Taitokas kirjoitti: To Helmi 22, 2024 10:42 am Tämä osui etp:stä myös silmään, taitaa olla ainut Sebun yritys selittää sisäelinvammat. Ja voisi olla mahdollistakin, nähnyt Muusan leikittävän Miloa lentokoneena ja itse kamapäissään koittanu toistaa leikin mutta painanu liikaa jaloillaan Milon mahaa.
(K=kuulusteltava eli Sebu)
”K: Eei tuu mieleen. Ja noista noista... mun on sanottava noihin ö juttuihi mitä, jos sillä on niitä jälkiä ollu, nii en sit tiiä onks ne tullu semmosesta hommasta, ku tota... Milon kanssa oli semmoset rajut leikit, ett se tota... me... niink että mä olin niinku selällään sohvalla ja
sitte Milo on niinku mun jalkojen päilla ja mulla on jalat ylhäällä. Ja mä pidän sitä niinku
kädestä kinni. Niinku Muusaki teki sille joskus sillee näi ja... nii onko se sitte niistä voinu tulla jotai... Sillee, et Milo on niinku jalkojen varassa siellä mahallaa.
P: Mm. No kerro vaa lisää siita vielä.
K: Nii, että tota sillee niinku... leikittii Milon kanssa... että tota nostin sen jalkojen varaan ilmaa ja pitelin käsistä kiinni ja...
P: Leikit sä tän tän tän tä-tätä Milon kanssa kahdestaan ollessa?
K: En muista.
P: Oliko ne pitkäkestosia leikkejä?
K: No sillee ei nyt pitkäkestosia, mut sillee valilla, jos Milo niinku halus, että...tota. Se niinku tykkäs siitä vaikka, että ottaa niinku kiinni ja heitta ilmaa ja ottaa kopin. Ja sitte
jalkojen päalla olla ja....
P: Mm. Sattuko niissä koskaan vahinkoja?
K: Ei ainakaa mun mielestä.”
Kiitos kun jaat näitä otteita etpksta, jaa ihmeessä kaikki mitä vain jaksat. Olen seurannut alusta asti tätä tapausta mutta nyt vasta tein käyttäjätunnuksen. Mietin että voisikohan tehdä facebook ryhmän ja jos voisit sinne jakaa tuon etpk ?