Supernova vs. Maza

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Neiti Nova vaikenee, koska alkoi pelätä:
a)Bannia
b)Olevansa väärässä
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Bannia? Miksi?

Väärässä? Mistä?

Jos oon muualla muutaman päivän, niin josko se kertoisi siitä että mullakin on elämä - ihan ilman sun suosittelemiasi kursseja.

Susta syntyvä mielikuva on kun puoliksi vedellä täytetystä kortsusta varhaisteinipojan kädessä. Ollaan niin kovan jätkän mallilla mutta sitten kun kuori halkeaa niin loppu haihtuu asvaltilta aurinkoisena päivänä muutamassa minuutissa.
Maza
Jane Marple

Tiedät hyvin, mitä tarkoitan. Levittämäsi jutut ja nettiosoitteet ovat alkaneet painaa mieltäsi.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:Tiedät hyvin, mitä tarkoitan. Levittämäsi jutut ja nettiosoitteet ovat alkaneet painaa mieltäsi.
Siis lähetäänpä nyt siitä että olen kertonut sinun käyttäytyneen typerän uhkaavasti muuralan aikoina ja yrirttäen jatkuvasti sopia treffejä murhaniemeen.

Mitä muuta olen mielestäsi sinusta kertonut?

Ja mielenrauhani on muuten ihan vakaa. Vedä supernova raastupaan jos noin vituttaa. :mrgreen:
Maza
Jane Marple

Miksi se on sinusta uhkaus, jos joku haluaa tavata sinut?

Kehuit käsiaseen hankkimisella jo Muuralan aikoina. Sen minä lasken uhkaukseksi. Olet jatkanut täällä samalla tyylillä.

Et ole kertonut minusta kenellekään mitään, mutta levität tällä vääriä tietoja henkilöstä, joka ei täällä edes esiinny. Koeta nyt hyvä ihminen ymmärtää, että minä ajattelen sinun parastasi. Lopeta hölmöily.
supernova
Martin Beck

Kiemurtele lisää. Hyvin muistat että sävysi oli uhkaava.

Jos harrastan ammuntaa, niin kai minulla on ase. Ollut viimeiset 20 vuotta. Jos keskustelu liittyy esim. kantoluvan hankkimisen käytäntöä, lienee aika luonnollista ottaa asiaan kantaa, kun käytännöstä tietää enemmän kuin he joilla ei ole asetta. Se siitä uhkailusta.
Maza
Jane Marple

Muuralan asiat eivät kuulu tänne. Kuka tahansa voi väittää mitä tahansa palstasta, jota ei enää ole.

Miksi levität täällä tietoja henkilöstä, joka ei edes kirjoita tänne?
supernova
Martin Beck

Tuo olikin jo ihan uutta. :mrgreen:
Maza
Jane Marple

Kirjoitit Muuralassa, että "Jos tulen tapaamaan sinua Murhaniemeen, niin otan käsiaseen mukaani".
supernova
Martin Beck

Lisää uutta... :mrgreen:

Ja sinä kerroit laittavasi perääsi pyrstöksi pitkän ja komean sulkanipun... :lol:

Tuossa toissapäivänä kerroit levittäväni tietoja henkilöstä joka ei edes kirjoita tänne.

Sitä ennen olet väittänyt minun levittävän sinusta jotain juttuja.

Kerros nyt jästipää miten nuo kaksi toteamustasi sopivat sinun kirjoittamikseksesi? Varsinkin kun et ole täällä väittänyt minun levittävän mitään tietoja muista. Itsestäsi olet ollut kummastuksekseni huolissasi.

Yrität luoda tilannetta jotta pääsisit kimeästi kirkumaan että "taaas nova sortaa mua".

Ihme äijä.

n

edit. Lisäänpä vielä nuo lainaukset jotta et pääse niitä editoimaan...
Maza kirjoitti:Kirjoitit Muuralassa, että "Jos tulen tapaamaan sinua Murhaniemeen, niin otan käsiaseen mukaani".
Maza kirjoitti:Muuralan asiat eivät kuulu tänne. Kuka tahansa voi väittää mitä tahansa palstasta, jota ei enää ole.

Miksi levität täällä tietoja henkilöstä, joka ei edes kirjoita tänne?
Maza
Jane Marple

Amis-Nova se taas toitottaa. Jotenkin sun jutuista on nyt puhti poissa. Pelkäät tietenkin, että sinulle käy wagnerit ja saat syytteen ja sakot.
supernova
Martin Beck

Hei äijä

Lähinnä se on noi sun juttus joista alkaa olla puhti poissa. Tai sitten olit taas edellisiä kirjoittaessas sen verran humalassa, ettet huomannut että viestis sotii toisiaan vastaan.

Ja amiksesta vielä; olen ollut muutaman kerran eräässä ammattikoulussa opettamassa muutaman kurssin. Se tuskin vielä musta amista tekee.

Sitä paitsi monet ammattikoulun käyneet tekevät hyvää, tärkeää ja ammattitaitoista työtä. Mites on sun kanssa?
Maza
Jane Marple

Olet avoimesti tilittänyt amis-opiskeluasi. Älä kiistä sitä vaan ole ylpeä vähästäsi.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:Olet avoimesti tilittänyt amis-opiskeluasi. Älä kiistä sitä vaan ole ylpeä vähästäsi.
Katos äijä, se on sellainen asia että kaikki oppi on aina kotiinpäin. Vaikka olisin historian tohtori, pääaiheena egyptologia, en tietenkään kiistäisi opiskelua ammattikoulussa jos sellaista olisi.

Mutta kuten olemme saaneet vuosien varrella oppia, sinun puheeseesi tulee suhtautua taas kuten valheen isän puheisiin. Kerroppa missä olen ammattikouluopiskelulla pröystäillyt!!!!

Olisi nimittäin aika lailla väärin ammatin itselleen koulussa opiskelleita kohtaan jos tuommoinen huhu jäisi kellumaan.

Olen kyllä opiskellut menestyksellä oppilaitoksessa joka nykyisin kulkee nimellä ammattikorkeakoulu, mutta silloin kun itse siellä opiskelin, ei puhuttu ammattikorkeakouluista. olin siellä vielä kun homma muutti perinteisestä tekusta ammattikorkeakouluun. Mikä oli lopputulos? Matematiikan ja fysiikan osalta porukka jaettiin kahtia ja se tarkoitti sitä että oli molemmissa helpompi taso ja vaikeampi taso. Omana aikanani siellä oli pelkästään se vaikeampi taso. Ammattikorkean myötä sitten todettiin ettei oppilaat pääse läpi matikasta ja fysiikasta joten otettiin se alempi taso käyttöön. Tämä ei vaikuttanut mitenkään oppilaitoksen päästötodistukseen, eli ei näkynyt sitä, oliko käynyt sen vanhastaan olevan tason vai helpotetun tason.

Mitä oppia olen sen jälkeen saanut, siitä en nyt puhu. Mutta maza, usko tai älä se tuon oppilaitoksen jälkeinen koulu oli kova koulu... Mutta sen voisin vielä maza todeta että mulla on pätevyys opettaa ammattikoulussa tiettyjä aineita. Kaupallista sekä muutamaa ammattipohjaista.

Kukin valitsee uransa itse, mutta ei se nyt ole ihan sama asia, onko linja ollut peruskoulu => ammattikoulu vaiko peruskoulu ==> lukio ==> teku.

Josko pikkuhiljaa lopettaisit niistä mun opinnoista puhumisen. Vaikka onhan se niinkin että paskanpuhumista et kuitenkaan lopeta.
Maza
Jane Marple

Säälittävää selittämistä. Ottaako sinulla todellakin noin paljon päähän se, että ei tullut kouluja käytyä? Taitaa sukusi pitää sinua luuserina ja oikeassahan ne ovatkin. Olet niitä surkimuksia, jotka vielä eläkkeelläkin olleessaan haaveilevat akateemisesta koulutuksesta ja käyvät avoimen yliopiston kursseja.
Vastaa Viestiin