Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Tirehtoori
Harjunpää

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

Molo kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 2:46 pm Kaikkea asian vierestä epäoleellista spekua Tirehtoorilla. En ole koskaan puhunut, että olen kulkenut tai minun ystävä jolta olisin kuullut.
Tässä kerrot että olet suaraan kuullu asian silminnäkijältä. Vaikka ei se välttämättä ystävä kyllä olekaan. Joku tuttu kuitenkin kun oot adian siltä kuullu.
Molo kirjoitti: La Helmi 03, 2024 10:56 am
HKV kirjoitti: La Helmi 03, 2024 9:51 am

Pitääkö jutut paikkaansa että katoamis yöllä nähty auto ämpin sillalla? Poliisit ja omaiset pyydelleet vihjeitä? Tälläisestä ei mitään mainintaa?
Pitää paikkansa tuo kertomus joka on kuultu suoraan silminnäkijöiltä. Auto on ollut parkissa sillalla Ämpissä n.kl 3 katoamisyönä. En keksi mitään syytä miksi valehtelisivat pikemminkin järkyttyneitä. On myös tiettävästi ainakin yksi muu auto nähnyt joka ajanut sillalta samaan aikaan ohi.
Sano mun sanoneen. JOESSA SE ON
Monster
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Monster »

Sipi kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 2:54 pm
Tirehtoori kirjoitti: To Helmi 01, 2024 9:32 pm En viitis sun kans vängätä, mutta torista joku noista vääräksi. Se ei riitä että näköhavaanto on jokirannas vuatta myähemmin.

Turhaa auot leukojas kun et pysty toristamaan mitään noista vääräksi. Sun miälipiteellä ei ole merkitystä. Vain fakta kelepaa.
Okei. Sen verran nyt puutun, että onko Tirehtöörillä faktaa siitä, että näköjavaintoja ei ole? Entä faktaa siitä, että rikosta ei ole tapahtunut? Poliisilla ei ole, joten jos sinulla on, kuulisin mielelläni.

Koko vänkäys on älytöntä ja jatkuu vaan.
Onko sinulla mennyt asian uutisointi täysin ohi, jos et vieläkään tiedä mihin näköhavainnot Rasmuksesta päättyvät?
Monster
Christopher Lorenzo

Asia muuttuu yhä oudommaksi ja oudommaksi. Joku ventovieras on siis mennyt kertomaan Mololle Ämpin pimeässä yössä ottamistaan valokuvista?
Tirehtoori
Harjunpää

Sipi kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 2:54 pm
Tirehtoori kirjoitti: To Helmi 01, 2024 9:32 pm En viitis sun kans vängätä, mutta torista joku noista vääräksi. Se ei riitä että näköhavaanto on jokirannas vuatta myähemmin.

Turhaa auot leukojas kun et pysty toristamaan mitään noista vääräksi. Sun miälipiteellä ei ole merkitystä. Vain fakta kelepaa.
Okei. Sen verran nyt puutun, että onko Tirehtöörillä faktaa siitä, että näköjavaintoja ei ole? Entä faktaa siitä, että rikosta ei ole tapahtunut? Poliisilla ei ole, joten jos sinulla on, kuulisin mielelläni.

Koko vänkäys on älytöntä ja jatkuu vaan.
On. FAktaa on se mitä poliisi on kertonut. Netistä luetut sadut ei ole faktaa.

Poliisi on tiarottanut ettei näköhavaantoja ole ja tapauksessa ei epäällä rikosta.

Koko vänkäys on onnetonta. Siinä oot oikias vaikka justihin jatkoot sitä samalla tiätäen ne faktat jotka on tämän hetken mukahan ainuat oikiat.

Näissä saruussa on se paha puali ku osa viälä uskoo niitä ihan oikiasti.
Suuzie222
Alokas

Viesti Kirjoittaja Suuzie222 »

En ole missään vaiheessa sanonut että se kuvaaja nainen olisi ollut paikalla juurikin tuona yönä. Kuvannut hän on sielä marraskuu-22 - syyskuu-23 välisenä aikana ja todella paljon. Tästä ja hänen kuvistaan vinkin poliisille soitti ystäväni. Se että sinä tirehtööri et ole kuvia löytänyt ei tarkoita etteikö niitä olisi olemassa. Eiköhän täälä ole kaikilla yhtäläinen oikeus tapauksesta puhua ja miettiä mitä on tapahtunut ilman että joutuu jatkuvan mollaamisen ja alatyylisen nimittelyn kohteeksi.
Tirehtoori
Harjunpää

Aikasta vähän oon mollannut ketään henkilökohtaasesti ja aina sanonu että jokaasella on oikeus miälipiteesehen. Kerran muistaaksen nimitin usiampaa iriootiksi samalla kertaa. Ja siitä tiätysti oon pahoollani jos joku loukkaantui. Jos asian kyseenalaastamisen ottaa henkilökohtaasestiniin sehän ei oo mun vika. Siinä ei kohoristeta kritiikkiä kirjoottajaan vaan sisältöön.

Erelleen puutun valheisiin, satuuhin, huhuuhin. Ne ei eristä asian seleviämistä joska osa pitää näitä satuja erelleen totena.
Zorro7
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

Tirehtoori kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 3:36 pm Aikasta vähän oon mollannut ketään henkilökohtaasesti ja aina sanonu että jokaasella on oikeus miälipiteesehen. Jos asian kyseenalaastamisen ottaa henkilökohtaasestiniin sehän ei oo mun vika. Siinä ei kohoristeta kritiikkiä kirjoottajaan vaan sisältöön.

Erelleen puutun valheisiin, satuuhin, huhuuhin. Ne ei eristä asian seleviämistä joska osa pitää näitä satuja erelleen totena.
Uutista en ole nähnyt että olisi selvää miten Rasmus on jokeen tai löytöpaikkaan päätynyt. Mistä sä tiedät mikä tässä tapauksessa on satua ja mikä totta??
Eiköhän se ole mysteeri edelleen ihan kaikille. Tai ainakin pitäisi olla ellei tiedä jotain enemmän..
Zorro7
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

Tirehtoori kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 3:36 pm Aikasta vähän oon mollannut ketään henkilökohtaasesti ja aina sanonu että jokaasella on oikeus miälipiteesehen. Jos asian kyseenalaastamisen ottaa henkilökohtaasestiniin sehän ei oo mun vika. Siinä ei kohoristeta kritiikkiä kirjoottajaan vaan sisältöön.

Uutista en ole nähnyt että olisi selvää miten Rasmus on jokeen tai löytöpaikkaan päätynyt. Mistä sä tiedät mikä tässä tapauksessa on satua ja mikä totta??
Eiköhän se ole mysteeri edelleen ihan kaikille. Tai ainakin pitäisi olla ellei tiedä jotain enemmän..
Tirehtoori
Harjunpää

Juu mysteeri on erelleen. Mutta satuja ja valheetakin on tämän ympärillä palio.
Monster
Christopher Lorenzo

HKV kirjoitti: La Helmi 03, 2024 7:27 pm
Monster kirjoitti: La Helmi 03, 2024 10:35 am
HKV kirjoitti: La Helmi 03, 2024 9:51 am
Ehkä poika ei oikeasti tullutkaan löytöpaikkaan joen tuomana. Poliisit sössineet tutkinnan,kamera tallenteet yms. Pitää peitellä omiaan ja antaa olla luulossa tapaturma jokeen mennyt itse.
Ah. Vanha kunnon salaliittohan se siellä taas nostaa päätään.

Monsterilla ei viime aikoina ole ollut mitään järkevää kontenttia joten parempi olla hiljaa.
Kyllähän nämä salaliittoteoriat välillä aika hiljaiseksi vetää.
Monster
Christopher Lorenzo

Molo kirjoitti: La Helmi 03, 2024 7:22 pm
Etsivä Shitlock kirjoitti: La Helmi 03, 2024 5:43 pm
Molo kirjoitti: La Helmi 03, 2024 5:26 pm Mitä paskaa Tirehtoori tarkoittaa? Omistasiko puhut? Onpa arka paikka ja kumma juttu, että jotkut nähneet auton sillalla ja kuvattu kun nähty jotain erikoista toimintaa. Varmaan itse tietää mitä on tehnyt. Paremmin kuin sinä ja rääväsuinen kaveris täällä. Olitko pimeässä komerossa kuvaamassa :roll:
Mutta jos auto on pysäytetty sillalle siksi, että on päästy kusemaan jokeen, niin eihän se Tirehtöörille ole mitään erikoista. Eikä pitäisi olla paikallisellekaan kuvaajalle, vaan olisi pitänyt kuitata malliin "jaahas, joku pysähty kusemaan sillalta."
Hyvä pointti kun silloin puhuttiin ensimmäistä kertaa tästä havinnosta niin oliko hirviö jota kiinnosti kovasti, että jos auto nähty sillalla ja epämääräistä toimintaa riittääkö näyttö? Niin nythän eivät usko koko kertomukseen mites niin on muuttunut? Toki on saattanut olla pelkkä kuspyssääs jollain.
Keksit sitten tuollaisen tällä kertaa? Ylläpito saisi puuttua näihin Molon keksimiin satuihin, joita hän jatkuvasti istuttaa muiden kertomiksi.

Taitaa lähipiirin, ja kenties itsensäkin osallisuus katoamiseen ja kuolemaan pistää kehittelemään tuollaisia satuja, sekä valehtelemaan?
Molo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Molo »

Tirehtoori kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 3:40 pm
Zorro7 kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 3:38 pm

Juu mysteeri on erelleen. Mutta satuja ja valheetakin on tämän ympärillä palio.
Heh heh! Anna mun nauraa ei se, että haluat ärsyttää ja trollata kaikkia jotka ilmeisesti vähänkin liipaisee totuuksia vaan se, että alkaa olla jo surkuhupaisaa. Viimeiseen asti väännät omia hourujasi ja haukut täällä muiren tietoja saruiksi. Outoja nua siuun juttuus!
Molo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Molo »

Monster kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 3:52 pm
Molo kirjoitti: La Helmi 03, 2024 7:22 pm
Etsivä Shitlock kirjoitti: La Helmi 03, 2024 5:43 pm

Mutta jos auto on pysäytetty sillalle siksi, että on päästy kusemaan jokeen, niin eihän se Tirehtöörille ole mitään erikoista. Eikä pitäisi olla paikallisellekaan kuvaajalle, vaan olisi pitänyt kuitata malliin "jaahas, joku pysähty kusemaan sillalta."
Hyvä pointti kun silloin puhuttiin ensimmäistä kertaa tästä havinnosta niin oliko hirviö jota kiinnosti kovasti, että jos auto nähty sillalla ja epämääräistä toimintaa riittääkö näyttö? Niin nythän eivät usko koko kertomukseen mites niin on muuttunut? Toki on saattanut olla pelkkä kuspyssääs jollain.
Keksit sitten tuollaisen tällä kertaa? Ylläpito saisi puuttua näihin Molon keksimiin satuihin, joita hän jatkuvasti istuttaa muiden kertomiksi.

Taitaa lähipiirin, ja kenties itsensäkin osallisuus katoamiseen ja kuolemaan pistää kehittelemään tuollaisia satuja, sekä valehtelemaan?
Tässä näemme tuomarin kerrassaan uskottavan ja sivistyneen joka jauhaa ruumisrunkkareista ja muista kyr..vistä sun muista. Väität valehtelijaksi koska tainnut kusta omiin muroihis vai mitä?
Verinuoli
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Verinuoli »

Tässä Tirehtoorin spekuilussa ihmetyttää että tuo pyhälahden aukio jonka läpi reitti menee vaikuttaisi olevan erityisen hyvin kameravalvottua aluetta.
Joku tieto että juuri tuolloin ei kuvattu?

Tirehtoori kirjoitti: Su Tammi 08, 2023 3:19 pm Mä nyt innostuin...

Ainut reitti missä välttää kamerat ja pääsöö jokirantaan. Kohti kotia ja kohti kävelysiltaa.

https://murha.info/rikosfoorumi/downloa ... w&id=38802
Liitteet
Screenshot_20230108_151419_Maps_3.jpg
Screenshot_20230108_151419_Maps_3.jpg (66.54 KiB) Katsottu 928 kertaa
Tirehtoori
Harjunpää

Verinuoli kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 4:30 pm Tässä Tirehtoorin spekuilussa ihmetyttää että tuo pyhälahden aukio jonka läpi reitti menee vaikuttaisi olevan erityisen hyvin kameravalvottua aluetta.
Joku tieto että juuri tuolloin ei kuvattu?

Tirehtoori kirjoitti: Su Tammi 08, 2023 3:19 pm Mä nyt innostuin...

Ainut reitti missä välttää kamerat ja pääsöö jokirantaan. Kohti kotia ja kohti kävelysiltaa.

https://murha.info/rikosfoorumi/downloa ... w&id=38802
Ai... montako kameraa siällä on? Mä en oo nähäny yhtäkään. Mikä sua alakas ny vuaren vanhas spekuulus ihimetyttämähän?
Vastaa Viestiin