Mä ajattelin myös näin alkuun, mutta etpk:n lukeminen käänsi fiilikset ympäri ja sai ajattelemaan, että jos jompi kumpi noista omaa sadistisia piirteitä ja osaa kauaskantoisesti lavastaa ja piilottaa omaa osuuttaan, niin se olisi ennemminkin Muusa.vipeltäjä kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 9:21 pm Laitan tänne nyt omat pohdinnat Sebusta. Ensinnäkin en ole lukenut yli 1000 sivua vaan sieltä täältä ja myös mitä muut tuonut murha infoon esille. Mulle jäänyt vaikutelma et Sebu ei välttämättä ole menettänyt malttia vaan kyseessä on erittäin sadistinen ihminen, joka saanut nautintoa pikkupojan kiusaamisesta / kiduttamisesta. Kuten hän kuulusteluissa sanoo, että hänellä on korkea toleranssi, joten ei edes välttämättä ollut niin sekaisin.
Luulen et Sebu on koko seurustelun ajan kiusannut ja kiduttanut Miloa. Se muuttunut vain raaemmaksi ja raaemmaksi, kunnes tapahtui se pahin. Muusakin jossain viestissä sanoo et miten voi olla kusta naamassa? Ainoastaan, jos olet sitä sinne laittanut. Eli Sebu haki tekosyitä tai itse loi niitä et voisi taas satuttaa Miloa. Siksi Milo kysyi, että miksi isi aina kiusaa? Tämä on oikeestaan se pahin skenaario eli Milo elännyt peloissaan, niin kauan kuin Sebu ollut niitten elämässä.
Siksi moppi on laitettu teon jälkeen siististi kasaan ja siksi todennäköisesti pyyhkinyt sormenjäljet laitteesta pois. Hän on toiminut erittäin järkevästi tässä tilanteessa. Uskon, että Sebulla ei luitrnkaan ollut tarkoitus Miloa tappaa ja ei ehkä odottanut et saa noin pahat vammat sillä aikaseksi. Sitten pohdin myös et oisko, joku riita tai jokin lauksissut sen et kosti Muusalle tukahduttamalla hänen poikansa? Onko tätä edes tapahtunut?
Muusasta osaan tällä hetkellä vain sanoa, että hän ei selvästikkä luottanut Sebuun ja epäili häntä. Otti kuvakaappauksia ja valokuvia Milosta mahdollisesti todistusaineistoksi.
Vaikea uskoa, että taitava sadisti päätyisi myöntämään aiheuttaneensa palovammat. Se olisi vaikka mielummin lavastanut kiehuvan veden kaatumisen juuri Muusan tullessa kotiin, jolloin saisi vielä jopa todistajan ”vahingolle”.
Kumpikaan heistä tuskin kohteli Miloa hyvin. Raivarit, uhoaminen ja väkivalta varmasti ulottui heidän molempien myrskyisestä maailmasta myös lapseen.