Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
combat18
- Martin Beck
Klo:22 jälkeen illalla on ehdottomasti paras hetki vuorokaudesta on rauhallista ja pimeetä ulkona.
Sama eteenpäin!
Sama eteenpäin!
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

silloin kun lapset nukkuvat ja mies on töissä..ja voi olla mihin aikaan vaan..kilpailee kyllä kovasti niiden minuuttien kanssa jolloin etsiskelen kadonneita vatsalihaksiani (ei oo vielä läytyneet mutta aika-ajoin tuntuu senverran että kyllä ne siellä jossain vielä on...
osaatko/osasitko nauttia siitä ajasta kun kukaan ei ollut riippuvainen sinusta tai sinä et ollut riippuvainen muista?????
osaatko/osasitko nauttia siitä ajasta kun kukaan ei ollut riippuvainen sinusta tai sinä et ollut riippuvainen muista?????
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Mulla nyt on aina jonkinmoinen masennus päällä. Mutta kevät on ylivoimaisesti pahin vuodenaika tässä asiassa.H.P. kirjoitti:
Onko sinulla jo merkkejä kaamosmasennuksesta?
Hesarissa oli taas tänään (mun ajatuksiin nähden) täysin absurdia löpinää kirkkoon kuulumattomien hautaamisesta. Kysynkin, että onko olemassa jotain kaavaketta, jonka täyttämällä voisi varmistua, ettei kukaan vahingossakaan hautaa minua mihinkään uskonnollisen organisaation omistamalle tai hallinnoimalle maa-alueelle? (Kammottaa jo pelkkä ajatuskin, että joku hautaisi minut kirkon hautausmaalle.)
Kaamosmasennusta ei ole minulla koskaan ollut eikä tule koskaan olemaankaan, nautin suunnattomasti syksystä, kovista tuulista, kylmistä ilmoista, syyssateista... Ilokseni huomasin tänään (1,5h syksynfiilistelylenkilläni
) että puut ovat hiljalleen alkaneet luopua lehdistään. Ahh, tulevina vapaapäivinä (joita on piakkoin luvassa useampia) joutuu suuntaamaan kaulaliina-villapaita-ostoksille
edit: Äh, antwerpen kiilasi röyhkeästi väliin. Käsittääkseni sellaista kaavaketta ei ole olemassa, mutta eroamalla kirkosta ja mainitsemalla asiasta toiveistaan testamentissa, mahdollisuudet joutua kirkkomaan multiin vähenevät huomattavasti varsinkin silloin, jos on jälkeläisiä tai muita luotettavia läheisiä huolehtimassa kuolemaa seuraavista toimituksista.
Muotoilen hieman uudelleen cicen kysymyksen: Onko joku sinusta riippuvainen? Perustele vastauksesi.
edit: Äh, antwerpen kiilasi röyhkeästi väliin. Käsittääkseni sellaista kaavaketta ei ole olemassa, mutta eroamalla kirkosta ja mainitsemalla asiasta toiveistaan testamentissa, mahdollisuudet joutua kirkkomaan multiin vähenevät huomattavasti varsinkin silloin, jos on jälkeläisiä tai muita luotettavia läheisiä huolehtimassa kuolemaa seuraavista toimituksista.
Muotoilen hieman uudelleen cicen kysymyksen: Onko joku sinusta riippuvainen? Perustele vastauksesi.
Anteeksi kiilauksesta.joey kirjoitti:
Onneksi ei ole tarvinnut erota kirkosta, kun en ole siihen koskaan kuulunutkaan. Näinhä se tietysti on kuten kirjoitit. Ja jos nyt kuolisin, niin mun tahtoni tässä asiassa kyllä toteutuisi. Mutta tässä on toivottavasti vielä monta vuosikymmentä elinaikaa jäljellä ja se voi hyvin olla, ettei minulla (sisaruksettomana)ole ketään lähisukulaisia olemassa kun kuolen, kun en ainakaa biologisia lapsia aio hankkia. Anteeksi tästä välikommentista.
Lapseni ovat sen ikäisiä, että ovat vielä taloudellisesti, joskaan ehkä eivät muuten, riippuvaisia minusta. Aikuisen, "vieraan" ihmisen riippuvuutta sen sijaan en oikein ole koskaan kestänyt.joey kirjoitti:Muotoilen hieman uudelleen cicen kysymyksen: Onko joku sinusta riippuvainen? Perustele vastauksesi.
Oletko itse riippuvainen jostakin ihmisestä?
- Juliet Jones
- Axel Foley
En tunne olevani riippuvainen siten, etten voisi elää ilman jotakuta. En ole riippuvainen taloudellisestikaan.Mariacka kirjoitti:
Oletko itse riippuvainen jostakin ihmisestä?
Henkilökohtainen elämä on mukavampaa, kun saa olla vuorovaikutuksessa toisten kanssa. Se on tärkeää myös minuudelleni. Jos kosketusta johonkin toiseen ihmiseen ei olisi, lakkaisin kehittymästä.
Kuitenkin tavallaan me olemme monessa suhteessa riippuvaisia toisista ihmisistä. Kuluttajana en ole omavarainen ravinnon suhteen, hyvinvointini riippuu tarvittaessa saamistani terveyspalveluista, ym.
Sama hyvä kysymys.