4v. pojan törkeä kuolemantuottamus 8.6.2023 Joensuu, äidille ja isäpuolelle ehdotonta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Jokukukavaan
Agentti Scully

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Jokukukavaan »

KalleKoolla kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 2:29 pm
Jokukukavaan kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 2:11 pmEt sit vissiin ole lukenut noita etp ollenkaan. No sulla onkin ollut liuta ihmeellisiä puolustavia kommentteja tääl muutenkin. Aivan selkeällä Suomen kielellä kyselevät kuulusteluissa myös tätäkin mahdollisuutta ja sitä on myös pohdittu että osa palovammoista on voinut syntyä kuuman nesteen tai ruuan vuoksi.
Sinun laittamasi kuvakaappauksen luin. Se, että poliisi kyselee syytetyltä, mistä palovammat olisivat voineet johtua ei tarkoita, että he epäilisivät jotain erityistä syytä. Kunhan ehdottelevat syytetylle.

Oletko lukenut mistään, että oikeudessa olisi epäilty palovammojen syntyneen ruuasta tai juomasta? Et, koska sellaista epäilyä ei ole.
Niinhän mä sanoinkin että tällaistaKIN vaihtoehtoa on mietitty tutkinnassa ja kyselty tästä kuulusteltavalta. Totuus on että kukaan ei voi varmaksi osoittaa mistä ne palovammat tulivat.

Raukkamaista alkaa vetämään toisen keskustelijan henkilökohtainen elämä tähän mukaan. Itse olen omien kokemuksieni mukaan esimerkiksi lasusta koittanut tuoda keskusteluun näkökulmia ja tietoa esiin sekä kokemuksia.

Mutta ilmeisesti ei olisi pitänyt. Koska siitä on päätelty vain minun olevan mt-ongelmainen huono vanhempi.

Sulle voin myös kertoa että mun lapsella on enemmän kuin yksi koti. Häntä hoitaa useampi aikuinen. Mulla on myös vapaa-aikaa.
MiCa
Scooby-Doo

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja MiCa »

Jep

IMG_1774.jpeg
IMG_1774.jpeg (82.67 KiB) Katsottu 799 kertaa
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Sarjo kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 2:59 pm Voi kamala tuota Muuan habitusta pidätyskuvassa.

No täytyy sanoa et en itsekään aamuisin ole edustavassa kunnossa. Eikö tämä ole -suoraan sängystä tyylisesti kuva?

Mutta joo toi vaatetus..
Jokukukavaan
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Jokukukavaan »

Sarjo kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 2:59 pm Voi kamala tuota Muuan habitusta pidätyskuvassa.

Mutta juu juu, ihan normaali nuori perhe, eikä kukaan suvusta huomannut mitään.
Joo ei ole tuo kummankaan habitus ihan nyt luotettavan vanhemman kuvan antava.
Cadi John
Axel Foley

Binohiiri kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 2:30 pm
MiCa kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 2:21 pmJa tässä
Ei nyt millään pahalla mutta aika huono ryhti on kun ei oikein jaksa edes itseään kantaa.
Katsoin samaa. Tosin näillä tän ikäisillä on aika monella hartiat kääntynyt noin, kun kännykkää katsotaan koko ajan.

Mut miten Sebu näyttää olevan täynnä punaisia läikkiä vai vääristääkö kuva mulla? Palanut auringossa?
KalleKoolla
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja KalleKoolla »

Aiemmin spekuloitiin, voisivatko Milon isän veli ja Muusan sisko olla yhdessä. Etp:ssä luki Sebun pyyntö: pyydä Piitu ja Toni. Milon isä on Niko Lampen ja veli Toni Lampen. Hmm.
sivusta_seuraaja
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja sivusta_seuraaja »

Mutta juu juu, ihan normaali nuori perhe, eikä kukaan suvusta huomannut mitään.
Käyhän se ilmi, ettei ole tienneet. Kummankaan suvusta.
Kuten aikaisemmin jo kirjotin, niin tämä on äärettömän surullinen tapaus, siitä miten ei ole turvaverkkoa ja/tai se pettää.
Myös se ylisukupolvisuus heijastuu hyvin.
sivusta_seuraaja
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja sivusta_seuraaja »

Cadi John kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 3:10 pm
MiCa kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 2:21 pmJa tässä
Ei nyt millään pahalla mutta aika huono ryhti on kun ei oikein jaksa edes itseään kantaa.
Katsoin samaa. Tosin näillä tän ikäisillä on aika monella hartiat kääntynyt noin, kun kännykkää katsotaan koko ajan.

Mut miten Sebu näyttää olevan täynnä punaisia läikkiä vai vääristääkö kuva mulla? Palanut auringossa?
Samaa ajattelin, kännykkä on kädessä aina. Tekee ryhdistä huonon.
Myös kiinnitin huomiota, että lasta on kasvatettu kännykällä. Neljä vuotias EI tarvitse omaa puhelinta. Leikkikään niiden lasten kanssa.
KalleKoolla
Nikke Knatterton

Jokukukavaan kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 3:04 pmNiinhän mä sanoinkin että tällaistaKIN vaihtoehtoa on mietitty tutkinnassa ja kyselty tästä kuulusteltavalta. Totuus on että kukaan ei voi varmaksi osoittaa mistä ne palovammat tulivat.

Raukkamaista alkaa vetämään toisen keskustelijan henkilökohtainen elämä tähän mukaan. Itse olen omien kokemuksieni mukaan esimerkiksi lasusta koittanut tuoda keskusteluun näkökulmia ja tietoa esiin sekä kokemuksia.

Mutta ilmeisesti ei olisi pitänyt. Koska siitä on päätelty vain minun olevan mt-ongelmainen huono vanhempi.

Sulle voin myös kertoa että mun lapsella on enemmän kuin yksi koti. Häntä hoitaa useampi aikuinen. Mulla on myös vapaa-aikaa.
Kirjoitit Huomatkaa että tutkijat epäilivät tjmsp. Se oli sinun oma tulkintasi. Mutta en jankuta enempää kun ei mene perille.

Minä en ole lapsistasi tai vapaa-ajastasi kiinnostunut.
SeitsenpistePirkko
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja SeitsenpistePirkko »

OT: Joku aika sitten luin kirjan erään vaarallisen rikollisen elämästä ja siinä kertoi, että vankilaan jouduttuaan kun ei enää saanut amfetamiinia niin lihoi peräti yli 130 kiloiseksi. Tosin ei nuo varmaan amfetamiinia käyttäneet.

Siis meinaan, kun ihmettelen/ihmetellään tuota Muusan nykytilaa. Tosin vankilassa saa myös säännöllisesti syödäkseen.
Abraham Lincoln: "On parempi olla hiljaa ja vaikuttaa hölmöltä – kuin avata suu ja poistaa viimeisinkin epäilys".
Cadi John
Axel Foley

KalleKoolla kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 2:39 pm Selvästi ei ole ollut rahaa ruokaan. Muusakin alipainoinen. Ei ihmekään, että vankilassa vähän pullistunut.
Ei kun rahat mennyt röökiin ja päihteisiin.
Binohiiri
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Binohiiri »

sivusta_seuraaja kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 3:13 pm
Cadi John kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 3:10 pm

Samaa ajattelin, kännykkä on kädessä aina. Tekee ryhdistä huonon.
Myös kiinnitin huomiota, että lasta on kasvatettu kännykällä. Neljä vuotias EI tarvitse omaa puhelinta. Leikkikään niiden lasten kanssa.
Tämähän on valitettava ilmiö nykyään. Mediassa esille nostettu asia kun lapset hiljennetään tableteilla.
I´m multitasking. I can listen, ignore and forget at the same time.
hmrp
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja hmrp »

Sebun kuulustelusta keskustelua Muusan ottamista kuvista. Pienen lapsen huulet ihan turvoksissa. EIKÄ SILTIKÄÄN tule mieleen soittaa lekuriin tai edes lähihoitaja-mummolle?!
Viimeksi muokannut hmrp, Pe Helmi 23, 2024 3:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sarjo
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Sarjo »

Cadi John kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 3:06 pm

No täytyy sanoa et en itsekään aamuisin ole edustavassa kunnossa. Eikö tämä ole -suoraan sängystä tyylisesti kuva?

Mutta joo toi vaatetus..
Tämä on pidätyskuva. Ei mikään suoraan sängystä tyylisesti kuva.
Vaatteetko vain kiinnitti huomiosi?
Minä puhuin kehonkielestä, ryhdistä, laihuudesta ja ilmeestä. Se on selvää, ettei vankilassa keikistellä vaatteilla. Vai onko?
KalleKoolla
Nikke Knatterton

Juuso Kerkkänen tullut uskoon vuonna 2019, syinä mt-ongelmat, alkoholismi ja narkomania. Lähde Youtube uskontodistus.

2021? retkahtanut ja huumetuomio.
Viimeksi muokannut KalleKoolla, Pe Helmi 23, 2024 3:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin