Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ymer on jonkun sortin jugurtti, kerma tai hevonen, joka pomppasi ensimmäisenä googlen kuvahausta.

Miksei pessimisti voi pettyä?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Koska ajattelee jo valmiiksi siten että kaikki menee päin takapuolta.

Onko sinua koskaan pyydetty televisioon? Kjäh.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

On ja ihan lähiaikoina. Ihme sattuma miten Loka keksi kysyä juuri tätä. :roll: :lol:

Oletko koskaan hakenut johonkin tv-ohjelmaan vapaaehtoisesti?
Idols? BB? tms.?
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Kyllä kukaan varmasti on, mutta itse en ole 8) On kyllä pyydetty muutamaankin kertaan ja joskus tenavana olen telkkarissa esiintynytkin.

Mikä on paras hetki päivästä? Miksi?
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Klo:22 jälkeen illalla on ehdottomasti paras hetki vuorokaudesta on rauhallista ja pimeetä ulkona.
Sama eteenpäin!
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

silloin kun lapset nukkuvat ja mies on töissä..ja voi olla mihin aikaan vaan..kilpailee kyllä kovasti niiden minuuttien kanssa jolloin etsiskelen kadonneita vatsalihaksiani (ei oo vielä läytyneet mutta aika-ajoin tuntuu senverran että kyllä ne siellä jossain vielä on...

osaatko/osasitko nauttia siitä ajasta kun kukaan ei ollut riippuvainen sinusta tai sinä et ollut riippuvainen muista?????
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Osasin kyllä. :)

Lupasi hyviä ilmoja muutamaksi päiväksi.
Aiotko ulkoilla?
H.P.
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja H.P. »

Ei kykene, kun töiden parissa menee päivät/illat :cry:

Onko sinulla jo merkkejä kaamosmasennuksesta? 8)
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Kaamosmasennus ei katso vuodenaikaa :lol:

Samalla...?
Paavo Arhinmäki on äijä!
antwerpen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja antwerpen »

H.P. kirjoitti:
Onko sinulla jo merkkejä kaamosmasennuksesta? 8)
Mulla nyt on aina jonkinmoinen masennus päällä. Mutta kevät on ylivoimaisesti pahin vuodenaika tässä asiassa.

Hesarissa oli taas tänään (mun ajatuksiin nähden) täysin absurdia löpinää kirkkoon kuulumattomien hautaamisesta. Kysynkin, että onko olemassa jotain kaavaketta, jonka täyttämällä voisi varmistua, ettei kukaan vahingossakaan hautaa minua mihinkään uskonnollisen organisaation omistamalle tai hallinnoimalle maa-alueelle? (Kammottaa jo pelkkä ajatuskin, että joku hautaisi minut kirkon hautausmaalle.)
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Kaamosmasennusta ei ole minulla koskaan ollut eikä tule koskaan olemaankaan, nautin suunnattomasti syksystä, kovista tuulista, kylmistä ilmoista, syyssateista... Ilokseni huomasin tänään (1,5h syksynfiilistelylenkilläni :lol:) että puut ovat hiljalleen alkaneet luopua lehdistään. Ahh, tulevina vapaapäivinä (joita on piakkoin luvassa useampia) joutuu suuntaamaan kaulaliina-villapaita-ostoksille 8)

edit: Äh, antwerpen kiilasi röyhkeästi väliin. Käsittääkseni sellaista kaavaketta ei ole olemassa, mutta eroamalla kirkosta ja mainitsemalla asiasta toiveistaan testamentissa, mahdollisuudet joutua kirkkomaan multiin vähenevät huomattavasti varsinkin silloin, jos on jälkeläisiä tai muita luotettavia läheisiä huolehtimassa kuolemaa seuraavista toimituksista.

Muotoilen hieman uudelleen cicen kysymyksen: Onko joku sinusta riippuvainen? Perustele vastauksesi.
antwerpen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja antwerpen »

joey kirjoitti:
edit: Äh, antwerpen kiilasi röyhkeästi väliin. Käsittääkseni sellaista kaavaketta ei ole olemassa, mutta eroamalla kirkosta ja mainitsemalla asiasta toiveistaan testamentissa, mahdollisuudet joutua kirkkomaan multiin vähenevät huomattavasti varsinkin silloin, jos on jälkeläisiä tai muita luotettavia läheisiä huolehtimassa kuolemaa seuraavista toimituksista.
Anteeksi kiilauksesta. :twisted:
Onneksi ei ole tarvinnut erota kirkosta, kun en ole siihen koskaan kuulunutkaan. Näinhä se tietysti on kuten kirjoitit. Ja jos nyt kuolisin, niin mun tahtoni tässä asiassa kyllä toteutuisi. Mutta tässä on toivottavasti vielä monta vuosikymmentä elinaikaa jäljellä ja se voi hyvin olla, ettei minulla (sisaruksettomana)ole ketään lähisukulaisia olemassa kun kuolen, kun en ainakaa biologisia lapsia aio hankkia. Anteeksi tästä välikommentista.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^Sori, tuun sönkkää OT:tä. Mutta juuri satuin lukemaan jonkun piispan/papin haastattelun jonka mukaan KAIKKI RIIPPUMATTA uskontokunnastaan/uskomattomuudestaan haudataan kirkon maalle. En tiedä sitten puhuiko pappi puutaheinää. Eipä jää itselle sitten vaihtoehdoksi kuin polttaminen.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

joey kirjoitti:Muotoilen hieman uudelleen cicen kysymyksen: Onko joku sinusta riippuvainen? Perustele vastauksesi.
Lapseni ovat sen ikäisiä, että ovat vielä taloudellisesti, joskaan ehkä eivät muuten, riippuvaisia minusta. Aikuisen, "vieraan" ihmisen riippuvuutta sen sijaan en oikein ole koskaan kestänyt.

Oletko itse riippuvainen jostakin ihmisestä?
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Mariacka kirjoitti:
Oletko itse riippuvainen jostakin ihmisestä?
En tunne olevani riippuvainen siten, etten voisi elää ilman jotakuta. En ole riippuvainen taloudellisestikaan.

Henkilökohtainen elämä on mukavampaa, kun saa olla vuorovaikutuksessa toisten kanssa. Se on tärkeää myös minuudelleni. Jos kosketusta johonkin toiseen ihmiseen ei olisi, lakkaisin kehittymästä.

Kuitenkin tavallaan me olemme monessa suhteessa riippuvaisia toisista ihmisistä. Kuluttajana en ole omavarainen ravinnon suhteen, hyvinvointini riippuu tarvittaessa saamistani terveyspalveluista, ym.

Sama hyvä kysymys.
Lukittu