Tirehtoori kirjoitti: Su Tammi 21, 2024 5:22 pm
Amandalooni kirjoitti: Su Tammi 21, 2024 5:07 pm
Kauankohan maksimissaan niissä piilevätutkimuksissa voi kestää?
Sellisäks haluisin kysyy, lähinnä Tirehtoorilt, et mikäköhä reittivalinta olis Rasmuksella kävellen ollu LH:sta joelle?
Riippuen vastauksesta, ni näkyskö ärrältä tän reitin kulkenut hlö?
Henkilökohtaasesti en usko että täs tapaukses teherään piilevätutkimuksia. Toki vaan oma miälipire asiaan.
Riippuu mihinkä se olis ollu menossa. Jo kotia päin tai yläasteelle niin lyhin reitti ei näy ärrälle. Toki olis senki kautta voinu kulukia.
No eikös laki määrää, et pakko tehr ku löytyny vesistö likeelt?
Jos se ois seikkaillu yläasteel, ni kai joku ois sen siinäki matkal nähny?
Se ny kummastuttaa, et kukaa ei oo nähny, iha sama mihipäi o kävelly, siis jos ois kävellyt ylipääs jonnekin.
Tommone tyyppi, kenet kaikki ton ikäset tunsi, ja olleet liikkeel, ni ei muka ois havaintoo, et kävelee yksin josain.
Sosiaalinen, kivana pidetty, ehkä jopa ylivilkas kaveri. Semmonenko lähtis kotioppäin- tai joenrantaan yksin? Ei vitussa, sanon minä.
Mua ei kiinnosta kinastella et mistä löytyi, oliko vettä keuhkoissa vai ei, se on turhaa, koska tuloksia piilevätutkimuksista ei tiedetä..
Joki voi kuljettaa, tai pitää paikoillaan.
Mua kiinnostaa tapahtumat LH:sta lähdön jälkeen.
Matka joelle ei oo pitkä, mut onko ikinä päässy sinpäi edes lähtemään, vai jotain tapahtunut sitä ennen, se pitäs ol ykkösprioriteetti tutkimuksis.
Videoita on paljon enemmän olemassa, mitä on julkastu.
En tajuu, miks niit ei julkast. Suojellaan videoilla olijoita? Vai mikä syy?