Muista, että sosiaali- ja kriisipäivystykseen voi soittaa aina! Sieltä lähtevät isommalla porukalla (ainakin meilläpäin toimii hyvin).Haisunäätä kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 10:24 pmMonta lasua tehty. Isännöihsijälle valitettu ja poliisit käyneee heidän ovella.Lynx123 kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 10:17 pmJospa vaikka tekisivät lasun tai soittaisivat sos päivystykseen seuraavan kerran kun kuuluu huutoaA Better Tomorrow kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 10:13 pm
Järkyttävää kuulla tällaisesta tapauksesta. Mitä ihmettä tuossa voisi tehdä? Jotenkin pitäisi auttaa. Oletteko sossuilta kysyneet, että miksi mitään ei tapahdu? Tietenkään he eivät voi kertoa mitään, mutta jotenkin herättelisi, että kiinnitetty huomiota ettei homma toimi.
Jos näyttää siltä, ettei sossu ole ajan tasalla, pitäisi tehdä kantelu aluehallintovirastolle. Yhteydenotto sieltä voisi myös herätellä. Meidän on tehtävä kaikkemme, ettei uusia Miloja ja Vilja-Eerikoita enää tule!![]()
Itse olen välillä ajatellut mennä soittamaan ovikelloa ja kysymään tulisiko lapsi leikkimään ,vaikka meidäm kanssa ulos. (Sillon kun en ole itse töissä) Teiniäni olen pyytänyt juttelemaan kyseisin nuoren kanssa , muttei halua kun haisee ja koulussa ihmeellinen. (Puhuu omia ja huutelee muille)
Kyseisellä teinillä paljon poissaoloja ja myöhästymisiä jne. Ymmärrän omaa teini-ikäistä ettei välttämättä halua sellaista seuraansa. ( koko koulu tietää että tämä teini haisee ja millainen on)
Minä en muuta voi tehdä kun seurata tilannetta,tehdä lasuja ja soittaa poliiseille.
Sekin turhauduttavaa niin kuin monen muunkin naapurin mielestä.
Itse sosalan opiskelijana mietin joka päivä väärä ala mulle.
Tuosta teinin huutelusta ja omien puhumisesta kannattaa olla myös huolissaan.