Niinhän mä sanoinkin että tällaistaKIN vaihtoehtoa on mietitty tutkinnassa ja kyselty tästä kuulusteltavalta. Totuus on että kukaan ei voi varmaksi osoittaa mistä ne palovammat tulivat.KalleKoolla kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 2:29 pmSinun laittamasi kuvakaappauksen luin. Se, että poliisi kyselee syytetyltä, mistä palovammat olisivat voineet johtua ei tarkoita, että he epäilisivät jotain erityistä syytä. Kunhan ehdottelevat syytetylle.Jokukukavaan kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 2:11 pmEt sit vissiin ole lukenut noita etp ollenkaan. No sulla onkin ollut liuta ihmeellisiä puolustavia kommentteja tääl muutenkin. Aivan selkeällä Suomen kielellä kyselevät kuulusteluissa myös tätäkin mahdollisuutta ja sitä on myös pohdittu että osa palovammoista on voinut syntyä kuuman nesteen tai ruuan vuoksi.
Oletko lukenut mistään, että oikeudessa olisi epäilty palovammojen syntyneen ruuasta tai juomasta? Et, koska sellaista epäilyä ei ole.
Raukkamaista alkaa vetämään toisen keskustelijan henkilökohtainen elämä tähän mukaan. Itse olen omien kokemuksieni mukaan esimerkiksi lasusta koittanut tuoda keskusteluun näkökulmia ja tietoa esiin sekä kokemuksia.
Mutta ilmeisesti ei olisi pitänyt. Koska siitä on päätelty vain minun olevan mt-ongelmainen huono vanhempi.
Sulle voin myös kertoa että mun lapsella on enemmän kuin yksi koti. Häntä hoitaa useampi aikuinen. Mulla on myös vapaa-aikaa.