"Jessica joutuu vähintäänkin hyvin vakavaan hengenvaaraan ja mahdollisesti nääntyy kuoliaaksi"spiderman83 kirjoitti: La Tammi 27, 2024 10:29 pmMinä uskon myös että tekijän tarkoitus on ollut alusta asti tappaa koko perhe, ei vain aikuisia. Tämänhän ensimmäinen tutkinnanjohtaja käytännössä myönsi Aamulehden jutussa sanoessaan että jutun lähtökohta on kolme murhaa. Pitää muistaa että poliisilla on paljon sellaista tietoa esim. Jessican tavanomaiseen nukkumispaikkaan ja vesisängyn puhkomisjälkiin liittyen, mitä ei ole julkisuudessa kerrottu.Blondijuristi kirjoitti: La Tammi 27, 2024 9:22 pmNiin ja mitä tulee tuohon juttuun että Berit tapettiin koska oli silminnäkijä, niin eihän tuossa ole mitään järkeä? Kai tappaja nyt tiesi että jos yöllä menee perheen kotiin niin varmaan siellä puoliso herää ja näkee. Ei se voinut olla mikään yllätys kenellekään. Kyllä sinne on menty ihan aikeessa tappaa koko perhe.Blondijuristi kirjoitti: La Tammi 27, 2024 9:16 pm
Olen samaa mieltä. Olen myös valmis muuttamaan näkemyksiäni jos tulee järkevämpiä teorioita, ja Niemen jaksot kuunneltuani aloin myös miettiä että ehkä tässä on alamaailmaan liittyvä juttu kyseessä. Silti joku siinä ei täsmää. Tekotapa, tekopaikka. Ei sovi siihen että intohimolla jollain kirveellä on mätkitty ja murhattu koko perhe.
Se teoria myös, että Berit olisi sekaantunut johonkin. No mites se mitä hän oli sanonut tuttavalleen, että ei tiedä mistä Veikon rahat tulevat, eikä haluakaan tietää?
No, jokatapauksessa uskon samaan mitä Veikon oma perhe epäili. Onhan murhista selvinnyt ihmisiä, moniakin. Siis ne murhaajat![]()
Minua myös ihmettyttää joidenkin näkemys että tekijä olisi jollain tavalla säälinyt Jessicaa koska ei tätä surmannut. Tekijä on kuitenkin varmasti tiennyt taloon mennessään, että Jessica joutuu vähintäänkin hyvin vakavaan hengenvaaraan ja mahdollisesti nääntyy kuoliaaksi.
Lähtökohtaisesti on hyvin todennäköisesti olettanut, että vauva nukkuu omassa kaukalossaan. Tekijä voinut helposti olettaa, että uhrit löydetään maanantaina/taloon murtaudutaan.
Toki voisi olettaa, että tekijä olisi voinut viedä vauvan paikalle, josta hänet helpommin löydetään.