4v. pojan törkeä kuolemantuottamus 8.6.2023 Joensuu, äidille ja isäpuolelle ehdotonta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Cadi John
Axel Foley

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Jokukukavaan kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 7:05 am
Cadi John kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:15 am
Pullervo Pönttinen kirjoitti: Su Helmi 18, 2024 2:45 pm

Puremajälkien muodon voisi katsoa, mutta sillä ei ole mitään tekemistä DNA:n kanssa.

Jos purema ei ole rikkonut ihoa, eikä siitä ole syntynyt mustelmatyyppisiä vammoja, niin ne ovat voineet tasaantua kuolleestakin ruumiista parissa tunnissa, minkä vuoksi niitä ei olisi enää ruumiinavauksessa ollut.
Jos näin on niin sitten oliko ne edes puremajälkiä? Siitähän mainitsi yksi ensiapuhoitaja. Miksi ei ole heti kuvattu?
Hei nyt lähtee TAAS laukalle. Tätä keissiä seuraavien päät menee ihan sekaisin kun lähdetään väittämään ihan mitä vain.

Milosta löytyi vakavan brutaalin väkivallan merkit.

-Puremajälki
-Palovamma-alue rintakehän, kaulan ja kasvojen alueella
-Pienempiä palovammoja jaloista ja käsistä

-Vakavat sisäelinvammat, jotka ovat aiheutuneet tylpän, painavan tai puristavan väkivallan seurauksena. Eli se tapa millä ne sisäelinvammat ovat tulleet niin niiden mekanismi ei ole täysin selvää. Epäilty olleen potkimista, lyömistä, puristamista, painamista.

Nämä sisäelinvammat vakavat taas on aiheutuneet jo päiviä ennen murha päivää 7-8.6 kenties siinä 5.6 hoitopäivän jälkeen ja 6.6 aikana.

Syyttäjä sanoi että ÄITI YKSIN TAI YHDESSÄ isäpuolen kanssa on näitä ollut aiheuttamassa. Siitä en tiedä mitä todisteita syyttäjällä tästä äidin osuudesta on olemassa?

Selviää ehkä joskus meille tämä asia ja mutulla syyttäjä ei tällaista heittäisi käräjillä. Todisteita jotain siis on äitii vastaan.
Hei hyvä kiitos. Viitsitkö laittaa linkin josta näkee tuosta todistetusta puremajäljestä. Mä olen vaan lukenut jostain mitä yksi ensihoitaja sanoi oikeudessa nähneensä.

Toivotaan et löytyy todisteet kuka teki ja mitä. Luulen myös äidin pinnan olevan sitä luokkaa ettei pelkkä huutaminen ole riittänyt..
Maxgyver
Hercule Poirotin viikset

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Maxgyver »

Vain yksi ensihoitajista sanoi näin. Tällä hetkellä opiskeleva nuori pojankloppi. Muut asiansa osaavat kokeneemmat eikä oikeuslääkärit ole moisesta sanoneet.

Syyttäjällä ei ole pienintäkään näyttöä että äiti olisi aiheuttanut vammoja. Pelkkää oletusta ja arvailua

Lainaustorni korvattu nuoliviittauksella edelliseen viestiin
-NILS-
Cadi John
Axel Foley

Jokukukavaan kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 7:11 am Itse aloin seurata molempia Muusan veljeä ja siskoa Instagramissa heti Milon kuoleman jälkeen. Niin onkin Muusa tykännyt Juhon kuvista jo samoin Piitun 🤬

Tekee mieli avata sanainen arkku 😄

Kyllä ne paljon seuraamista tekee somessa. Mulla on kaksi ig-tiliä ja varuilta molemmilla aloin Piitua ja Juhoa seuraamaan Milon kuoleman jälkeen. Seuraajat kelpasivat mielellään heille.

Seuraavat siis selvästi Facebookissa tmv tapauksen keskusteluja koska mun omalla nimellä oleva ig-profiili on poistettu Juhon seuraajista kun Muusa vapautui 😅 Eli siskokset Muusa ja Piitu hoitaa siellä ketkä Juhoa saa seurata 😂🤭

Uskomatonta sinällään kun ihan asiallisesti siellä igssä seurattu.

No onneksi aloitin seuraamisen myös toisella ig tililläni.

Nyt onkin sit Piitulla ja Juholla hommaa seuloa seuraajat läpi ketkä on vaan käyttämässä ja ketkä aidosti kavereita 😅 Kun keneenkään voi luottaa? Good luck with that 💗
Siis luuleeko nämä olevansa jotain sometähtiä kun otetaan tuntemattomia seuraajiksi… sit ihmetellään kun kaikki tietää heidän asiat.

No katotaan kauan olet vielä seuraaja XD
Jokukukavaan
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Jokukukavaan »

Kyllä seuraajien määrässä käy kato tällä hetkellä sukulaisten someissa.
Jokukukavaan
Agentti Scully

Edelleenkin olen, vaikka poistunut nyttenkin noin 60 seuraajaa tunnin sisällä.
Cadi John
Axel Foley

Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 7:51 am
Cadi John kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 7:45 am
Jokukukavaan kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 7:05 am

Hei nyt lähtee TAAS laukalle. Tätä keissiä seuraavien päät menee ihan sekaisin kun lähdetään väittämään ihan mitä vain.

Milosta löytyi vakavan brutaalin väkivallan merkit.

-Puremajälki
-Palovamma-alue rintakehän, kaulan ja kasvojen alueella
-Pienempiä palovammoja jaloista ja käsistä

-Vakavat sisäelinvammat, jotka ovat aiheutuneet tylpän, painavan tai puristavan väkivallan seurauksena. Eli se tapa millä ne sisäelinvammat ovat tulleet niin niiden mekanismi ei ole täysin selvää. Epäilty olleen potkimista, lyömistä, puristamista, painamista.

Nämä sisäelinvammat vakavat taas on aiheutuneet jo päiviä ennen murha päivää 7-8.6 kenties siinä 5.6 hoitopäivän jälkeen ja 6.6 aikana.

Syyttäjä sanoi että ÄITI YKSIN TAI YHDESSÄ isäpuolen kanssa on näitä ollut aiheuttamassa. Siitä en tiedä mitä todisteita syyttäjällä tästä äidin osuudesta on olemassa?

Selviää ehkä joskus meille tämä asia ja mutulla syyttäjä ei tällaista heittäisi käräjillä. Todisteita jotain siis on äitii vastaan.
Hei hyvä kiitos. Viitsitkö laittaa linkin josta näkee tuosta todistetusta puremajäljestä. Mä olen vaan lukenut jostain mitä yksi ensihoitaja sanoi oikeudessa nähneensä.

Toivotaan et löytyy todisteet kuka teki ja mitä. Luulen myös äidin pinnan olevan sitä luokkaa ettei pelkkä huutaminen ole riittänyt..
Vain yksi ensihoitajista sanoi näin. Tällä hetkellä opiskeleva nuori pojankloppi. Muut asiansa osaavat kokeneemmat eikä oikeuslääkärit ole moisesta sanoneet.

Syyttäjällä ei ole pienintäkään näyttöä että äiti olisi aiheuttanut vammoja. Pelkkää oletusta ja arvailua
No näin itse olen käsittänyt et vain yksi ensihoitaja sanoi nähneensä puremajälkiä. Siksi ihmetten ettei siitä sen enempää ole mainintaa. Toki on voinut just se uutinen mennä ohi jossa aiheesta oli. Mistä tiedät et oli nuori pojankloppi?

Syyttäjällä ei tunnu olevan mistään mitään muuta kuin arvailua. Tuntuu et koko juttu on huonosti alustettu hänelle just saying.
Maxgyver
Hercule Poirotin viikset

Cadi John kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 7:54 am
Jokukukavaan kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 7:11 am Itse aloin seurata molempia Muusan veljeä ja siskoa Instagramissa heti Milon kuoleman jälkeen. Niin onkin Muusa tykännyt Juhon kuvista jo samoin Piitun 🤬

Tekee mieli avata sanainen arkku 😄

Kyllä ne paljon seuraamista tekee somessa. Mulla on kaksi ig-tiliä ja varuilta molemmilla aloin Piitua ja Juhoa seuraamaan Milon kuoleman jälkeen. Seuraajat kelpasivat mielellään heille.

Seuraavat siis selvästi Facebookissa tmv tapauksen keskusteluja koska mun omalla nimellä oleva ig-profiili on poistettu Juhon seuraajista kun Muusa vapautui 😅 Eli siskokset Muusa ja Piitu hoitaa siellä ketkä Juhoa saa seurata 😂🤭

Uskomatonta sinällään kun ihan asiallisesti siellä igssä seurattu.

No onneksi aloitin seuraamisen myös toisella ig tililläni.

Nyt onkin sit Piitulla ja Juholla hommaa seuloa seuraajat läpi ketkä on vaan käyttämässä ja ketkä aidosti kavereita 😅 Kun keneenkään voi luottaa? Good luck with that 💗
Siis luuleeko nämä olevansa jotain sometähtiä kun otetaan tuntemattomia seuraajiksi… sit ihmetellään kun kaikki tietää heidän asiat.

Jotenkin tuntuu että ei olla ihan aiheessa. Mutta pikku tietopommi täältä että jokaista julkista profiilia voit seurata ilman että kenenkään tarvitsee sitä hyväksyä. Boom!
vieras123
Alokas

Viesti Kirjoittaja vieras123 »

Oikeus2 kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:53 am Muusa Rissanen (joka tuntematon nimellä) on tykännyt veljensä Juho Turusen uusimmasta Instagram postauksesta.

Elämä jatkuu..
Mikä tää uus ig profiili?
Cadi John
Axel Foley

↑↑

Ei olla aiheessa ei mutta tässä olikin ihmetys miksi ovat pitäneet tilinsä julkisina??? Wannabe sometähtiä? Nyt sit kiire poistaa sieltä seuraajia kun tili laitettu privaksi. boom!
Maxgyver
Hercule Poirotin viikset

Cadi John kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 8:15 am
Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 8:08 am
Cadi John kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 7:54 am

Jotenkin tuntuu että ei olla ihan aiheessa. Mutta pikku tietopommi täältä että jokaista julkista profiilia voit seurata ilman että kenenkään tarvitsee sitä hyväksyä. Boom!
Ei olla aiheessa ei mutta tässä olikin ihmetys miksi ovat pitäneet tilinsä julkisina??? Wannabe sometähtiä? Nyt sit kiire poistaa sieltä seuraajia kun tili laitettu privaksi. boom!
Jälleen pettämätön logiikka 😂 suosittelen viettämään vähemmän aikaa somessa/netissä jos aivot sulaa noin pahasti
Cadi John
Axel Foley

Kyllä mä tiedän mitä sä ajoit takaa ja arvasin et tartut siihen.

Hyvä kun laitoitte privaksi tilit niin ei enää kukaan voi seurata sivusta. Paitsi tietty seuraajat. Nehän on kaikki teidän tuttuja… vai ??xd
Jokukukavaan
Agentti Scully

Sen verran haluan kommentoida syyttäjän syytteeseen

"Äiti on yksin tai yhdessä isäpuolen kanssa kohdistunut lapseen vakavaa väkivaltaa päiviä ennen lapsen kuolemaa".

Ei se syyttäjä tuollaista voisi syyttää ilman mitään aihetodisteita. Tämä kannattaa muistaa. Koko tutkintaa meille ei avata eikä tulla avaamaan. Lisää varmasti kylläkin saamme tuomioiden jlk tietää keissistä. Jotain näyttöä siellä tähän on.

Jos mä tekisin omalle lapselleni noin tai olisin elänyt tuollaista elämää niin enhän minä kehtaisi edes olla yhteydessä sukulaisiini enää.

Tämä on täysin spekua mutta veikkaan että Muusan äidillä on jonkinlaista vahvaa päihdetaustaa koska hän on Na-kävijöiden monen omankin Facetutun kavereissa eri kaupungista kuin Joensuusta ja veikkaan että heitä yhdistää vahvasti NA-toiminta.

Eli varmaankin Muusankin lapsuutta on vahvasti päihteet siellä kotona värittäneet 🥺 Taitaa siis kyse olla tällaisesta ylisukupolvisesta huonosta kierteestä mistä elämäntyyli, vastuuttomuus ja kodin huonot olot vain periytyy eteenpäin.
Maxgyver
Hercule Poirotin viikset

Cadi John kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 8:42 am
Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 8:28 am
Cadi John kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 8:15 am

Jälleen pettämätön logiikka 😂 suosittelen viettämään vähemmän aikaa somessa/netissä jos aivot sulaa noin pahasti
Kyllä mä tiedän mitä sä ajoit takaa ja arvasin et tartut siihen.

Hyvä kun laitoitte privaksi tilit niin ei enää kukaan voi seurata sivusta. Paitsi tietty seuraajat. Nehän on kaikki teidän tuttuja… vai ??xd
Sinällään siellä ei oo keltään mitään salattavaa mitä ei kiinnostuneet saisi seurata mutta ig:lle voisi olla kehityskelpoinen idea saada valittua seuraajansa ihmisten korvienvälin perusteella.
Oon vähän pettynyt siihen miten tyhmiä ihmiset on. Jos jonkun tulevaisuus on tämän sivuston ihmisten käsissä niin kusessa ollaan
vipeltäjä
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja vipeltäjä »

Täytyy myöntää, et järkytyin tämän jantterin toiminnasta heti Milon kuoleman jälkeen. Kuka menee tälläisen jälkeen salille treenaa ja kuvamaan someen treenivideoita? Jos mun oma rakas sukulaispoika ois kuollut, niin ei tulis mieleenkään mennä salille tai et sometus ois päällisin puolin mielessä. Ja vielä silmittömän väkivallan uhrina, niin ei kyl mahdu järkeen. Joo jokainen suree omalla tavalla. Mut tämä musta kiteyttää miten välinpitämättömästi kaikki suhtautui Miloon. Tämä yksinkertaisesti särkee sydämen, et pienellä ei ollut ketään, joka ois edes murto-osaa hänestä välittänyt.
Lynx123
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Lynx123 »

Vai laittoi velipoika viimein ig tilin yksityiseksi, mikäköhän siinä igssä, kun face kuitenkin julkinen 😄
Alkaakohan hänkin heräilemään siihen, että siskon pojalle sattui vähän muutakin kuin potkulauta onnettomuus.. Pikku hiljaa alkaa aivoissa jotain tapahtumaan.. Ehkä
Vastaa Viestiin