Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Etsivä Shitlock
Christopher Lorenzo

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Etsivä Shitlock »

Tirehtoori kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 7:13 pm
Etsivä Shitlock kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 7:11 pm Tämäkö se on Tirehtöörin kameraton reitti jokeen?
https://www.google.com/maps/dir/62.9678 ... ?entry=ttu
Jep. Ei näkyviä kameroota.
Voisiko olla vähän enemmän pimennossa olevia kameroita ja tarkoitan tuota reitin aukion puoleista päätä. Kuitenkin tuollainen aukio on kivan näköinen paikka, mutta altis ilkivallalle ja muulle töhertelylle. Kuitenkin olisi huomaavaista ettei ihmiset kokisi olevansa jatkuvan valvonnan alla.
Lapuan terassivideo https://emalm.com/?v=lOXkX/
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Monster kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 3:12 pm
Onko sinulla mennyt asian uutisointi täysin ohi, jos et vieläkään tiedä mihin näköhavainnot Rasmuksesta päättyvät?
Ei, kyllä mä olen tietoinen siitä, mitä poliisi on informoinut. Mutta kyseenalaistin nyt vain sitä, mistä kulmasta vastaukset lukitaan. Se, ettei kukaan ole kertonut poliisille nähneensä Rasmusta tai surmanneensa tämän ei tarkoita sitä, että näin ei olisi voinut tapahtua. Toisaalta jos näköhavaintoja ei ole poliisille kerrottu voi aivan yhtä hyvin tarkoittaa, ettei niitä oikeasti ole.

Mietin vaan sellaistakin, että tähän Raisa Räisäsen juttuun tulee 20 vuotta katoamisen jälkeen edelleen yleisövihjeitä. Pidän tätä ihan käsittämättömänä. Näin kuitenkin on. En pidä ollenkaan mahdottomana, ettei vanhenemisajan jälkeen joku kertoisi tietojaan Rasmuksen katoamisillalta.

Pointtina oli tuoda esiin (taas) sitä, että vakka rikosnimike on mikä tahansa ja vaikka on monenlaista päättelyketjua, niin paljon jää tarinaan aukkoja.

Vahvistusharha, joka ajaa ihmisen tulkitsemaan jokaisen lausuman omaa ajatteluaan tukevaksi ja alleviivaavaksi johtaa heikkoon päätöksentekoon ja logiikkaan. Se nyt näkyy tässä ketjussa koko ajan.
Verinuoli
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Verinuoli »

Tirehtoori kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 7:08 pm Mitä helevettiä sä selität? Miten kamerat voi olla pois päältä jos niitä ei eres oo olemas. Tää kuvastaa taas hyvin kanssakeskustelijooren ajatuksenjuaksua.
Mun oletus on että kameravalvonnassa käytetään kameroita.
Tirehtoori
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

Verinuoli kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 8:27 pm
Tirehtoori kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 7:08 pm Mitä helevettiä sä selität? Miten kamerat voi olla pois päältä jos niitä ei eres oo olemas. Tää kuvastaa taas hyvin kanssakeskustelijooren ajatuksenjuaksua.
Mun oletus on että kameravalvonnassa käytetään kameroita.
Sä voit toki olettaa ihan mitä sä haluat. Sillä alueella ei kuitenkaan ole kameroota. Sun olettamus ei silloon ihan riitä.

Menöökö sun kans kaikki asiat aina niin että vaikka joku kertoo sulle jonkin asian niin sä oletat ihan vastakkaista. Sitten teet johtopäätökset niiren sun olettamusten pohojalta.

Korjaa toki jos tiärät että siällä on kameroota. Kävin äsken lenkillä siällä ja yritin kattella, mutta erelleenkään en nähäny.
Sano mun sanoneen. JOESSA SE ON
Verinuoli
Rico Tubbs

Kyllä mulla on tieto että tuolla alueella on kameravalvonta, ja mun oletukseni on se että kameravalvonnassa käytetään kameroita.
Sinulla joku muu keino koska kiistät kameroiden olemassaolon?
Tirehtoori
Harjunpää

Mistä se sun tiato on perääsin?
Molo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Molo »

Tässä taas kuinka ylitsevuotavaista omakehu onkaan minä tiedän kaiken ja muut ovat tyhmiä- Joskus ne kamerat ovat piilossa ja pelkkiä tummia silmiä olisko ehtinyt kaikki kuusenlatvat ja räystäät koluta? Alkaa olla jo pimiääkin. Vaan siellä Salella on kamerat ei ollut Tirehtoori piirrokseensa sitä muistanut kyhätä tai mainita?
Molo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Molo »

Tirehtoori kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 8:47 pm Mistä se sun tiato on perääsin?
Jaa kuka se nyt on tyhymä? On saattanut tutkia tai ihan on kamera-alalla :? Et taida tieätääkään nyt ihan kaikkea.
Tirehtoori
Harjunpää

Nyt mun pitääs luottaa molon ja verinualen sanaan niistä kameroosta. Jos teillä on oikiasti tiatoa missä niitä on ja kenen ylläpitäminä niin uskon että omaaset ja poliisikin on niistä kiinnostunu.

Silloon kun kloppia ettittihin aktiivisesti käytiin kaikki maharolliset kamerapaikat läpi. Kyseltiin kiinteistöjen omistajilta kamerat yms yms... ja meitä oli palio jokka teki sitä hommaa.

Nyt mun pitää uskoa kahta ihimistä jokka ei eres oo käyny ko alueella.
Etsivä Shitlock
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Etsivä Shitlock »

Tirehtoori kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 9:04 pm Nyt mun pitääs luottaa molon ja verinualen sanaan niistä kameroosta. Jos teillä on oikiasti tiatoa missä niitä on ja kenen ylläpitäminä niin uskon että omaaset ja poliisikin on niistä kiinnostunu.

Silloon kun kloppia ettittihin aktiivisesti käytiin kaikki maharolliset kamerapaikat läpi. Kyseltiin kiinteistöjen omistajilta kamerat yms yms... ja meitä oli palio jokka teki sitä hommaa.

Onko yhtä varmaa faktaa, kuin se Kauhavan vesisade katoamisyönä?
viewtopic.php?p=1575799#p1575799
Lapuan terassivideo https://emalm.com/?v=lOXkX/
Verinuoli
Rico Tubbs

Tirehtoori kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 9:04 pm Nyt mun pitääs luottaa molon ja verinualen sanaan niistä kameroosta. Jos teillä on oikiasti tiatoa missä niitä on ja kenen ylläpitäminä niin uskon että omaaset ja poliisikin on niistä kiinnostunu.

Kyllä poliisilla on tieto noista kameroista.
Tirehtoori
Harjunpää

No missä ne on? Ei tarvi ku siihen vastata niin 👍
Tirehtoori
Harjunpää

Käyn ottaas kuvat niistä ja laitan tänne. Voihan olla että joku kamera on jääny huamaamattaki.
Viimeksi muokannut Tirehtoori, Su Helmi 04, 2024 9:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
LPT
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja LPT »

Verinuoli kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 8:46 pm Kyllä mulla on tieto että tuolla alueella on kameravalvonta, ja mun oletukseni on se että kameravalvonnassa käytetään kameroita.
Sinulla joku muu keino koska kiistät kameroiden olemassaolon?
Nyt tähän kameroiden sijaintiin Pyhälahden aukiolla vahvistus, kiitos. Tiedon alkuperää ei tarvitse mainita, mutta kameroiden sijainti, niin voidaan tarkistaa sanomasi todenperäisyys.
Verinuoli
Rico Tubbs

Tirehtoori kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 9:22 pm No missä ne on? Ei tarvi ku siihen vastata niin 👍
LPT kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 9:33 pm
Nyt tähän kameroiden sijaintiin Pyhälahden aukiolla vahvistus, kiitos. Tiedon alkuperää ei tarvitse mainita, mutta kameroiden sijainti, niin voidaan tarkistaa sanomasi todenperäisyys.
Mitä te niiden kameroiden tarkoilla koordinaateilla teette? Ei kai pidä epäillä ......tai jotain..?
Vastaa Viestiin