Hei hyvä kiitos. Viitsitkö laittaa linkin josta näkee tuosta todistetusta puremajäljestä. Mä olen vaan lukenut jostain mitä yksi ensihoitaja sanoi oikeudessa nähneensä.Jokukukavaan kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 7:05 amHei nyt lähtee TAAS laukalle. Tätä keissiä seuraavien päät menee ihan sekaisin kun lähdetään väittämään ihan mitä vain.Cadi John kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:15 amJos näin on niin sitten oliko ne edes puremajälkiä? Siitähän mainitsi yksi ensiapuhoitaja. Miksi ei ole heti kuvattu?Pullervo Pönttinen kirjoitti: Su Helmi 18, 2024 2:45 pm
Puremajälkien muodon voisi katsoa, mutta sillä ei ole mitään tekemistä DNA:n kanssa.
Jos purema ei ole rikkonut ihoa, eikä siitä ole syntynyt mustelmatyyppisiä vammoja, niin ne ovat voineet tasaantua kuolleestakin ruumiista parissa tunnissa, minkä vuoksi niitä ei olisi enää ruumiinavauksessa ollut.
Milosta löytyi vakavan brutaalin väkivallan merkit.
-Puremajälki
-Palovamma-alue rintakehän, kaulan ja kasvojen alueella
-Pienempiä palovammoja jaloista ja käsistä
-Vakavat sisäelinvammat, jotka ovat aiheutuneet tylpän, painavan tai puristavan väkivallan seurauksena. Eli se tapa millä ne sisäelinvammat ovat tulleet niin niiden mekanismi ei ole täysin selvää. Epäilty olleen potkimista, lyömistä, puristamista, painamista.
Nämä sisäelinvammat vakavat taas on aiheutuneet jo päiviä ennen murha päivää 7-8.6 kenties siinä 5.6 hoitopäivän jälkeen ja 6.6 aikana.
Syyttäjä sanoi että ÄITI YKSIN TAI YHDESSÄ isäpuolen kanssa on näitä ollut aiheuttamassa. Siitä en tiedä mitä todisteita syyttäjällä tästä äidin osuudesta on olemassa?
Selviää ehkä joskus meille tämä asia ja mutulla syyttäjä ei tällaista heittäisi käräjillä. Todisteita jotain siis on äitii vastaan.
Toivotaan et löytyy todisteet kuka teki ja mitä. Luulen myös äidin pinnan olevan sitä luokkaa ettei pelkkä huutaminen ole riittänyt..