppas joey, kyllä maailmaan puhetta mahtuu. Ja henkilökohtaisesti haluaisin "puhdistaa" Suomen. Eikö meillä ole riittävästi somaliraiskaajia yms. :?: :?: :?:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Pakko yhtyä ajatuksen tasolla Mata Hariin.
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

^heh, ymmärsit pointin. Tosinaiset ymmärtää!
Nylonköysi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

Marsalkka kirjoitti:
markja kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Olettaisin, että monikaan työnantaja ei tykkää, että työntekijä kirjoittelee omalla nimellään inttäärnetissä kohtalaisen lapsellisia kirjoituksia.
Et siis ymmärrä, että
A) Työnantajalla ei ole lain suomaa oikeutta kaivaa tietoja työntekjästä mm. netistä...jos tekee, syyllistyy rikokseen.
Tähän en ottanut kantaa. Oletan vain, että monikaan työnantaja ei tykkää, että työntekijä kirjoittelee omalla nimellään inttäärnetissä kohtalaisen lapsellisia kirjoituksia.

En minäkään kyllä työnantajana haluaisi palkata pelleä töihin.
Miksi ihmeessä ihmiset kirjoittelevat omalla nimellään inttärnettiin? En tajua. Ainahan jos sinulla on naama / nimi jollain foorumilla, siitä voi syntyä vaikeuksia. Etenkin jälkimmäisestä jos ja kun sellainen juttu kun google on keksitty.

Minä kirjoitan nettiin ihan hirveästi, mutta omaa nimeäni en käytä yhdelläkään foorumilla. Omakuviakaan en harrasta. Jopa kaameaan suomi24.fi foorumiin omaan tunnukset. Joita käytän. :twisted:

EDIT: Ja vaikka oma nimeni ei ole ihan yleisimpiä, on se kuitenkin sen verran yleinen, että kaimojakin löytyy. Jos siis nettiin joutuu törkyä minun nimelläni, syytän kaimaa. 8) Googletin huvikseni itseni juuri enkä löytänyt itsestäni netistä mitään, mikä ei liittyisi työ/harrastustoimintaan. En edes kenestäkään kaimasta.
Nylonköysi
Agentti Scully

markja kirjoitti: Se, että esimerkiksi tällä foorumilla minä taidan olla ainoa joka kirjoittaa omalla nimellään, kertoo karua kieltä siitä, että sananvapautta ja demokratiaa ei ole. Jos olisi, ei olisi mitään syytä piiloutua nimimerkin taakse. Fakta on, että jengi piiloutuu nimimerkin taakse juurikin siksi, että pelkää "seurauksia" jos muut saisivat tietää, mitä OIKEASTI ajattelette.
Vitut. Minä ainakin kirjoitan nimimerkillä siksi, etten tahdo että jokainen neljätoistavuotiaasta asti nettiin päästämäni aivopieru olisi kenen tahansa nähtävissä.

Sekä siksi, että jos kirjoittaa nimellään, saattaapi käydä niin, että joku kaunis päivä joku tulee vaikkapa työpaikallesi ja vetäisee turpaan. Vaikket olisi edes mikään ristiriitaisia tunteita herättävä henkilö. Tai sitten saat jonkun intohimoisen ihailijan, joka kirjoittelee rakkauskirjeitä ja lähetteleen irtileikattuja pupunsydämiä postissa... Onhan näitä ollut. 8)

Tuskin työnantajaa ihan hirveästi kiinnostaa, mitä nettiin kirjoittelee kunhan ei tee sitä työaikana ja jättää ne pahimmat aivopierut pois.
Nylonköysi
Agentti Scully

markja kirjoitti: Itse kannatan hyvin voimakkaasti näiden oikeuksien suojaa ja minusta esimerkiksi se, että joku huutaa "vittu mä tapan sunt" oikeuttaa välittömästi siinä paikassa ja hetkessä tappamaan kyseisen henkilön millä tahansa keinolla, ilman mitään rangaistusta tai korvausta tietysti. Miksi? Koska ihmisen fyysinen koskemattomuus ja elämä on niin arvokasta, ettei kenenkään tarvitse ottaa edes riskiä niiden menettämisestä.
Nakkikioskeista tulee mielenkiintoisia paikkoja, jos moinen uudistus menisi läpi kun Markus pääsee eduskuntaan. :shock:

Mulle muuten olisi suomikaksnelosessa nyrkkiä tarjolla. Saanko ottaa selville ip-osoitteen ja mennä haulikon kanssa oven taa?
Nylonköysi
Agentti Scully

Porin kirjoitti:
markja kirjoitti: Noin tuhannennen kerran: Siellä on ne linkit lähteisiin, joita käytän ja joiden pohjalta asiani esitän.
Toivottavasti viimeinen viesti tähän ketjuun...
Läskinä homona et ymmärrä, että et vaan osaa englannin kieltä. Siksi sinun blogisi on kuin vitsikirja.
Pori kiittää!
Hyvä Turku. Toivottavasti uppåatte pian mereen. Moi!
Kävin vähän blogia katteleen. Ei se ruma ole.

Muista asioista en viitsi ottaa kantaa. Menee köydenpään yli ja lujaa.

Parasta viihdettä tämä ketju on kuitenkin ollut viikkoihin. Voitti jopa Johanna Tukiaisen au naturell-kuvan maikkarin webbisivustolla.

Kiitos teille, saan nukuttua vain viisi tuntia tämän ketjun takia. 8)
John Smith
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja John Smith »

Nylonköysi kirjoitti:
markja kirjoitti: Itse kannatan hyvin voimakkaasti näiden oikeuksien suojaa ja minusta esimerkiksi se, että joku huutaa "vittu mä tapan sunt" oikeuttaa välittömästi siinä paikassa ja hetkessä tappamaan kyseisen henkilön millä tahansa keinolla, ilman mitään rangaistusta tai korvausta tietysti. Miksi? Koska ihmisen fyysinen koskemattomuus ja elämä on niin arvokasta, ettei kenenkään tarvitse ottaa edes riskiä niiden menettämisestä.
Nakkikioskeista tulee mielenkiintoisia paikkoja, jos moinen uudistus menisi läpi kun Markus pääsee eduskuntaan. :shock:

Mulle muuten olisi suomikaksnelosessa nyrkkiä tarjolla. Saanko ottaa selville ip-osoitteen ja mennä haulikon kanssa oven taa?
Puhumattakaan siitä, kuinka moni psykopaatti alkaisi kulkea piilotettu Beretta povitaskussa vittuilemassa kaikille vastaantulijoille, kunnes jollakulla napsahtaa. Ja PUM! Itsepuolustusta...
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Älkää nyt viittikö jauhaa samaa asiaa Markuksen kanssa.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Vitun idiootit, ampukaa itsenne.

Idiootteina ette vain tajua!

Koittakaahan nyt tajuta lakata härkkimästä tuota Markusta...
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

pekkaeric kirjoitti:Vitun idiootit, ampukaa itsenne.

Idiootteina ette vain tajua!

Koittakaahan nyt tajuta lakata härkkimästä tuota Markusta...

Koita idiootti ite vaikka saada turhat postaukset samaan viestiin.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
jamikki
Alokas

Viesti Kirjoittaja jamikki »

Nylonköysi kirjoitti:
Tämä on kyllä ajatustasolla mielenkiintoista. Olenko ymmärtänyt markjan logiikan oikein? Eli kuka tahansa saa soittaa suuta kenelle tahansa ilman juridisia seurauksia, mutta kuitenkin tämän suunsoittajan voi pistää kylmäksi myös ilman seurauksia.

Onkohan tämä minarkia-markjan taka-ajatus, että voi lakkauttaa tuomioistuimet, kun tappaminen legalisoituu? Jatkossa kaikkiin henkirikoksiin on sitten "oikeutettu" syynsä, joten tuomioita ei kenellekään tule. Voila! Vankiloitakin voi siten aika paljon siirtää tuottavampaan käyttöön.

En itse haluaisi kuolla sen takia, että joku harhoja näkevä ja kuuleva oman elämänsä Likainen Harry tuikkaisi minut kadulla hengiltä, koska kuulee minun äänettömästi vittuilevan hänelle. Markjan systeemissä tämä tyyppihän olisi todellinen sankari, joka omien sanojensa mukaan poistaa roska-ainesta kaduilta.

Ehkä menin sivuraiteelle tai liian pitkälle johtopäätöksissä, mutta ajatuskehitelmänä tuo on aika vekkuli.
Lukittu