4v. pojan törkeä kuolemantuottamus 8.6.2023 Joensuu, äidille ja isäpuolelle ehdotonta
Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin
"Iltalehden tietojen mukaan perheeseen on kohdistettu lastensuojelutoimia.
– Esitutkinnassa on selvinnyt, että kaltoinkohtelua on ollut jo ennen epäiltyä henkirikosta. Poliisilla on selkeitä viitteitä, että (uhri) on aiemminkin joutunut fyysisen kaltoinkohtelun uhriksi, Tirronen kertoo."
Iltalehden uutinen.
Kyllä. Siinä saa veli puolustella kovasti. Edelleen: lapsen äiti on kirjoittanut viestissä että voi edes päikkyyn viedä lasta kun teet siitä pahannäköisen. Ja tätä tätiä vielä puolustellaan.
– Esitutkinnassa on selvinnyt, että kaltoinkohtelua on ollut jo ennen epäiltyä henkirikosta. Poliisilla on selkeitä viitteitä, että (uhri) on aiemminkin joutunut fyysisen kaltoinkohtelun uhriksi, Tirronen kertoo."
Iltalehden uutinen.
Kyllä. Siinä saa veli puolustella kovasti. Edelleen: lapsen äiti on kirjoittanut viestissä että voi edes päikkyyn viedä lasta kun teet siitä pahannäköisen. Ja tätä tätiä vielä puolustellaan.
Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin
Vähän armoa oon vastannu tässä noin 42 viestiin. Täytynee vähän rauhoittua tänne kirjoittelun kanssa mutta on kyllä kieltämättä aika mennyt liukkaasti teidän kanssa.Sarjo kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 4:54 pm Ehkä minulta on mennyt ohi mutta mielestäni tämä eno-oletettu ei vastaa kysymykseen huostaanotosta.
Eikö huoli herännyt, kun lapsi sijoitettiin kiireellisesti?
Mulla ei oikein oo mitään sanottavaa tuosta huostaanotosta. Kuitenkaan syynä ei ole ollut kaltoinkohtelu tai päihteet vaan sotkuisuus. Tietysti nyt pistää miettimään että jos sosiaalihenkilö on epäillyt että Halonen on päihteiden alaisena niin miksi ei ole puuttunut asiaan. Mutta en heidän käytännöistään ja resursseista tiedä enkä haluaisi sinne suuntaan syytellä. Mulla ei oo itellä ollut ikinä huolta lapsesta. Olisi varmaan ollut jos olisin tiennyt tarpeeksi esim lääkebisneksistä. Sellaisista asioista ei voi seurata mitään hyvää
Älä nyt viitsi. Joko valehtelet itsellesi, muille tai oikeasti olet vain vähän...noh..tajuat varmaan itsekin.
Viesteissä on aivan selkeästi ilmaistu että muusa tietää hakkaamisesta koska on kirjoittanut että nisti tekee lapsesta niin pahannäköisen ettei päikkyyn pääse. Lisäksi että kidutat sitä aina kun oon poissa.
Niin mitä sinä siellä jauhat ettei ole tiennyt?
Viesteissä on aivan selkeästi ilmaistu että muusa tietää hakkaamisesta koska on kirjoittanut että nisti tekee lapsesta niin pahannäköisen ettei päikkyyn pääse. Lisäksi että kidutat sitä aina kun oon poissa.
Vielä tähän tätä viestinvaihtoa:Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 4:39 pmMissä siellä niin lukee että tiesi olleen niiden hakkaamisesta? Mä luulen että sulla on vähän vihanhallinan ja luetun ymmärtämisen kanssa ongelmia. Mä ite ainakin käsitin nuo viestit ihan suoraan niin että Muusa on itekkin ollut uskossa että pää olisi kolahtanut potkulautaillessa ja että päiväkodissa näytti siltä että eivät uskonut sitä ja että LUULEVAT että lasta hakataan. Eikö siinä lukisi että "ne varmaan ÄLYÄÄ tai HOKSAA että lasta hakataan. Ja tähän se Halonen sanoo taas että se pää kolahti jonnekin vahingossa. Eli vieläkään ei tiedetä että kyseessä on hakkaamista vaan luullaan vahingoksi. Sitten taisit takertua siihen että miks lasta ei oo viety seuraavana päivänä hoitoon ja että johtuisi mustelmasta. Eikös tämä ollu jo edellisenä päivänä miks se haittais seuraavana? Oikeudessa puhuttiin että lapsi olisi ollut flunssassa silloin mutta tätähän tietysti ei voi oletettavasti todistaa millään. Varmaan oikeuslääkäri sen näkisi? Niin ja tarinahan jatkuu aina sinne viimeseen päivään asti millon Muusa kysyy Haloselta että "tainnut tulla ne mustelmatkin tahallaan?" Eli oletetaan vieläkin että on selitelty sitä sun tätä eikä ole vieläkään tiedetty. Ja kun se on viimenen päivä niin millä Muusa voi sen todistaa että Halonen on hakannut sitä lasta jos hän ei ole ikinä sitä nähnyt? On kyllä sanonut että tämän paskan hoidossa niitä on ilmestynyt mutta kuinka sinä todistat sen?Balance kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 4:03 pm Miksi sinä veli et tee sitä testiä höyrymopilla? Kun mielestäsi ne palovammat ei ole edes kipeitä eikä muusa (älkää muuten jatkossa kirjoittako isolla nimeä, ei ole ihminen moisen teon tehtyään) tajunnut että ne on sellaisia niin mikä mättää? Miksi et vastaa. Ainiin! Tykkäät puhua paskaa. Puolusteletko todella siskoasi vielä? Ota pää pois perseestä!
Jotenkin jengi on ihan todella pihalla kun ymmärtää perheen puolustelua.
muusa on siis viesteissään ilmaissut että tietää kusipään hakanneen ja kiduttaneen 4 vuotiasta ja edelleen tämä subunarkkiakka on pyörinyt tämän saastan seurassa. Mitä vittua??
Milo olisi ansainnut niin paljon parempaa kuin tuon roskasuvun. Puolustelevine enoineen ja mummoineen joka ei ikinä tehnyt elettäkään auttaakseen lapsiraukkaa.
Älkää nyt HYVÄNEN AIKA antako minkäänlaista ymmärrystä perheelle!!
Eiköhän nuo oikeudessa ole puhunut paskaa ja puolustellut minkä kerkeää. Reppanoita.
Jos siskoni oli tuommoisessa osallisena niin vaatisin oikeudessa elinikäistä ja välit olisi siinä. Ikuisesti. Ei minkäänlaista ymmärrystä! muusa on itse huutanut päiväkodissa TODISTETTAVASTI pienelle syliin pyrkivälle lapselle kovaa. Mitä mieltä veli tästä?
muusa on myös valehdellut päiväkodissa mustelmista vaikka tiennyt niiden olleen HAKKAAMISESTA. Tästä todisteena narkkien välinen viestinvaihto. Veljen mielipide asiaan on?? Viesteissä puhuttiin lapsen tekemisestä pahannäköiseksi!! Hyi hemmetti! 4- vuotiaan hakkaamisesta pahannäköiseksi!! Ei vittu mene käsitykseen kuka vielä puolustelee!!
Ja siitä pahannäköiseksi niin en minäkään haluaisi että minun lapsi näyttäisi siltä että häntä pahoinpidellään jos olisin siinä uskossa että häntä ei pahoinpidellä. Tottakai se herättää itsessä paineita jos hiillostetaan että onko lasta lyöty ja itse uskot että ei ole. Asiat ja viestit ja puheet voi varmasti tulkita ja ymmärtää monella tavalla mutta tämä on se miten minä olen ne ymmärtänyt ja mulle niitä ei oo tarvinnu selitellä ja vääntää rautalangasta. Mutta voin toki olla väärässäkin
13.–16.3.2023
ÄITI: Vitun sairasta et sä riehut jossain ja sen takia mun lapsi on vittu vaarassa koska et osaa käyttäytyä. Ku aina pitää riehuu ja kovistella eikä ikinä voi käyttäytyä ku aikuiset ihmiset
ÄITI: Vaarrannat mun lapsen sen takia et sun pitää leikkii jotain vitun Jeesusta
ÄITI: Voitteko painuu vaikka vittuun ni saan ton lapsen nukkumaan. Ei tarvi tähän kämppään kuttua ketään ku mun lapsi on täällä
Muutama päivä myöhemmin:
ISÄPUOLI: No en saa edes olla omassa kodissa normaalisti ku sä huudat mulle jos kosken [lapseen]
ÄITI: Nii varmaa huudan jos vittu kohtelet sitä väkivaltaisesti. Se et tykkäät ratkaista kaiken väkivallalla ei tarkota sitä et voisit vittu satuttaa mun lasta joka on vittu pieni viaton ihminen joka ei oo ikinä tehny sulle mitään pahaa
ISÄPUOLI: Pikkasen näpäytån vqa
ÄITI: Niinpä nii vittu
9.–10.5.2023
ÄITI: Vittu miten tyly toi [työntekijä] on ku sanoin sille et joudun perumaan ku piti mummoo tulla auttaa ku kaatu ni se vaa laittaa ”okei, kirjaan” sillee ok kiva, muut olis vastannu jotain pikkusen nätimmin
ÄITI: Muutenki iha huora ämmä
ÄITI: Mut ihan hyvä vaan et jouduin jäämään tänne ni oli syy perua sen lehmän käynti
ÄITI: Tällä viikolla ei taida olla yhtään käyntiä keltää ku peruin tänää [työntekijän käynnin] ja [toinen henkilö] peru sen huomisen käynnin
Myöhemmin samana päivänä äiti yritti ilmeisesti totuttaa lasta olemaan isäpuolen seurassa.
ÄITI: Mä tuun esiin kunhan tuun, haluun et [lapsi] nyt alkaa tottuu suhun eka kunnolla ku ootte kahdestaan
ÄITI: Mut muista että älä säikyttele/pelottele sitä koska se pelkää tosi helposti ku se luulee et kiusaat vaan sitä ja kaikkee
1.–3.6.2023
ÄITI: Mä en halua riidellä eikä mua haittaa että sä ryyppäät mut vituttaa ku eka lupaat että voit kattoo [lasta] ja sit höviätki
Isäpuoli viestitteli samana päivänä teini-ikäiselle tytölle ja maanitteli tätä lapsenvahdiksi. Hänellä vaikutti olevan kova halu päästä käyttämään päihteitä.
ISÄPUOLI: Tuutko huomen vahtii jos muutaman kaljan juodaan [lapsen äidin] kaa ja sulleki vois tarjoo muutaman
TYTTÖ: En kerkee huomen
ISÄPUOLI: Voeeeee
ISÄPUOLI: No sovi [lapsen äidin] kaa olis kiva vapaa ilta saada
ISÄPUOLI: Ja olla könnis
TYTTÖ: No ensviikon sunnuntaist asti voin tulla millo vaa
ISÄPUOLI: Joo no ASAP
ISÄPUOLI: Välillä nimittäi tekis mieli heitellä [lasta] seinään
ISÄPUOLI: Nii pakko päästä huilaa
Pari päivää myöhemmin isäpuoli ilmoitti äidille lähtevänsä viihteelle. Näiden viestien perusteella edellisestä kerrasta ei suinkaan ollut kulunut puolta vuotta.
ISÄPUOLI: No ite lähen viihteelle
ISÄPUOLI: Ku sä oot ollu ja mä en oo ollu pitkää aikaa
ÄITI: Vittu toissapäivänä olit
ÄITI: Mut lähe mut oxyja en ota jos sekasin oot
ISÄPUOLI: No en oo sekasi
ÄITI: Aina oot ku juot ja vedät niitä lääkkeitä vitusti
5.6.2023
ÄITI: Oot sitte varovainen sen lapsen kanssa että ei ilmesty enempää mustelmia ku varmaa luuleevat että sitä hakataan kotona ni katokki että sille ei satu mitään
ÄITI: Jaksa selitellä pöikysdö jokaista mustelmaa
ÄITI: Eikä tarvi kiusata ku ton ikänen lapsi voi selitellä päikyssä vaikka mitä
ÄITI: Jos se on selitelly siel et isi kiusaa tai muuta ni nehän kuvittelee että oot hakannu sitä ku sellaset mustelmat naamassa
ÄITI: Näyttivät muutenki siltä et ei paljo uskonu sitä et potkulaudalla kaatunu. Varmaa lasunki tekevät ku vaikuttivat just siltä et ku oli se päiväkodin johtaja siinä ja [lapsen] ryhmän johtaja että eivät usko sanaakaan
ISÄPUOLI: Joo no sen pää kolahti ihan vahingossa jonnekki eikä [lapsikaan] sanonu siit mitää
Myöhemmin isäpuoli valitti äidille, ettei jaksa olla lapsen kanssa.
ISÄPUOLI: Ei jaksa olla ton kaa pitkää ku kusee housuu ja paska on perseessä jonka jouduin pyyhkimää
7.–8.6.2023
ÄITI: Haloo vittu???
ISÄPUOLI: Juuh
ÄITI: ?
ISÄPUOLI: Eipä mitää tuo riehuu ja siltä lähtee nahka poskistaku pesin kirjaimellisesti kusta sen naamasta
ÄITI: Miten vitussa siltä lähtee nahkaa poskista
ÄITI: Miten vitussa sä oot sen oikee pessy
ISÄPUOLI: No voi olla et pesin liian kovaa sen naamas
ÄITI: Voi jumalauta
ISÄPUOLI: Sienellä
ÄITI: Ihanku ei näyttäs jo tarpeeksi pahalta
ÄITI: Ootko vittu tosissas
ÄITI: En uskalla jättää sitä sulle enää ikinä jos aina käy vittu jotain
ÄITI: Ja sit mietit vielä et miksköhä se ei susta tykkää ku kidutat sitä vittu aina ku oon poisda
ISÄPUOLI: Pesin [lapsen] naamaa ja siitä rupes irtoo vanhaa ihoon ku [lasta] ei oo pesty kunnolla varmaa 4vuoteen
ISÄPUOLI: Sit varovasti märällä paperilla pyyhin sitä ihoa irti
ÄITI: Mitä vitun vanhaa ihoa. Joopa joo vittu sen naama pestään montaa kertaa päivässä
Äiti ilmoitti, että isäpuolen olisi valittava huumeiden ja ”helvettiin lähtemisen” välillä. Hänen mukaansa oli ”ihan vitun sama”, jos isäpuoli hakkaa häntä, mutta lapselle niin ei voisi tehdä. Äiti sanoi pitävänsä sairaana, ettei isäpuoli ollut edes pahoillaan.
-----------
Niin miten tuon viestinvaihdon perusteella ei tiennyt mitä tapahtuu? Ei tiennyt kaltoinkohtelusta tai hakkaamisesta? Korostin kohdat joista se näkyy.
- JudgeCooper
- Sofia Karppi
Täällähän se "veli"-trolli jaksaa länkyttää edelleen. Ja faktat persiillään kuten aina. Sossu ei ulkopuolisille huostaanottojen syytä kerro.Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 5:09 pm Mulla ei oikein oo mitään sanottavaa tuosta huostaanotosta. Kuitenkaan syynä ei ole ollut kaltoinkohtelu tai päihteet vaan sotkuisuus.
Välinpitämättömyys on valinta.
-
WinstonSmith
- Nikke Knatterton
Hyväuskoisia ihmisiä on paljon, kuten näemme. Kirjalliset todisteet on nenän alla ja silti väitetään muuta. No, kukin tyylillään ja tuohan tuo varmaan jotain helpotusta teidän perhechattiin kun yhdessä voidaan todeta muusan olleen syytön kaikkeen.
Voisinhan minäkin nyt laittaa viestiä että ootte heittänyt mua bussin alle ja perseraiskannu mua kysymyksillänne ja jos kuolisin niin epäiltäskö teitä teosta? Ei vaan kaikkia sanoja ei tarvitse ottaa aina niin siinä alkuperäisessä merkityksessä. Ite esim sanoisin tästä tämän päivän viestirallista että oon homostellu minffossa päivän mutta en mä tarkota sitä että minä olen teidän kanssa nainutBalance kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 5:11 pm Älä nyt viitsi. Joko valehtelet itsellesi, muille tai oikeasti olet vain vähän...noh..tajuat varmaan itsekin.
Tässäkin voi olla että se salilla käynti ja ns normaalin elämän jatkaminen on toisille se henkireikä ja toimii paremmin kun kotona yksin märehtiminen. Milon case oli niin raaka että varmaan salilla käynti pitää ajatukset muualla.vipeltäjä kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 9:04 am Täytyy myöntää, et järkytyin tämän jantterin toiminnasta heti Milon kuoleman jälkeen. Kuka menee tälläisen jälkeen salille treenaa ja kuvamaan someen treenivideoita? Jos mun oma rakas sukulaispoika ois kuollut, niin ei tulis mieleenkään mennä salille tai et sometus ois päällisin puolin mielessä. Ja vielä silmittömän väkivallan uhrina, niin ei kyl mahdu järkeen. Joo jokainen suree omalla tavalla. Mut tämä musta kiteyttää miten välinpitämättömästi kaikki suhtautui Miloon. Tämä yksinkertaisesti särkee sydämen, et pienellä ei ollut ketään, joka ois edes murto-osaa hänestä välittänyt.
Ihan turha on ulkopuolisia sukulaisia maalittaa. Ainakaan kaikki sukulaiset ei varmaan ole tiennyt mitä sieltä Muusan luona on oikeasti tapahtuu varsinkaan jos Milonkaa ei olla oltu jatkuvasti tekemisissä.
Mistä me tiedämme mitä keskusteluja "perhepiirissä" on tapauksen jälkeen käyty? ja kuinka tulehtuneet välit näillä nykyisin on.
Truth is the first chapter in the book of wisdom.
-Mozzie
-Mozzie
Kiitos Hoplaa-nimimerkille!
Arvostan vaivannäköäsi.
Siinähän se kaikki nyt on ihan faktana pöydässä.
Arvostan vaivannäköäsi.
Siinähän se kaikki nyt on ihan faktana pöydässä.
Oliko kukaan nyt varmistanut esim IG privaviestillä tämän velikullan henkilöllisyyttä? Viesteissä huokuu niin kylmänviileä ja rauhallinen olemus, että täytyy olla melko psykopaatti kuka vastailee tuohon tyyliin siskonlapsen kidutusmurhaan liittyviin kysymyksiin. Uskotaan tämäkin asia sitten kun joku sen todistaa 
Juu, saat armoa ja kiva kun vastailet.Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 5:09 pmVähän armoa oon vastannu tässä noin 42 viestiin. Täytynee vähän rauhoittua tänne kirjoittelun kanssa mutta on kyllä kieltämättä aika mennyt liukkaasti teidän kanssa.Sarjo kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 4:54 pm Ehkä minulta on mennyt ohi mutta mielestäni tämä eno-oletettu ei vastaa kysymykseen huostaanotosta.
Mulla ei oikein oo mitään sanottavaa tuosta huostaanotosta. Kuitenkaan syynä ei ole ollut kaltoinkohtelu tai päihteet vaan sotkuisuus. Tietysti nyt pistää miettimään että jos sosiaalihenkilö on epäillyt että Halonen on päihteiden alaisena niin miksi ei ole puuttunut asiaan. Mutta en heidän käytännöistään ja resursseista tiedä enkä haluaisi sinne suuntaan syytellä. Mulla ei oo itellä ollut ikinä huolta lapsesta. Olisi varmaan ollut jos olisin tiennyt tarpeeksi esim lääkebisneksistä. Sellaisista asioista ei voi seurata mitään hyvää
Mun järkeen ei vaan mene, että lähipiiri ei ole ollut huolissaan, kun perhe on jo pitkään ollut lastensuojelun asiakas.
Mitä lähipiiri piti syynä siihen, että kahden työttömän koti on niin sotkuinen, että lapsi pitää sijoittaa kiireellisesti? Aikaa heillä olisi ollut.
Ymmärrän, että asut toisessa kaupungissa joten olet ollut vähän sivussa. Mutta lapsen mummo ja täti ovat olleet läheisessä kanssakäymisessä koko ajan. Eikö heillä todellakaan ole huoli herännyt?
Mä nyt suosittelen ystävällisesti et jätät kirjoittamisen tähän. Kuten huomaat niin tulee uusia viestejä samoista kysymyksistä koko ajan. Jengi ei lue vanhoja näköjään. Samat asiat pyörii koko ajan kun puretaan omia raivoja tänne.Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 5:16 pmVoisinhan minäkin nyt laittaa viestiä että ootte heittänyt mua bussin alle ja perseraiskannu mua kysymyksillänne ja jos kuolisin niin epäiltäskö teitä teosta? Ei vaan kaikkia sanoja ei tarvitse ottaa aina niin siinä alkuperäisessä merkityksessä. Ite esim sanoisin tästä tämän päivän viestirallista että oon homostellu minffossa päivän mutta en mä tarkota sitä että minä olen teidän kanssa nainutBalance kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 5:11 pm Älä nyt viitsi. Joko valehtelet itsellesi, muille tai oikeasti olet vain vähän...noh..tajuat varmaan itsekin.
-
ettämitenkä
- Susikoski
Vai että sotkuisuus ainoa syy huostaanotolle? Näinkö Muusa sen selitti teille? Voi vittu nyt valoja tauluunMaxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 5:09 pmVähän armoa oon vastannu tässä noin 42 viestiin. Täytynee vähän rauhoittua tänne kirjoittelun kanssa mutta on kyllä kieltämättä aika mennyt liukkaasti teidän kanssa.Sarjo kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 4:54 pm Ehkä minulta on mennyt ohi mutta mielestäni tämä eno-oletettu ei vastaa kysymykseen huostaanotosta.
Äitinä en pysty mitenkään ymmärtämään MITÄÄN Muusan toimintaa, en yhtään.
Mutta sanotaan että kyseessä on vähälahjainen nuori äiti joka ei ole kyennyt enempään ja se selittää asian monia outouksia.
Sitä en tule kuitenkaan koskaan ymmärtämään miten äiti voi pyöriä oikeudessa tuolissa juoden coca-colaa, ilmeettömänä ja eleettömänä, samalla kun käydään läpi hänen kidutusmurhan uhriksi joutuneen 4-vuotiaan vammoja.
Enolta kysyin uudelleen, eikö laajat tiedot siskonpoikasi karmeista elinolosuhteista ja kohtelusta saa sinua tuntemaan vihaa ja raivoa siskoasi kohtaan?
Mutta sanotaan että kyseessä on vähälahjainen nuori äiti joka ei ole kyennyt enempään ja se selittää asian monia outouksia.
Sitä en tule kuitenkaan koskaan ymmärtämään miten äiti voi pyöriä oikeudessa tuolissa juoden coca-colaa, ilmeettömänä ja eleettömänä, samalla kun käydään läpi hänen kidutusmurhan uhriksi joutuneen 4-vuotiaan vammoja.
Enolta kysyin uudelleen, eikö laajat tiedot siskonpoikasi karmeista elinolosuhteista ja kohtelusta saa sinua tuntemaan vihaa ja raivoa siskoasi kohtaan?
Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 5:16 pmVoisinhan minäkin nyt laittaa viestiä että ootte heittänyt mua bussin alle ja perseraiskannu mua kysymyksillänne ja jos kuolisin niin epäiltäskö teitä teosta? Ei vaan kaikkia sanoja ei tarvitse ottaa aina niin siinä alkuperäisessä merkityksessä. Ite esim sanoisin tästä tämän päivän viestirallista että oon homostellu minffossa päivän mutta en mä tarkota sitä että minä olen teidän kanssa nainutBalance kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 5:11 pm Älä nyt viitsi. Joko valehtelet itsellesi, muille tai oikeasti olet vain vähän...noh..tajuat varmaan itsekin.
Nyt oli kyllä niiiiiiin huono vertaus että ei hyvää päivää. Entä jos sulla ois jäljet sen näköiset, että sut ois joku heittänyt oikeasti bussin alle? Entä jos sulla ois oikeesti todistettavasti reikä raiskatun näköinen.
Nuo Muusan viestit voi ottaa alkuperäisessä merkityksessä koska Milo oikeasti oltiin hakattu niin pahan näköisesti ettei enää ikinä päikkyyn mennyt ja kidutettu niin että ei enää ole elossa!
Oikeasti käsittämätöntä että puolustat edelleen naista joka antoi sun siskon lapsen kuolla kituen yksin.